Auteur Topic: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH  (gelezen 23075 keer)

Offline Fredje SVZW

• Leden
Re: Speeldag 04 : vrijdag 01/09/2023 20.00u : Essevee - FCV Dender EH
« Reactie #100 Gepost op: september 02, 2023, 09:24:23 am »
Fred en Simons zijn dezelfde types…handje klap langs de zijlijn en heel passief coachend. Ik mis het stukje Vrancken en Maes in DHollander. In mid mid zei Ruud deze week: Soms heb ik het nodig dat de coach mij scherp houdt. Wel…ik zie dit totaal niet in onze coach. Graag tijdig ingrijpen aub!

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #101 Gepost op: september 02, 2023, 09:31:38 am »
Alsook met een nieuwe en echte trainer zal bv Vormer meteen pakken beter zijn en renderen. Er is geen systeem, identiteit, plan, visie....

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #102 Gepost op: september 02, 2023, 09:34:20 am »
Dat sommige hier Brüls een ramp noemen?
Hij is de enige middenvelder die zijn man voorbij raakt, een actie onderneemt en echt in duel gaat.
Vormer en Vossen dat is alibi lopen. Nooit echt in  duel want er zit geen snelheid op. Geen balrecuperatie.

Sanne Lynen zegt dat ze bij Bayern allemaal aan 33per uur over het veld razen, bij ons komen Vormer en Vossen nog niet aan de helft.

Een andere trainer die nog nooit van Ruud en Jelle gehoord heeft.

Maar wie ga je in de plaats zetten ?

Vorig jaar heeft Miroshi gestart als aanjager in de midden,
Ik denk wel dat hij dit in 1B had kunnen brengen

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #103 Gepost op: september 02, 2023, 09:50:20 am »
Sommigen vinden hier dat Bostyn de beste was. Maar die goal heeft hij op zijn kap. Stond verkeerd opgesteld en de bal was niet eens zuiver in de winkelhaak. Ook had de scorende speler een zee van ruimte om aan te leggen. Waar waren de verdedigende middenvelders ?
Maar moest het nu 1-0 gebleven zijn, dan was ik nog zwaar teleurgesteld .
Ik vrees ervoor als het vierkant blijft draaien, zonder puntengewin, dat er nog ruzie gaat komen in de kleedkamer.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #104 Gepost op: september 02, 2023, 09:56:28 am »
Bruls was op einde moe en maakte fouten maar dat kwam door zijn inzet in de match. Het is het enige wat nog iets is op het middenveld. Die Vormer zeg...Ondanks het slechte spel hoorde ik de sfeertribune 90 minuten. Als dan na de match bij wat gefluit hij de volledige ploeg naar de kleedkamer doet trekken...Hoe arrogant kan je zijn

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #105 Gepost op: september 02, 2023, 09:57:16 am »
Sommigen vinden hier dat Bostyn de beste was. Maar die goal heeft hij op zijn kap. Stond verkeerd opgesteld en de bal was niet eens zuiver in de winkelhaak. Ook had de scorende speler een zee van ruimte om aan te leggen. Waar waren de verdedigende middenvelders ?
Ik vrees ervoor als het vierkant blijft draaien, zonder puntengewin, dat er nog ruzie gaat komen in de kleedkamer.
Bostyn is al drie weken man van de match

Offline essevee5381

• Leden
  • SLC
« Reactie #106 Gepost op: september 02, 2023, 09:59:54 am »

https://twitter.com/ElevenBeNL/status/1697701939054567859?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1697701939054567859%7Ctwgr%5Eafda836862d7a37593ea6441c75a363ab1655bcc%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fplatform.twitter.com%2F

Zou het toch nog eens herbekijken  ;)
Bostyn kan hier niks aan doen…
Dat schot mag er gewoon nooit komen, punt.
South Lane Crew.

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #107 Gepost op: september 02, 2023, 10:19:09 am »
Gano scoort wel weer maar voor de rest weer niet gezien in de match. Je speelt effectief met 10 man en als je dan nog eens zo een traag middenveld hebt is het helemaal miserie. Heb liever een spits waar de ploeg beter door speelt en die misschien wat minder scoort, dan een spits die je de hele match niet ziet en dan wel eens toevallig op de juiste plaats staat of een corner binnenkopt. Je zou hem als supersub kunnen gebruiken maar wilt zich daar sowieso niet bij neerleggen. Zou Gano echt nog graag zien vertrekken bij een mooi bod..

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: september 02, 2023, 10:25:40 am »
Gano scoort wel weer maar voor de rest weer niet gezien in de match. Je speelt effectief met 10 man en als je dan nog eens zo een traag middenveld hebt is het helemaal miserie. Heb liever een spits waar de ploeg beter door speelt en die misschien wat minder scoort, dan een spits die je de hele match niet ziet en dan wel eens toevallig op de juiste plaats staat of een corner binnenkopt. Je zou hem als supersub kunnen gebruiken maar wilt zich daar sowieso niet bij neerleggen. Zou Gano echt nog graag zien vertrekken bij een mooi bod..
Anderzijds vrees ik dat we nog gaan verschieten als we op Vossen moeten rekenen diep in de punt. Ben je in
 het veldspel ook niets mee en komt moeilijker tot scoren. Liever Gano dan Vossen wat mij betreft.

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #109 Gepost op: september 02, 2023, 10:34:28 am »
Anderzijds vrees ik dat we nog gaan verschieten als we op Vossen moeten rekenen diep in de punt. Ben je in
 het veldspel ook niets mee en komt moeilijker tot scoren. Liever Gano dan Vossen wat mij betreft.
Klopt ook geen fan van Vossen. Beide hebben voetballend totaal geen meerwaarde. Het verschil is dat Gano af en toe een binnenkopt. Gelukkig voor Vossen is hij vriendje van, want bij elke andere trainer zat hij al lang op de bank. Hopelijk brengt die nieuwe Braziliaan iets. Moet dan wel eerst wat optrekken met De fauw en Fred want anders zal hij niet spelen.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #110 Gepost op: september 02, 2023, 10:35:56 am »

Bostyn stond te ver voor zijn doel en de bal viel juist onder de lat binnen, stond hij 2 meter dichter, dan had hij die bal.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #111 Gepost op: september 02, 2023, 10:40:25 am »

Bostyn stond te ver voor zijn doel en de bal viel juist onder de lat binnen, stond hij 2 meter dichter, dan had hij die bal.
Ja maar ze mogen die speler toch nooit laten schieten van daar. Dat is de eerste fout!!

Online Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #112 Gepost op: september 02, 2023, 10:43:17 am »

Stel dat hij op zijn lijn staat en er word een steekbal gegeven waardoor hij er niet op tijd bij kan om te onderscheppen dan is er ook gezaag. Positioneel is er niets op aan te merken, staat waar hij moet staan. Zo worden de doelmannen het ook aangeleerd. Het is gewoon ongelukkig dat die bal er in vliegt. Voor zelfde geld vloog deze 5 meter over doel.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #113 Gepost op: september 02, 2023, 10:59:42 am »
Gano is een spits voor de 16 die ballen vanaf de flank moet krijgen, hoeveel ballen kreeg hij?
Vormer en Vossen waren nog veel minder dan Gano, die waren nergens, hoe komt het denk je dat Dender zoveel vrijheid had, alle tweede ballen had?  Als je enkel maar Rommens en in de tweede helft Bruls die verdedigende taken doet en in positie mee opschuift dan krijg je dit.  Die eerste wissel van Fred toont aan dat hij het niet ziet.  Dat was een wissel van iemand die niet weet wat hij moet doen. 
4 spelers die denken om niet te moeten meeverdedigen, dat is veel teveel!  Je speelt als ploeg, je schuift mee als ploeg, maar wanneer er spelers bijzitten die vinden dat ze dit niet moeten doen en de coachen doen daar niks aan, tja dan krijg je dit.
Fred is een slappe dweil met NUL uitstraling en geen tactisch inzicht!
Bruls was de enige die werkte in het middenveld, en dan was die volgens die enkeling hier  de slechtste, tja. 
Waarom zie ik nu ook kritiek van koekenaars,Man U, Fats Domino,Tibo1 terwijl je dit al zag aankomen voor en zeker tijdens de voorbereiding.  Maar als je dat toen zei dan was je een slechte, negatieve supporter met NUL voetbalverstand!
Tijd voor die gasten om een keer objectief te kijken naar wat er serieus fout loopt ipv mensen te verdedigen die het niet verdienen!  Nu moet Caluwé bewijzen dat hij het kan en het bestuur moet hem volgen!  C4 voor Fred en De fauw en laat Vormer en Vossen maar een keer goed afzien, ze worden er gvd rijk voor betaald!
De goal van Dender komt doordat die gast een zee van ruimte  heeft, waar waren de liddenvelders?

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #114 Gepost op: september 02, 2023, 11:21:25 am »
Een elegante manier om dit op te lossen is mss Vormer trainer te maken? Fred terug naar beloften.

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #115 Gepost op: september 02, 2023, 11:22:31 am »
4 slechte matchen
7 op 12
Bestuur kennende gaan ze zeker nog niet ingrijpen, deadline transfers geldt niet voor trainers..
Allemaal rustig blijven aub!!!

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #116 Gepost op: september 02, 2023, 11:32:54 am »
Net ook nog een statistiekje tegengekomen: van onze laatste 19 thuiswedstrijden in de competitie hebben we er 3 gewonnen  :o :o van de laatste 36 thuismatchen hebben we er 8 gewonnen, deze club is ziek…

Na een degradatie heb je nood aan tabula rasa, bij ons zitten ze er allemaal nog, op en naast het veld

Offline mogul

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: september 02, 2023, 11:41:32 am »
4 slechte matchen
7 op 12
Bestuur kennende gaan ze zeker nog niet ingrijpen, deadline transfers geldt niet voor trainers..
Doe uwen donkere bril af en probeer een keer de realiteit te zien ipv iedereen hier als pseudo expert te omschrijven.  Als je nu nog altijd niet ziet dat Fred dit net als met Leye niet gaat oplossen dan ben jij duidelijk de pseudo expert!  We moeten als supporter juist niet rustig blijven, dat is niet de oplossing. Er moet juist druk komen op het bestuur om te handelen.  Maar ja, dat vind jij waarschijnlijk vervelend omdat men dan weer bepaalde personen treft. Onze trouwe talrijke  supporters verdienen het niet om dit fiasco iedere week te moeten bekijken.  En steeds dezelfde problemen.  Het moet stoppen, en jij gaat dit niet tegenhouden.  Waar zit Essevee 3.0 trouwens?

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #118 Gepost op: september 02, 2023, 11:54:40 am »
4 slechte matchen
7 op 12
Doe uwen donkere bril af en probeer een keer de realiteit te zien ipv iedereen hier als pseudo expert te omschrijven.  Als je nu nog altijd niet ziet dat Fred dit net als met Leye niet gaat oplossen dan ben jij duidelijk de pseudo expert!  We moeten als supporter juist niet rustig blijven, dat is niet de oplossing. Er moet juist druk komen op het bestuur om te handelen.  Maar ja, dat vind jij waarschijnlijk vervelend omdat men dan weer bepaalde personen treft. Onze trouwe talrijke  supporters verdienen het niet om dit fiasco iedere week te moeten bekijken.  En steeds dezelfde problemen.  Het moet stoppen, en jij gaat dit niet tegenhouden.  Waar zit Essevee 3.0 trouwens?
Gaan we nog eens marginaal de trainer gaan afdreigen?

Offline fozie

• Leden
  • Mr Gold
« Reactie #119 Gepost op: september 02, 2023, 12:10:01 pm »
Heb ook plaatsvervangende schaamte hiervoor. Er moest iets gebeuren ja, maar dit was niveau nihil.