Auteur Topic: [T1] EUVRARD Vincent  (gelezen 26712 keer)

Offline Xavier Waterslaeghers

• Leden
Re: [T1] EUVRARD Vincent
« Reactie #60 Gepost op: februari 12, 2024, 11:08:59 am »
Zouden ze bij RWDM niet denken aan een terugkeer van Euvrard na het ontslag van Claudio Caçapa?

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #61 Gepost op: februari 12, 2024, 11:09:57 am »
En maar weer uitstellen. Nu tot na de match tegen Club. Elk uitstel is minder kans op succes. Je moet het ijzer smeden als het HEET is.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #62 Gepost op: februari 12, 2024, 11:39:25 am »
En maar weer uitstellen. Nu tot na de match tegen Club. Elk uitstel is minder kans op succes. Je moet het ijzer smeden als het HEET is.

Ik denk niet dat we het probleem echt bij de trainer moeten zoeken. Vincent is een moderne en trainer dat niet naar namen kijkt... toch? Dat is waar we na Francky, Mbaye, Timmy&Davy en Fred om riepen?

Tenzij het geloof in de trainer (door de spelers) helemaal weg is of er serieuze onenigheid is dat niet meer kan uitgepraat worden... Volgens mij zitten we niet in dit stadia.

Ik denk dat de slechte resultaten echt wel aan het moraal liggen. (waarom winnen we buitenshuis wel, dit kan toch geen geluk zijn...)

Volgens mij kan je beter een goeie mental coach halen om het seizoen succesvol uit te zingen. Aan de spelers kan je niet veel meer wijzigen en ik ben niet zeker of een andere trainer wel beter is. Wie hadden wij onder de arm genomen voor de bekerfinale tegen KVO? Die deed toch schitterend werk?

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #63 Gepost op: februari 12, 2024, 11:44:24 am »
Ons systeem is steeds hetzelfde:lange ballen naar Gano,maar zeg Euvrard eens dat hij daar niet meer staat….

Offline Costermans

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #64 Gepost op: februari 12, 2024, 11:52:56 am »
Probleem is echt wel de trainer, we spelen thuis met 5 vooraan op 1 rij, waardoor we massaal veel ruimte weggeven, en we hebben geen snelle mannen achteraan, moeten veel meer van uit de organisatie spelen, met een target spits.
Waarom weert onze trainer mondige spelers, Timoty moest eruit, Lopez werd compleet genegeerd, Bruls vind hij ook maar niks, Vormer en Gano moesten eruit .. kan niet om met kritiek, eerst de spelers, nu het publiek, zijn maar beginnen fluiten na de 0-3, kijk ook eens naar jezelf, wat kan ik beter doen, geen enkele speler speelt nog met vertrouwen, en dat ligt echt niet aan het publiek, de flaters in Oostende waren ook op verplaatsing. Achteraan hebben we geen ervaring meer en elke week 1 tot 2 andere verdedigers, bij een flater vlieg je de week op de bank of zelfs uit de kern. We hebben een people manager nodig nu, vertrouwen is compleet zoek nu bij spelers en publiek in de trainer, vrees dat het niet meer goed komt tenzij je nu een fantastische reeks zet .. maar eerlijk gaat niet gebeuren met deze trainer, te vol van zichzelf  , ik zie alleen maar Yves in staat om iets fundamenteels te veranderen op korte termijn, spelers vertrouwen geven, korte ruimtes en met onze snelheid vooraan een goaltje of 2 maken.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #65 Gepost op: februari 12, 2024, 12:12:12 pm »
Probleem is echt wel de trainer, we spelen thuis met 5 vooraan op 1 rij, waardoor we massaal veel ruimte weggeven, en we hebben geen snelle mannen achteraan, moeten veel meer van uit de organisatie spelen, met een target spits.
Waarom weert onze trainer mondige spelers, Timoty moest eruit, Lopez werd compleet genegeerd, Bruls vind hij ook maar niks, Vormer en Gano moesten eruit .. kan niet om met kritiek, eerst de spelers, nu het publiek, zijn maar beginnen fluiten na de 0-3, kijk ook eens naar jezelf, wat kan ik beter doen, geen enkele speler speelt nog met vertrouwen, en dat ligt echt niet aan het publiek, de flaters in Oostende waren ook op verplaatsing. Achteraan hebben we geen ervaring meer en elke week 1 tot 2 andere verdedigers, bij een flater vlieg je de week op de bank of zelfs uit de kern. We hebben een people manager nodig nu, vertrouwen is compleet zoek nu bij spelers en publiek in de trainer, vrees dat het niet meer goed komt tenzij je nu een fantastische reeks zet .. maar eerlijk gaat niet gebeuren met deze trainer, te vol van zichzelf  , ik zie alleen maar Yves in staat om iets fundamenteels te veranderen op korte termijn, spelers vertrouwen geven, korte ruimtes en met onze snelheid vooraan een goaltje of 2 maken.

Deels wel ja ... maar

Vorig jaar kwam Yves ook al ter sprake, terwijl ook stemmen rondgaan dat ook hij niet meer mee is met het moderne voetbal. Waarom is hij niet (meer) aan het werk? ... alst dan zo'n goeie is.

Iedereen was lovend over Vincent ... en toen ie kwam was (zogoed als) iedereen blij.

Volgens mij zitten ze idd met een enorme rugzak (vooral thuis), en dat wordt dan een beetje gevoed door bepaalde supporters, bepaalde ... niet allemaal.

Terwijl Vincent misschien erg veel moeite moet doen om die rugzak weg te nemen, zijn er supporters die het weer voeden. Dan is het dweilen met de kraan open. Zaterdag liep het weer mis en was hij wat geïrriteerd waarbij hij bepaalde zaken gezegd heeft die hij mogelijks niet 100% meende of harder overkwamen dan bedoeld. Als het zo is zou het mooi zijn dat hij daarop terugkomt.

Zijn er beter trainers? ja!
Zijn er beter trainers die we kunnen halen én die willen komen? ik weet het niet

De verwachtingen zijn hoog dus loopt iedereen op de toppen van zijn tenen natuurlijk, wij maar ook hij als trainer.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #66 Gepost op: februari 12, 2024, 01:30:45 pm »
Ik durfde het in het begin ook wel eens op de trainer steken
Dury moest weg, dat verhaal was ten einde. Dat moest gewoon
Daarna is men eigenlijk volledig de mist in gegaan om niet te durven kiezen tjssen Davy en Simons. Daar waar Simons echt wel graag de volledige sleutel in handen had gekregen.
We gingen dan voor Leye, ook een onervaren coach, die ook echt wel een zwakke groep in handen kreeg.
Deed hij foute dingen? Ongetwijfeld.
Dhollander moest het dan proberen met diezelfde zwakke groep proberen recht te trekken, maar het kalf was eigenlijk al verdronken hoor.
Begon dit seizoen met vol goeie moed, maar quasi met 0 versterkingen.
En nu is er Euvrard, die wel mocht werken met betere spelers dan onder Dhollander, maar met nog altijd weinig spelers met 1A kwaliteit hoor.

De conclusie is eigenlijk, als je al 3 jaar onderin speelt in 1A en ook dit seizoen bekijkt, dat men dom inkoopt en te veel geld uitgeeft aan spelers die dat nie verdienen/niet waard zijn.
Er is te weinig kwaliteit, maar door de hoge sommen denken sommige hier, en binnen het bestuur ongetwijfeld ook, dat die er wel voldoende is.
Mis! Compleet mis!

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #67 Gepost op: februari 12, 2024, 01:59:58 pm »
Daarna is men eigenlijk volledig de mist in gegaan om niet te durven kiezen tjssen Davy en Simons. Daar waar Simons echt wel graag de volledige sleutel in handen had gekregen.
We gingen dan voor Leye, ook een onervaren coach, die ook echt wel een zwakke groep in handen kreeg.
Dhollander moest het dan proberen met diezelfde zwakke groep proberen recht te trekken, maar het kalf was eigenlijk al verdronken hoor.
En nu is er Euvrard, die wel mocht werken met betere spelers dan onder Dhollander, maar met nog altijd weinig spelers met 1A kwaliteit hoor.

De conclusie is eigenlijk, als je al 3 jaar onderin speelt in 1A en ook dit seizoen bekijkt, dat men dom inkoopt en te veel geld uitgeeft aan spelers die dat nie verdienen/niet waard zijn.
Er is te weinig kwaliteit, maar door de hoge sommen denken sommige hier, en binnen het bestuur ongetwijfeld ook, dat die er wel voldoende is.
Mis! Compleet mis!

Correct ...

Infeite heeft geen enkele trainer kunnen werken met een kern dat (deels) door hem is samengesteld.
De vraag is natuurlijk in hoeverre de trainer dat moet bepalen, goeie trainers boetseren met wat ze hebben zeggen ze toch? ;-) ... maar als we inderdaad jaren onderin 1A bengelden, dan kan je idd niet zeggen dat we een kern hebben dat potten kan breken.

Mogelijks heeft het bestuurd gedacht, als onze kern voldoende is om het te redden in 1A (weliswaar met degradatievoetbal) zullen we het wel redden in 1B. Fout.

Dusja 'volgens mij' zijn er meerdere problemen hier:
- foute analyse/bedenkingen/inzicht bestuur
- te zwakke kern
- geen enkele trainer kon echt zijn kern (helpen) samenstellen

Caluwé kwam ook te laat volgens mij, zomertransfers waren zogoed als voorbij, en nu tijdens de winter nog bijsturen was te laat/weinig.

Eigenlijk moest men na degradatie direct Caluwé en Euvrard aangesteld hebben ten koste van Fredje.
Zodat Caluwé en Euvrard konden kuisen en gericht aankopen en Euvrard met spelerd die passen en op tijd de voorbereiding konden aanvatten.

Maarja ... theorie is makkelijk, praktijk is ander paar mouwen.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: februari 12, 2024, 02:02:53 pm »

Mis! Compleet mis!

Correct ...

Infeite heeft geen enkele trainer kunnen werken met een kern dat (deels) door hem is samengesteld.
De vraag is natuurlijk in hoeverre de trainer dat moet bepalen, goeie trainers boetseren met wat ze hebben zeggen ze toch? ;-) ... maar als we inderdaad jaren onderin 1A bengelden, dan kan je idd niet zeggen dat we een kern hebben dat potten kan breken.

Mogelijks heeft het bestuurd gedacht, als onze kern voldoende is om het te redden in 1A (weliswaar met degradatievoetbal) zullen we het wel redden in 1B. Fout.

Dusja 'volgens mij' zijn er meerdere problemen hier:
- foute analyse/bedenkingen/inzicht bestuur
- te zwakke kern
- geen enkele trainer kon echt zijn kern (helpen) samenstellen

Caluwé kwam ook te laat volgens mij, zomertransfers waren zogoed als voorbij, en nu tijdens de winter nog bijsturen was te laat/weinig.

Eigenlijk moest men na degradatie direct Caluwé en Euvrard aangesteld hebben ten koste van Fredje.
Zodat Caluwé en Euvrard konden kuisen en gericht aankopen en Euvrard met spelerd die passen en op tijd de voorbereiding konden aanvatten.

Maarja ... theorie is makkelijk, praktijk is ander paar mouwen.

Beiden waren op dat moment ook niet vrij denk ik

Offline mutske

• Leden
« Reactie #69 Gepost op: februari 12, 2024, 02:12:13 pm »
Interview met Euvrard op fb van zw.

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: februari 12, 2024, 02:13:04 pm »
Iedereen spreekt over Yves VDH, maar het was wel Carl Hoefkens die deze zomer meermaals gecontacteerd werd maar weigerde... misschien is die lijn opnieuw geactiveerd, gezien Hoefkens vrij is.

Ik geloofde/geloof ook in de kwaliteiten van Euvrard als trainer... maar één ding heeft hij niet: charisma. Hij neemt het allemaal té serieus. Staat op rond of voor 5u 's morgens, is al op de club ontiegelijk vroeg, gedraagt zichzelf nog als sportman, is geobsedeerd door het spelletje (op zich niet slecht), maakt geen grapjes (tenzij hele droge), maakt het té ingewikkeld en is m.i. niet dé beste communicator met zijn spelers. Hij zou meer een ontwapenend charisma moeten hebben à la een Hein Vanhaezebrouck. Zelfs Francky Dury had meer humor dan Euvrard. Een kwinkslag hier en daar, een grapje, even dollen met spelers/pers/supporters, enz. Het is allemaal zo beladen en serieus. En dan heb ik het nog niet gehad over zijn monotone stem. Geen enkele levendigheid noch intonatie. Ik kan me voorstellen dat een 20-jarige al afhaakt na enkele minuten...

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #71 Gepost op: februari 12, 2024, 02:26:46 pm »

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #72 Gepost op: februari 12, 2024, 07:13:00 pm »
Ik geloofde/geloof ook in de kwaliteiten van Euvrard als trainer... maar één ding heeft hij niet: charisma. Hij neemt het allemaal té serieus. Staat op rond of voor 5u 's morgens, is al op de club ontiegelijk vroeg, gedraagt zichzelf nog als sportman, is geobsedeerd door het spelletje (op zich niet slecht), maakt geen grapjes (tenzij hele droge), maakt het té ingewikkeld en is m.i. niet dé beste communicator met zijn spelers. Hij zou meer een ontwapenend charisma moeten hebben à la een Hein Vanhaezebrouck. Zelfs Francky Dury had meer humor dan Euvrard. Een kwinkslag hier en daar, een grapje, even dollen met spelers/pers/supporters, enz. Het is allemaal zo beladen en serieus. En dan heb ik het nog niet gehad over zijn monotone stem. Geen enkele levendigheid noch intonatie. Ik kan me voorstellen dat een 20-jarige al afhaakt na enkele minuten...
2
jis gewoon antipathiek, punt!
en dan bereik je met niemand iets
daarom, ie moe spiegel staan…

ik geloof wel datie et kan
en nog kan slagen is zijn doel
maar peoplemanagment is hoogdringend en broodnodig!
wij als supporters moeten de spelers motiveren
maar dat is vooral ZIJN taak….

Offline tomtom

• Leden
« Reactie #73 Gepost op: februari 12, 2024, 07:31:44 pm »
Aan iedereen die om Yves Vanderhaeghen roept:

Oostende: Op 19 september 2017 werd hij na een slechte seizoensstart ontslagen als hoofdtrainer.

AA Gent: ... betekende de 1–5 thuisnederlaag tegen Racing Genk het einde van Vanderhaeghe bij KAA Gent. Op 8 oktober 2018 werd hij door het bestuur bedankt voor bewezen diensten.

8500: Eerder het seizoen raakte bekend dat het contract van de trainer niet verlengd zou worden na dit seizoen. Luka Elsner werd dezelfde dag nog aangesteld als zijn opvolger.

Cercle Brugge: Het seizoen daarop werd hij eind november 2021 ontslagen na onvoldoende sportieve resultaten.

KV Oostende: Na 15 speeldagen in het daaropvolgende seizoen werd Vanderhaeghe op 31 oktober ontslagen omdat de ploeg op een degradatieplaats stond nadat het enkel 14 op 45 punten haalde.

Al Faisaly: Hij tekende er in juni een contract voor een jaar. Na 4,5 maanden en tien speeldagen werd hij ontslagen ondanks verdienstelijke resultaten.

Het lijkt me inderdaad de geknipte kandidaat  ;D ;D ;D

Offline mogul

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: februari 12, 2024, 09:22:57 pm »

Oostende: Op 19 september 2017 werd hij na een slechte seizoensstart ontslagen als hoofdtrainer.

AA Gent: ... betekende de 1–5 thuisnederlaag tegen Racing Genk het einde van Vanderhaeghe bij KAA Gent. Op 8 oktober 2018 werd hij door het bestuur bedankt voor bewezen diensten.

8500: Eerder het seizoen raakte bekend dat het contract van de trainer niet verlengd zou worden na dit seizoen. Luka Elsner werd dezelfde dag nog aangesteld als zijn opvolger.

Cercle Brugge: Het seizoen daarop werd hij eind november 2021 ontslagen na onvoldoende sportieve resultaten.

KV Oostende: Na 15 speeldagen in het daaropvolgende seizoen werd Vanderhaeghe op 31 oktober ontslagen omdat de ploeg op een degradatieplaats stond nadat het enkel 14 op 45 punten haalde.

Al Faisaly: Hij tekende er in juni een contract voor een jaar. Na 4,5 maanden en tien speeldagen werd hij ontslagen ondanks verdienstelijke resultaten.

Geef jij eens een kandidaat.  Afkomen met de zwakke kern is geen oplossing.  Euvrard doet thuis koppig verder.  Ik wil een trainer die flexibel genoeg is, thuis zeker, om resultaat-gericht te werken, die de boel kan toesmijten als het nodig is.  Euvrard deed dit 1 keer, de laatste 35 minuten tegen Liège.
Met Euvrard gaat het volgens mij niet lukken, ik hoop dat ik mij vergis.
Dus we doen lekker voort, is dat de oplossing?
Of gaan ze binnen 3 wedstrijden ingrijpen?
Maar als ge nu de trainer vervangt moet het iemand zijn die direct impact heeft, die de competitie kent, die ervaring heeft en niet denkt van ' ik dwing mijn ploeg om in een bepaald systeem te spelen' zelfs wanneer we moeten winnen, zelfs wanneer we geen resultaten halen thuis.
De kern is te zwak....thuis maar niet uit dan?  En ja we hebben geluk uit, maar dan nog.  Het is zoals Costermans schrijft hoe Euvrard thuis speelt is te. 
Euvrard gaat net als een Leye of een Dury NOOIT zichzelf bekritiseren,zichzelf in vraag stellen, het is altijd wel iemand zijn fout, maar niet de zijne.  Dat op zich is imo al geen goed teken.
Dus geef eens uw oplossing om toch nog bij de eerste 2 te geraken.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #75 Gepost op: februari 12, 2024, 09:33:31 pm »

Geef jij eens een kandidaat.  Afkomen met de zwakke kern is geen oplossing.  Euvrard doet thuis koppig verder.  Ik wil een trainer die flexibel genoeg is, thuis zeker, om resultaat-gericht te werken, die de boel kan toesmijten als het nodig is.  Euvrard deed dit 1 keer, de laatste 35 minuten tegen Liège.
Maar als ge nu de trainer vervangt moet het iemand zijn die direct impact heeft, die de competitie kent, die ervaring heeft en niet denkt van ' ik dwing mijn ploeg om in een bepaald systeem te spelen' zelfs wanneer we moeten winnen, zelfs wanneer we geen resultaten halen thuis.
De kern is te zwak....thuis maar niet uit dan?  En ja we hebben geluk uit, maar dan nog.  Het is zoals Costermans schrijft hoe Euvrard thuis speelt is te. 
Euvrard gaat net als een Leye of een Dury NOOIT zichzelf bekritiseren,zichzelf in vraag stellen, het is altijd wel iemand zijn fout, maar niet de zijne.  Dat op zich is imo al geen goed teken.

Akkoord maar wat of wie is dan jouw voorstel?

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: februari 13, 2024, 04:21:37 pm »
Bernd Storck.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: februari 13, 2024, 04:36:40 pm »
Bernd Storck.

Aiai voor de mensen die Gano dan weer in de ploeg willen
Storck werkt niet met jongens die niet voldoen aan bepaalde fysieke parameters

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #78 Gepost op: februari 13, 2024, 04:52:56 pm »
Bernd Storck.

Aiai voor de mensen die Gano dan weer in de ploeg willen
Storck werkt niet met jongens die niet voldoen aan bepaalde fysieke parameters
En bovendien niet vrij ook. Traint een ploeg in Roemenië.

Los daarvan: geen fan van want een serieuze korte termijnvisie als je hem aantrekt.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: februari 13, 2024, 06:05:36 pm »

Akkoord maar wat of wie is dan jouw voorstel?
In ieder geval niet verder met Euvrard.  Het moet een trainer zijn die lak heeft aan hoe aanvallend of hoeveel balbezit we moeten hebben, iemand die ervaring genoeg heeft.  In eerste instantie is het zo moeilijk niet om een blok te zetten.  KVO is een goed voorbeeld. 
Saintfliet is vrij, Arnar Vidarsson,Yves, enz.  Duidelijk welk soort trainer ik wil? Het mag cynisch voetbal zijn, op dit moment zijn de punten het belangrijkste.
Moest Euvrard nu het verstand hebben om zijn ideaal voetbal droom te laten voor wat het is, maar dit zit er volgens mij niet meer in.  Hoeveel steun heeft hij nog van de spelers?  Hebben ze nog vertrouwen in elkaar?
Is het duidelijk genoeg?
Wij hebben de kwaliteit niet om het voetbal te spelen zoals Euvrard het wil en thuis halen we niks en hij wil niet inzien dat je anders moet staan thuis.  Ik geloof niet dat Euvrard dit nog recht kan trekken, maar als hij het wel doet zal ik blij zijn gelijk een klein kind.