Auteur Topic: [T1] EUVRARD Vincent  (gelezen 26825 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: [T1] EUVRARD Vincent
« Reactie #160 Gepost op: maart 10, 2024, 09:50:45 am »
Als het over geld gaat dan is het nog erger.   
Iedereen staat dus tegenover Euvrard net als ze tegenover Dury stonden.  Goed voor de sfeer!
Ik kan moeilijk geloven dat wanneer een speler een doktersattest binnen steekt dat ze dan geen controle-arts sturen.  Ook te duur zeker?
Een tweede jaar in 1 B is dan ook bijna een zekerheid en hoe zwaar weegt dit dan niet op ons al catastrofaal financiële toestand?  Gaan ze dat ook niemand vinden om dit te betalen?
Enkel een mirakel kan ons nog redden, zowel sportief als zelfs het voortbestaan van de club met die bestuursleden.
Ik vraag mij af wie al die onderhandelingen met de spelers en met de trainers deed?  Nog altijd Cordier?  Ik heb het gevoel dat er in die contracten naar de club toe niks beschermend instaat wanneer het slecht afloopt? 
Op den duur zou je nog willen dat we worden overgenomen door buitenlandse investeerders om heel dienen boel eens op te kuisen!

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #161 Gepost op: maart 10, 2024, 09:50:56 am »
voorzitter van voetbalclub uit de regio heeft bij Cordier gezeten en gezegd dat tijdens de vergadering iedereen Euvrard buiten wilde ,maar toen ze vroegen wie dit zou betalen was er niemand die reageerde.
heeft dus gewoon met geld te maken .
blijkbaar was het veel goedkoper om Caluwe te ontslaan.

Mooi verhaaltje
Wat klopt is dat het meerendeel van de ploeg nog achter de trainer staat.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #162 Gepost op: maart 10, 2024, 09:53:27 am »
Iedereen staat dus tegenover Euvrard net als ze tegenover Dury stonden.  Goed voor de sfeer!
Ik kan moeilijk geloven dat wanneer een speler een doktersattest binnen steekt dat ze dan geen controle-arts sturen.  Ook te duur zeker?
Een tweede jaar in 1 B is dan ook bijna een zekerheid en hoe zwaar weegt dit dan niet op ons al catastrofaal financiële toestand?  Gaan ze dat ook niemand vinden om dit te betalen?
Enkel een mirakel kan ons nog redden, zowel sportief als zelfs het voortbestaan van de club met die bestuursleden.
Ik vraag mij af wie al die onderhandelingen met de spelers en met de trainers deed?  Nog altijd Cordier?  Ik heb het gevoel dat er in die contracten naar de club toe niks beschermend instaat wanneer het slecht afloopt? 
Op den duur zou je nog willen dat we worden overgenomen door buitenlandse investeerders om heel dienen boel eens op te kuisen!

Michiel Beeuwsaert krijgt (en let vooral op dit woord ‘krijgen’) een prominentere rol
Ongelooflijk
Wat is het volgende?
Ik heb op Football manager ooit eens de CL gewonnen met Genk, mss moet ik ook solliciteren

Offline mogul

• Leden
« Reactie #163 Gepost op: maart 10, 2024, 09:55:43 am »

Michiel Beeuwsaert krijgt (en let vooral op dit woord ‘krijgen’) een prominentere rol
Ongelooflijk
Wat is het volgende?
Ik heb op Football manager ooit eens de CL gewonnen met Genk, mss moet ik ook solliciteren
Ben jij toevallig een zoon van 1 van de bestuurders?  Dan moet je zelf niet solliciteren.  Maakt niet uit wat uw competenties zijn.

Online ManU

• Leden
« Reactie #164 Gepost op: maart 10, 2024, 10:44:18 am »
Laat ons zeggen dat ge in zo een sfeer niet in de flow zit om over te gaan… ontslagen, financieel, sportieve malaise thuis, opvissen van spelers in B-kern, falende ervaren spelers…

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #165 Gepost op: maart 10, 2024, 11:58:23 am »
Hou toch eens op met altijd hetzelfde verhaal op te dissen. er dient niets 'opgekuist' te worden. Ons bestuur is OK en investeert mega-bedragen in onze club, zonder enige garantie dat ze die ooit gaan terugzien ! En ja, op termijn zullen er buitenlandse investeerders moeten instappen want zowel 1A als 1B totaal niet leefbaar.

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #166 Gepost op: maart 10, 2024, 12:17:11 pm »
voorzitter van voetbalclub uit de regio heeft bij Cordier gezeten en gezegd dat tijdens de vergadering iedereen Euvrard buiten wilde ,maar toen ze vroegen wie dit zou betalen was er niemand die reageerde.
heeft dus gewoon met geld te maken .
blijkbaar was het veel goedkoper om Caluwe te ontslaan.

Ze gaan nog meer geld verliezen bij niet promotie. Slimmeriken daar. Kijk naar Kv Mechelen van na 14 speeldagen voorlaatste naar po1 op 1 speeldag van het einde. Hasi pakt 34 op 45

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #167 Gepost op: maart 12, 2024, 06:39:27 am »
Gisteren op Focus (offside) zegt Jelle Vossen letterlijk dat Gano had het blijkbaar wel echt verpest bij spelers en trainers.

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #168 Gepost op: maart 12, 2024, 02:36:00 pm »
Ja, klopt, maar hij zegt ook letterlijk dat de spelersgroep het ok vond om hem er nu ook weer bij te nemen....Je kan het positief zien, of negatief...

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #169 Gepost op: maart 12, 2024, 04:41:34 pm »
Ja, klopt, maar hij zegt ook letterlijk dat de spelersgroep het ok vond om hem er nu ook weer bij te nemen....Je kan het positief zien, of negatief...

Laat het vooral duidelijk zijn dat we de schuld hier niet alleen bij Euvrard moeten leggen
Gano maakte zichzelf onmogelijk, en dat voor het 2de jaar op rij

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #170 Gepost op: april 23, 2024, 10:08:33 am »
Interview met Vincent Euvrard en Kurt Bataille in Off-side op WTV gisterenavond.

Wat viel op:

- is al sinds 2013 trainer (gestart op 31-jarige leeftijd);
- opgeleid door mentor Rudi Verkempinck;
- betuigde lof aan Frederik D'hollander en de goede samenwerking;
- heeft lang in de Limburg gewoond, nu in Waregem;
- beaamde dat Zulte Waregem eigenlijk in de top 2 had moeten eindigen;
- vond niet dat er gefeest moest worden afgelopen zaterdagavond;
- liet zich (terug) de favorietenrol opspelden door de interviewer en Bataille ("want Essevee is de ploeg in vorm");
- heen- en terugmatch in eindronde: je kan iets rechtzetten, maar is beducht voor een slechte uitgangspositie komende zaterdag;
- vond de thuiswedstrijd tegen Lommel het dieptepunt van dit seizoen (beseft dat hij iets recht moet zetten, want werd zelf uitgesloten die match);
- zou het 'leuk' vinden, mocht hij de barrage-finale spelen met Zulte Waregem tegen RWDM;
- zal trouwen deze zomer met zijn vriendin;
- wil graag trainer in het buitenland worden later (en andere culturen opsnuiven).

Shoot als ik iets vergeten ben.

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #171 Gepost op: mei 20, 2024, 01:09:43 pm »
Uit goede bron verneem ik dat Euvrard Essevee zou verlaten en naar Dender zou trekken.

Online varadero

• Leden
« Reactie #172 Gepost op: mei 20, 2024, 01:16:39 pm »
Uit goede bron verneem ik dat Euvrard Essevee zou verlaten en naar Dender zou trekken.

Als hij ons verlaat, moet hij ons dan ook een ontslagvergoeding geven? Contractbreuk?

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #173 Gepost op: mei 20, 2024, 01:26:08 pm »

Dat zou fantastisch nieuws zijn!

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #174 Gepost op: mei 20, 2024, 01:35:47 pm »
Yves Vdh zou ik echt graag zien komen .

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #175 Gepost op: mei 20, 2024, 01:59:53 pm »
en Timmy?
terug naar ons samen met DeFauw?

Online varadero

• Leden
« Reactie #176 Gepost op: mei 20, 2024, 02:13:30 pm »
en Timmy?
terug naar ons samen met DeFauw?

Naar Westerlo toch?

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #177 Gepost op: mei 20, 2024, 06:52:34 pm »
Dat is ook maar een trainer voor op korte termijn he...
Laten we eens zot doen en de naam "Hein VH" naar voor schuiven.  :D

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #178 Gepost op: mei 20, 2024, 08:22:14 pm »
Dat is ook maar een trainer voor op korte termijn he...
Laten we eens zot doen en de naam "Hein VH" naar voor schuiven.  :D
Ik ben blij dat je het woordje "zot" er zelf bijzet!
Is de club dan al bezig met een vervanger?

Offline Porky

• Leden
« Reactie #179 Gepost op: mei 20, 2024, 08:26:04 pm »
Mazzu?