Wanneer Thraso met zo'n bericht komt dan is het altijd juist. Ivm Caluwé was dit ook zo en had ik dit ook al horen waaien. Nooit twijfelen wanneer Thraso met zoiets komt.
De namen hier zijn niet realistisch. Mannaert,De Roeck,Mazu zijn volgens mij te hoog gegrepen. Volgens mij is zelfs Yves nu te hoog gegrepen.
2x hebben ze het momentum gemist. 2 seizoenen geleden te laat, dit seizoen Euvrard niet willen ontslaan met het gekende gevolg.
Maw. volgens mij weet Euvrard meer dan wij en gaan we hier onze ambities terugschroeven.
Het zal dus waarschijnlijk een coach worden met minder allure en faam. Dat is niet erg, als het maar het juiste profiel is. Iemand die niet droomt,maar een ploeg kan maken en met realisme.
Sebastian Grosjean deed het goed bij Francs Borains(zal wel nog een contract hebben) Frederik Taquin van La Louvière (ik weet niet of hij nog onder contract staat).
Yves heeft bij veel supporters hier een negatief beeld, vanwege zijn carrière bij t'scum, dat begrijp ik. Bijna iedere keer dat wij tegen zijn ploeg speelde was hij tactisch sterker. Uitgenomen in de bekerfinale toen hij Proto op de bank zette. Maar volgens mij is het te laat en niet meer mogelijk. Ik kan mij vergissen.
Ik veronderstel dat je Sébastien Grandjean, de huidige coach van Francs Borains wil zeggen? Daar ben ik toch ook allesbehalve onder de indruk van (16 matchen waarvan 5 keer winst, 3 keer gelijk en 8 keer verloren).
Ik hoop dat je geen gelijk hebt ivm het terugschroeven van onze ambities maar het zit er natuurlijk wel in. Hopelijk komt de club gauw met nieuws..
Onze ambitie gaan we zeker niet terugschroeven, intern was er sprake van een 2 jaren plan. Bedoeling was om binnen de 2 seizoenen terug in eerste te zitten.
Dit betekend wel dat het er volgend seizoen moet op zijn, natuurlijk hadden ze graag na 1 seizoen al over gegaan maar dat het niet zo simpel ging zijn wisten ze ook wel.
Beusaert zijn zoon gaat vanaf volgens seizoen een belangrijke pion worden in de sportieve cel. Is zich blijkbaar al even aan het inwerken.
Blijkbaar zijn zijn scoutingsrappporten en dergelijke ook goed,
Nu Beusaert gaat de club echt wel niet in de steek laten,
Zelfs voor transfers past hij blijkbaar soms bij.
Zijn zoon is ook een echte essevee supp, en liever zo een eigenaar dan wat Amerikaanse geldwolven.
Financieel zit het wel snor naar volgend seizoen toe, de club word ook gewoon goed geleid nu op dat vlak.