Auteur Topic: [T1] EUVRARD Vincent  (gelezen 26800 keer)

Online pet1

• Leden
  • Essevee!
Re: [T1] EUVRARD Vincent
« Reactie #300 Gepost op: mei 31, 2024, 09:30:33 am »
Dan heb ik nog liever dat Euvrard blijft, wat heeft die Still al getoond...?

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #301 Gepost op: mei 31, 2024, 09:31:00 am »
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2024-05-31/zulte-waregem-heeft-vervanger-voor-trainer-vincent-euvrard-op-het-oog

Essevee is naarstig op zoek naar een nieuwe trainer. Volgens La Capitale komt het daarbij uit bij Edward Still. Hij zou de opvolger voor Euvrard moeten worden in Waregem.

Hier word ik absoluut niet enthousiast van...

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #302 Gepost op: mei 31, 2024, 09:43:01 am »
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2024-05-31/zulte-waregem-heeft-vervanger-voor-trainer-vincent-euvrard-op-het-oog

Essevee is naarstig op zoek naar een nieuwe trainer. Volgens La Capitale komt het daarbij uit bij Edward Still. Hij zou de opvolger voor Euvrard moeten worden in Waregem.

Ik was het ook aan het denken.. Al overal mislukt als hoofdcoach. Die gaat ons ook niet naar 1A loodsen hoor.

Online cb_simon

• Leden
« Reactie #303 Gepost op: mei 31, 2024, 09:52:42 am »

Wel raar zou met zijn broer naar Lens gaan.
nee het is Nicolas still een andere broer van Will en Edward still die zou mee gaan naar Lens was al coach bij Reims onder Will still

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #304 Gepost op: mei 31, 2024, 09:55:04 am »
Hopelijk is dit niet waar. Overal serieus mislukt. Waar hij vertrok ging het plots beter. Verloor ook veel met zware cijfers. Deze gaat ons niet naar 1a brengen. En 34 jaar. Sommige spelers zijn ouder.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #305 Gepost op: mei 31, 2024, 09:55:28 am »
Edward Still, ma mannekes toch
Als dit klopt, dan ist nog triestiger gesteld in da bestuur dan dat ik al dacht

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #306 Gepost op: mei 31, 2024, 09:56:17 am »
Edward Still, ma mannekes toch
Als dit klopt, dan ist nog triestiger gesteld in da bestuur dan dat ik al dacht

Inderdaad. We zinken steeds dieper.

Online cb_simon

• Leden
« Reactie #307 Gepost op: mei 31, 2024, 09:59:55 am »
Hopelijk is dit niet waar. Overal serieus mislukt. Waar hij vertrok ging het plots beter. Verloor ook veel met zware cijfers. Deze gaat ons niet naar 1a brengen. En 34 jaar. Sommige spelers zijn ouder.
zijn broer Will still is nog jonger en bij Reims zitten er ook spelers die ouder zijn maar jullie hebben gelijk ik geloof ook niet in hem dan haal je toch een de Decker of Bob Peeters niet dat slechter zijn dan Edward still maar ja het is een Waalse krant die dit de wereld instuurt dus ja het kan waar zijn maar ook niet waar zijn

Online varadero

• Leden
« Reactie #308 Gepost op: mei 31, 2024, 10:04:28 am »
zijn broer Will still is nog jonger en bij Reims zitten er ook spelers die ouder zijn maar jullie hebben gelijk ik geloof ook niet in hem dan haal je toch een de Decker of Bob Peeters niet dat slechter zijn dan Edward still maar ja het is een Waalse krant die dit de wereld instuurt dus ja het kan waar zijn maar ook niet waar zijn

Ken "La Capitale" niet, weet ook niet of dit een serieuze of een sensatiekrant is.

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #309 Gepost op: mei 31, 2024, 10:36:19 am »
Heeft het nog nie te wreed goe gedaan alleszins.
Nja aan hem om tegendeel te bewijzen zeker.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #310 Gepost op: mei 31, 2024, 10:37:35 am »
Wat een klucht !

Online Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #311 Gepost op: mei 31, 2024, 10:47:04 am »
Veel meer naam kunnen ze toch niet halen, we zitten in 1b he. Kom niet af met vanderhaeghen, haalde ook geen platte prijs

Offline Jacques

• Leden
« Reactie #312 Gepost op: mei 31, 2024, 10:48:00 am »
Heeft het nog nie te wreed goe gedaan alleszins.
Nja aan hem om tegendeel te bewijzen zeker.
Vond 'm op zich tactisch wel sterk bij onze buren. Uiteindelijk hebben ze zich uiteindelijk gered op individuele klasse en op positiviteit die er door die nieuwe coach werd ingebracht.

Wat mij betreft, voordeel van de twijfel.

Online cb_simon

• Leden
« Reactie #313 Gepost op: mei 31, 2024, 10:52:24 am »

Ken "La Capitale" niet, weet ook niet of dit een serieuze of een sensatiekrant is.
Ja dat weet ik ook niet of het serieuze of sensatie krant is maar je kon dat ook zeggen van Kuyt dat hij nog geen prijzen gepakt heeft alhoewel dat hij maar verder geborduurd op het werk van Wielandt dus ja we moeten hem ook het voordeel geven van de twijfel en ik weet het ik zei daarjuist dat ik niet geloof in hem

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #314 Gepost op: mei 31, 2024, 10:56:07 am »

Stats:

PPG Euvrard
1.73 RWDM (80 matchen)
1.65 Zulte Waregem (31 matchen)

PPG Still
1.40 Charleroi (55 matchen)
0.25 KVK (8 matchen)

Dus ... Euvrard heeft wel betere stats, ik schat Euvrard persoonlijk ook wel hoger in dan Still eigenlijk.
Wel opmerkelijk dat het verschil tussen ons en RWDM niet zo groot is, al had hij wel meer wedstrijden bij RWDM, dus mogen we niet echt vergelijken.
Still is wel 9j jonger dan Euvrard.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #315 Gepost op: mei 31, 2024, 11:03:30 am »
Veel meer naam kunnen ze toch niet halen, we zitten in 1b he. Kom niet af met vanderhaeghen, haalde ook geen platte prijs
Sorry,maar nu sla je de bal volledig mis!  Je mag voor of tegen zijn, maar aan feiten kan je niks veranderen.
Speelde met t'scum PO1,haalde bij Gent na desastreuze start enorm goeie resultaten, het jaar daarop ontslagen maar Gent roomde dat jaar zijn kern serieus af.  Bij KVO haalde hij ook PO1,bekerfinale.  Hij redde Cercle van degradatie op een match of 7 van het einde van het seizoen.  Nu eens vergelijken met Stil?
Gefaald bij Charleroi,Eupen en KVK.  Dus, een beetje eerlijk zijn aub.
Als ze met zo iemand afkomen is dit toch meer dan duidelijk dat ze NUL verstand hebben over wat of wie ze moeten halen!  Ze leren niks wanneer ze zo iemand willen halen.
Still heeft ervaring, ja, met allemaal heel slechte resultaten.
Als dit waar is zou ik Eto inhuren voor Still direct buiten te roepen  ;D.   In welke wereld leeft dat bestuur?  Is er dan werkelijk NIEMAND daar die een grientje verstand heeft?

Online cb_simon

• Leden
« Reactie #316 Gepost op: mei 31, 2024, 11:09:27 am »
Sorry,maar nu sla je de bal volledig mis!  Je mag voor of tegen zijn, maar aan feiten kan je niks veranderen.
Speelde met t'scum PO1,haalde bij Gent na desastreuze start enorm goeie resultaten, het jaar daarop ontslagen maar Gent roomde dat jaar zijn kern serieus af.  Bij KVO haalde hij ook PO1,bekerfinale.  Hij redde Cercle van degradatie op een match of 7 van het einde van het seizoen.  Nu eens vergelijken met Stil?
Als ze met zo iemand afkomen is dit toch meer dan duidelijk dat ze NUL verstand hebben over wat of wie ze moeten halen!  Ze leren niks wanneer ze zo iemand willen halen.
Als dit waar is zou ik Eto inhuren voor Still direct buiten te roepen  ;D.   In welke wereld leeft dat bestuur?  Is er dan werkelijk NIEMAND daar die een grientje verstand heeft?
niet altijd geloven wat kranten zeggen he het kan even goed iemand anders zijn het is niet duidelijk of die krant wel serieus is het kan even goed zijn dat er iemand anders wordt gekozen en ze zullen wel weten wat of wie ze zullen kiezen veel ploegen hebben verschillende coaches op hun radar staan anderzijds is het een coach die mee is met moderne voetbal en nee Vanderhaeghe wou niet overpakken na ontslag van Leye nu zou ik iemand halen die vooral Grinta hoog in het vaandel draagt en voetbal verstand heeft

Offline mogul

• Leden
« Reactie #317 Gepost op: mei 31, 2024, 11:14:39 am »

Stats:

PPG Euvrard
1.73 RWDM (80 matchen)
1.65 Zulte Waregem (31 matchen)

PPG Still
1.40 Charleroi (55 matchen)
0.25 KVK (8 matchen)

Dus ... Euvrard heeft wel betere stats, ik schat Euvrard persoonlijk ook wel hoger in dan Still eigenlijk.
Wel opmerkelijk dat het verschil tussen ons en RWDM niet zo groot is, al had hij wel meer wedstrijden bij RWDM, dus mogen we niet echt vergelijken.
Still is wel 9j jonger dan Euvrard.
Ik heb dan nog liever D'Hollander....  Nee echt, als dit de trainer is waarmee ze afkomen zijn ze kierewiet! 
Op welke basis komen ze bij hem terecht?  Bevriende makelaar? 

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #318 Gepost op: mei 31, 2024, 11:16:25 am »
Volledig gelijk Mogul!!

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #319 Gepost op: mei 31, 2024, 11:17:24 am »
Still is da kalf toen we wonnen in Eupen met 1 - 5 en hij bij elke vrije trap zijn linie zo hoog liet opstellen