Auteur Topic: [T1] EUVRARD Vincent  (gelezen 26781 keer)

Offline Porky

• Leden
Re: [T1] EUVRARD Vincent
« Reactie #360 Gepost op: augustus 05, 2024, 07:00:56 pm »
Daar kan hij wel resultaat gericht voetbal spelen..
Hier wou hij dat niet..

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #361 Gepost op: augustus 05, 2024, 07:51:08 pm »
Waar zijn de haters nu? Gziet dat hij wel een ploeg kan zetten.
Bij ons niet. Misschien veel geleerd bij ons.

Ik denk het niet
Het ligt hier vooral aan de spelerskern en aan paar overroepen spelers
Ik blijf erbij, als je 4 trainers verslijt in 4 jaar, dan is dat het probleem niet.

Als VDB nu echt een targetspits krijgt en een 10 dan gaan wij dat allemaal een goeie coach vinden.
Tjah, ik had de anderen ook met dat materiaal willen zien werken.

Ik denk (pas op, dat is een persoonlijk gevoel e) dat ook de werksfeer hier voor een trainer niet optimaal is
Euvrard en Simons, ze staan nu aan de top van de league, ook al zijn we nog maar 2 matchen ver. Maar Westerlo legde er wel al 7 binnen
Simons moest hier vol zijn kans gekregen hebben, alleen, niet met nen gendarme naast hem

2! Onze vorige CEO Cordier en de sportieve cel daarrond heeft jarenlang ondermaats - lees gebuisd - gepresteerd. Er was geen visie, veel te weinig voetbalkennis, intense scouting, sfeer rondom de ploeg, animo,…

Gelukkig kan alles keren met de goede mensen op de juiste plaatsen.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #362 Gepost op: augustus 05, 2024, 08:54:31 pm »

Ik denk het niet
Ik blijf erbij, als je 4 trainers verslijt in 4 jaar, dan is dat het probleem niet.

Als VDB nu echt een targetspits krijgt en een 10 dan gaan wij dat allemaal een goeie coach vinden.

Ik denk (pas op, dat is een persoonlijk gevoel e) dat ook de werksfeer hier voor een trainer niet optimaal is
Euvrard en Simons, ze staan nu aan de top van de league, ook al zijn we nog maar 2 matchen ver. Maar Westerlo legde er wel al 7 binnen
Simons moest hier vol zijn kans gekregen hebben, alleen, niet met nen gendarme naast hem

2! Onze vorige CEO Cordier en de sportieve cel daarrond heeft jarenlang ondermaats - lees gebuisd - gepresteerd. Er was geen visie, veel te weinig voetbalkennis, intense scouting, sfeer rondom de ploeg, animo,…

En heeft men nu de juiste mensen op de juiste plaats?
Ik zie vooralsnog dezelfde mankementen.
Men weet al sinds begin vorig seizoen dat we een linksback moeten halen, we zijn nu op minder dan 2 weken voordat de competitie begint en er is nog geen. Integendeel, we spelen onze galamatch de eerste helft met een speler die hier zijn conditie onderhoudt.. mag ik dat verontrustend vinden?

Je weet ook al dat je een diepe sterke en balvaste spits moet hebben, die is er ook nog niet.. en dan zullen we maar zwijgen over een speler die de nodige creativiteit heeft.

Dus zeggen dat de goeie mensen nu op de goeie plaats zitten vind ik voorbarig. Er zijn zeker goede zaken ook : zoals het opkuisen van de kern, het aantrekken van Nyssen, het (voorlopig) behouden van Diop en Nnadi maar het mag nu toch echt wel gaan komen hoor.

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #363 Gepost op: augustus 05, 2024, 09:20:10 pm »

Ik denk het niet

En heeft men nu de juiste mensen op de juiste plaats?
Ik zie vooralsnog dezelfde mankementen.
Men weet al sinds begin vorig seizoen dat we een linksback moeten halen, we zijn nu op minder dan 2 weken voordat de competitie begint en er is nog geen. Integendeel, we spelen onze galamatch de eerste helft met een speler die hier zijn conditie onderhoudt.. mag ik dat verontrustend vinden?

Je weet ook al dat je een diepe sterke en balvaste spits moet hebben, die is er ook nog niet.. en dan zullen we maar zwijgen over een speler die de nodige creativiteit heeft.

Dus zeggen dat de goeie mensen nu op de goeie plaats zitten vind ik voorbarig. Er zijn zeker goede zaken ook : zoals het opkuisen van de kern, het aantrekken van Nyssen, het (voorlopig) behouden van Diop en Nnadi maar het mag nu toch echt wel gaan komen hoor.

Je hebt gelijk en ik zeg niet dat alles er nu al is qua staf. Naast de meeste profielen die iedereen terecht vermeld, vind ik 1 van de 3 prioriteiten een leider centraal in de verdediging. We hebben dat al jaren niet meer.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #364 Gepost op: augustus 05, 2024, 10:11:06 pm »
Daar kan hij wel resultaat gericht voetbal spelen..
Hier wou hij dat niet..
2.
Vooral thuis had hij dit veel te laat door.  Het klopte niet, uit kampioen punten, thuis degradatie punten.  Ook altijd
veranderen van veel spelers. 
Wat maakt het nog uit, hij is hier niet meer, geeft geen zin om daar nog over te redetwisten.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #365 Gepost op: augustus 06, 2024, 09:39:58 pm »
Je moest Caluwé en Euvrard de nodige tijd geven om een ploeg te bouwen. Zij hadden ook nog af te rekenen met de lijken uit het verleden (dikke contracten). Maar nee onze supporters gaan liever onze T1 uitfluiten… Met dit duo stonden wij imo binnen de 3 jaar terug in 1A
SV TILL I DIE

Offline ManU

• Leden
« Reactie #366 Gepost op: augustus 06, 2024, 09:41:57 pm »
Je moest Caluwé en Euvrard de nodige tijd geven om een ploeg te bouwen. Zij hadden ook nog af te rekenen met de lijken uit het verleden (dikke contracten). Maar nee onze supporters gaan liever onze T1 uitfluiten… Met dit duo stonden wij imo binnen de 3 jaar terug in 1A
Ja, da kunt ge maar zeggen, maar gingen ze t doen ? Verleden tijd en kijken met de mensen die hier nu zitten…

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #367 Gepost op: augustus 07, 2024, 09:42:01 am »
Allemaal vijgen na Pasen.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #368 Gepost op: augustus 07, 2024, 10:10:31 am »
Het is idd allemaal vijgen na pasen, maar mijn inziens hebben wij hier 2 goede coaches laten lopen door onkunde in bestuur.
Ok, Euvrard ging men houden, maar het is ook niet raar dat ie wil vertrekken na alle hectiek van vorig seizoen.
Simons, die mocht niets beslissen, er stond namelijk enen naast hem met directe lijnen binnen de bestuurskamer.
Wilden dan nog als “oplossing” hem T2 maken van Leye, aub zeg, dat ge u nie schaamt…

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #369 Gepost op: augustus 07, 2024, 12:14:19 pm »
Het is idd allemaal vijgen na pasen, maar mijn inziens hebben wij hier 2 goede coaches laten lopen door onkunde in bestuur.
Ok, Euvrard ging men houden, maar het is ook niet raar dat ie wil vertrekken na alle hectiek van vorig seizoen.
Simons, die mocht niets beslissen, er stond namelijk enen naast hem met directe lijnen binnen de bestuurskamer.
Wilden dan nog als “oplossing” hem T2 maken van Leye, aub zeg, dat ge u nie schaamt…

Ben toch blij dat ik supporter mag zijn van een ploeg die geleid wordt door mensen met verantwoordelojkheidszin, ook als niet loopt zoals men verwacht of gehoopt had!

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #370 Gepost op: augustus 07, 2024, 01:05:30 pm »

Ben toch blij dat ik supporter mag zijn van een ploeg die geleid wordt door mensen met verantwoordelojkheidszin, ook als niet loopt zoals men verwacht of gehoopt had!

Het zal moeten blijken waar het ons brengt.
Dat zullen we binnen hier en 3 jaar zien zeker

Offline deprez frans

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #371 Gepost op: augustus 07, 2024, 01:32:14 pm »
er zijn nog weinig ploegen in belgie die nog 3 j verder kunnen kijken vooral door het financiele luik

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #372 Gepost op: augustus 11, 2024, 10:42:00 am »
Simons en Euvrard zetten ons ons hier toch wel voor schut.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #373 Gepost op: augustus 11, 2024, 12:46:07 pm »
Heb hier vorig seizoen zeker 20 keer gelezen: Fred kan het niet,Simons kan het niet,De Fauw kan het niet en Euvrard kan het ook niet.!?
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2024, 02:37:02 pm door svennay »

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #374 Gepost op: augustus 11, 2024, 01:16:28 pm »
Het is toch duidelijk wie verantwoordelijk  is hiervoor .

Offline mogul

• Leden
« Reactie #375 Gepost op: augustus 11, 2024, 02:42:53 pm »
Heb hier vorig seizoen zeker 20 keer gelezen: Fred kan het niet,Simoens kan het niet,De Fauw kan het niet en Euvrard kan het ook niet.!?
En wanneer er dan kritiek komt op het bestuur zijn wij 'te negatief '.  1ste punt is het gebrek aan kennis in de club die eigen spelers soms verbieden om te spelen.  Zie bv Lopez,zie Gano, zie nu Bruls.
2de punt, Simons speelde wou wel behouden spelen, de rest niet.  Dury,Leye,Fred en ook Euvrard teveel bezig met balbezit en proberen dominant te spelen.
Ge kunt ook de seizoenen vergelijken.
Vorig seizoen kan je niet over het feit dat we thuis degradant zijn en uit kampioen.  Dat ligt aan de tactiek,kun je geen spelt tussenkrijgen.
Hoe speelt Euvrard nu bij Dender?  Zoals hij hier de ploeg liet spelen of anders?  Eerlijk zijn AUB.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #376 Gepost op: augustus 11, 2024, 03:29:14 pm »
Heb hier vorig seizoen zeker 20 keer gelezen: Fred kan het niet,Simoens kan het niet,De Fauw kan het niet en Euvrard kan het ook niet.!?
En wanneer er dan kritiek komt op het bestuur zijn wij 'te negatief '.  1ste punt is het gebrek aan kennis in de club die eigen spelers soms verbieden om te spelen.  Zie bv Lopez,zie Gano, zie nu Bruls.
2de punt, Simons speelde wou wel behouden spelen, de rest niet.  Dury,Leye,Fred en ook Euvrard teveel bezig met balbezit en proberen dominant te spelen.
Ge kunt ook de seizoenen vergelijken.
Vorig seizoen kan je niet over het feit dat we thuis degradant zijn en uit kampioen.  Dat ligt aan de tactiek,kun je geen spelt tussenkrijgen.
Hoe speelt Euvrard nu bij Dender?  Zoals hij hier de ploeg liet spelen of anders?  Eerlijk zijn AUB.

Euvrard heeft ook evenwichtiger materiaal
Hier kan je gewoonweg niet behoudend spelen door gebrek aan kwaliteit om te verdedigen, daar moet je ook eerlijk in zijn.
En de momenten dat we dat deden, was de tegenstander ook gevaarlijk hoor.

Simons had 1 doelstelling, ons redden. Zou in voorbereiding zijn eigen ding wel doen (fysiek heel zwaar hoor ik van veel mensen)
Maar dienkans hebben ze hem niet gegeven

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #377 Gepost op: augustus 13, 2024, 09:47:46 am »
Hein zegt het ook in HNB
Simons en Euvrard zaten beide bij Zulte Waregem
Beiden hebben ze  al een promotie afgedwongen maar bij ons lukt het niet. Misschien moeten ze zich bij Waregem eens gaan bezinnen

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #378 Gepost op: augustus 13, 2024, 11:30:07 am »
Hein zegt het ook in HNB
Simons en Euvrard zaten beide bij Zulte Waregem
Beiden hebben ze  al een promotie afgedwongen maar bij ons lukt het niet. Misschien moeten ze zich bij Waregem eens gaan bezinnen

Ach, sommigen vonden het al compleet gek dat Euvrard een opmerking maakte over het feit dat hij het niet leuk vond dat onze fans voor de tegenstander aan het supporteren waren.

Laat staan dat ze zich hier zullen gaan bezinnen.

Online boerkens4ever

• Leden
« Reactie #379 Gepost op: december 27, 2024, 10:51:11 pm »
2-3 op Anderlecht, straf. Op 3 ptn van play-off 1.