Zou kunnen dat Labie in de basis start vnv
Citaat van: San Iker op september 15, 2023, 06:32:00 pmZou kunnen dat Labie in de basis start vnviddin de basisgano vossen ookwillen derijck labiedecoster rijtje hoger?
Geen goed oog in met deze 11, Vossen en Gano basis, indien met 3 achteraan wie dan wingback rechts (zie dat Traoré niet doen). Hopelijk ben ik verkeerd.
Citaat van: Justinho op september 15, 2023, 07:21:12 pmGeen goed oog in met deze 11, Vossen en Gano basis, indien met 3 achteraan wie dan wingback rechts (zie dat Traoré niet doen). Hopelijk ben ik verkeerd.mss met 4 achterin edecoster?
Citaat van: Boer uit Waregem op september 15, 2023, 07:26:30 pmCitaat van: Justinho op september 15, 2023, 07:21:12 pmGeen goed oog in met deze 11, Vossen en Gano basis, indien met 3 achteraan wie dan wingback rechts (zie dat Traoré niet doen). Hopelijk ben ik verkeerd.mss met 4 achterin edecoster?Hopelijk! Maar dan staat Willen weer linksback, echt niet zijn positie, zagen we al in vorige match(en).
Knappe pre assist van Derijck. Vossen ook weer meer dan ondermaats. Dat die twee opnieuw/nog mogen starten, echt niet te begrijpen…