Coach komt ook niet met cliché antwoorden na de match. En gaat niet zeggen van ‘we hebben een moeilijke verplaatsing tot een goed einde gebracht’
Neen, ie vond het slecht.
Ook duidelijk waarom ie Bruls en Vormer wisselde, want ie wou lopers.
Denk dat we Ruudje in zijn hoofd kwijt gaan zijn.
Derijck en Willen waren dramatisch. Maar wat zijn de alternatieven als je ziet dat Labie al moet starten en Seigers plots na weken weer op de bank zit.
Hopelijk zal Euvrard Lopez nog een kans geven. Bij Jong Essevee waren ze er alleszins content van.
Rommens heel aanwezig, meer vertrouwen, dat komt door een coach die hem kent.
Vormer dan weer heel afwezig. Beloopt het niet meer.
Bruls was ook wel aanwezig maar je zag wel dat ie het moeilijk had als die jonkies versnelden.
Decostere idd goed na zijn 1ste 25min, want die waren ook maar pover.
Traore vond ik ook een ongelukkige match spelen. Tegenstanders beginnen hel te kennen. Tijd dat ie zijn kopke gaat gebruiken.
Voorin vond ik beide ervaren mannen ook wel weer heel zwak.
Diop voor Vormer was al een groot verschil, veel meer beweging, jammer van zijn wss zware blessure (scheur adductor of buikspier denk ik)
Ndour ook prachtig ingevallen, die jongen moet in de plaats van of Vossen of Gano.
Liefst zet ik ze alle 2 op de bank, zou graag die Machado eens bezig zien.
En dan oeze kleinen. Daar kunt ge niets op tegen hebben e. Zal ool wel nog zwakke invalbeurten of matchen hebben, en dit systeem is voor hem wss ook niet ideaal, maar met zijn kwieke voeten en snelheid kan ie wel altijd iets forceren.
correcte analyse, maar soms wel veel te streng.
Vincent kennende, is hij tamelijk eigenwijs en hij zal zeggen waar het op staat. In de kleedkamer, voor de TV en tegen vedetten.
Decostere, zijn 2e match en wat een verademing in vergelijking met Ciranni. Hard in duel, goede tackle en durft hem van diep op de flank zwiepen (ideaal voor Gano), alleen moeten die voorzetten nog beter. Maar hij is slechts een week aan het trainen bij ons...
Seigers idem, ik zou die niet afschrijven.
Had Lopez gespeeld in plaats van Derijck hadden we die goals niet geslikt.
Traore ongelukkig ben ik niet akkoord. slechts 2 op de 5 acties lukken inderdaad, maar de paniek die hij creëert in een defensie is al bij iedere ploeg gebleken. Laat hem maar dubbel gedekt staan, met een Ndour die er ook nog rondloopt speelt dat alleen in ons voordeel.
Het verschil tussen Fred en Vincent kan niet groter zijn. Na 1 week zit er al meer voetbal in dan 6 maanden Fred.