Auteur Topic: Verdere verbouwingen stadion  (gelezen 31811 keer)

Offline japarov

• Leden
Re: Verdere verbouwingen stadion
« Reactie #80 Gepost op: april 24, 2025, 10:45:11 pm »
En vooral, dat is een bedrijf dat niet "B2C" is, dus weinig nut om in de voetbal te investeren, lijkt me...

Het is vooral gebleken vorige vrijdag dat Essevee toch nog een grote "slapende" achterban heeft. Ik denk dat we vrijdag het stadion 2x konden uitverkopen.

het zal zaak zijn om die slapende fans ook tweewekelijks naar het stadion te krijgen, maar dat lijkt niet onhaalbaar met de huidige vibe. Alles zal afhangen van de start van het seizoen.

Mocht dat lukken, hoeven we eigenlijk nooit met KVK te fuseren, gewoon uitgaan van eigen sterkte.

Hoeft niet B2C te zijn hé ... vaak is sponsoring vooral om hun (goede) contacten uit te nodigen en in de watten te leggen én naamsbekendheid te verwerven.

In (september) 2023 zijn ze titelsponsor en sponsor geworden van Belgian Rugby en de Black Devils. Zou gaan over een 3-jarige sponsoring. Dus loopt tot september 2026.

Ik hoorde wel (maar weet niet meer wie het me vertelde) dat het jaar we op degradatie stonden er vergevorderde gesprekken waren met TVH, maar we moesten in eerste blijven en door de degradatie dus niet is doorgegaan.

Misschien nog es polsen begin 2026 ... en dat zou qua timeline wel uitkomen gezien _Lamett nog een jaar hoofd/shirtsponsor is. Is natuurlijk de vraag of TVH hoofd/shirtsponsor zou (willen) worden natuurlijk.

2026 wordt het nieuwe magazijn in Waregem van TVH operationeel en en plus huren ze ook de overgebleven gebouwen van Mcthree. Budget om nog een sportploeg te sponseren zal er niet meer zijn.

Nog es hierop terugkomen...
Zie vorige bericht. (koop/verhuur)

Ze verhuren da hangaarke dasse voorlopig nie nodig hebben a €60.000 / maand.
12x€60.000 = €720.000 / jaar

Denk daj daarvoor wel op het essevee t-shirt kan staan met bijhorende skybox.  ;)
Eens aan mevrouw Sophia Vanwynsberghe vragen of ze wil sponsoren. Gebouwen zijn eigendom van haar.

Sophia blijft liever in Knokke ;)

Offline mutske

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: april 25, 2025, 11:12:53 am »
Die Sophie heeft toch geen zo'n goede reputatie hé?

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #82 Gepost op: april 25, 2025, 12:12:58 pm »

Offline jenske

• Leden
    • Jong Anzegem
« Reactie #83 Gepost op: april 25, 2025, 03:20:24 pm »
Ale vooruit. Lang gewacht om te reageren maar misschien toch even wat info vanuit het bedrijf zelf  ;)

TVH is geen fan om een voetbalclub te sponsoren. Wij kijken uit naar sporten met een internationale uitstraling. (Zoals bijvoorbeeld rugby) de normen en waarden van het spelletje rugby sluiten ook beter aan bij ons bedrijf.

Tot op heden sponsorde TVH weldegelijk voetbalclubs (Essevee, kvk, Cl. Brugge, FC Gullegem,..) maar dit eerder uit sympathie en vaak gewoon met een board langs de kant van het veld.
Dat TVH nu plots miljoenen zou investeren in onze voetbalclub lijkt me weinig waarschijnlijk.

Er is dus niets officieel en verwacht er maar niet veel van  ;)

Wat ik vorig weekend wel hoorde dat is dat de tribunes in 2025 volledig zijn afgeschreven. Dus wat ook een financiële opsteker zou zijn vanaf dit jaar.
Misschien een trigger voor het bestuur om plannen te smeden en misschien zelf uit te voeren. We zullen zien… dromen mogen we zeker, maar wou toch even dit posten om de zwevers terug op met voetjes op de grond te zetten.  :)
« Laatst bewerkt op: april 27, 2025, 10:44:11 am door jenske »

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: april 25, 2025, 05:52:55 pm »
Eigenlijk zouden de vijvertribune en de zwembadhoek het best als eerste aangepakt worden. Het zou het comfort en de beleving veel verbeteren. Er moeten centen beschikbaar zijn natuurlijk …

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #85 Gepost op: mei 01, 2025, 02:27:49 pm »
Kunnen we zoals bij Antwerp geen externe investeerder vinden om ons stadion af te maken?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: mei 01, 2025, 03:58:46 pm »
Voor mij moet er 5 tvniet veel veranderen.  Men zou extra tribunes kunnen zetten aan de vijvertribune waar nu die reclame doeken van oa Cras hangen.  Dat moeten zelfs geen vaste tribunes zijn.  Die staantribune onder de vijvertribune is niet interessant.
En verder het dak van vijvertribune en hoofdtribune vervangen en laten matchen met de nieuwe van Familietribune en Sfeertribune.  Zou al zot zijn.