Bestuur zit aan den dope. Is de enige verklaring.
Frederik en anderen gaan nu weer hun best doen om deze beslissing goed te praten ipv daar gezamenlijk op te reageren en die coach buiten te smijten. Bestuur de redders van onze club? Wat een klucht, ze maken de club volledig kapot.
nweg niet gebruikt) kunt aan boord houden in 2de klasse,dan moet je geld hebben....Kortom..uote]
Blijkbaar weten we allemaal wat er gebeurd is? Ik ga hier niemand verdedigen en ook niet aanvallen maar je ontslaat toch niemand op staande voet zonder zwaarwichtige reden?
Wat er aan de hand was/is zal misschien beetje bij beetje uitlekken maar als werkgever kan je dit niet publiek maken ook niet bij een voetbalclub. Er bestaat zoiets als wet op de privacy.
Dus aan iedereen die hier mensen veroordeelt misschien beter wachten tot er meer duidelijkheid is.
Moest dit een alleenstaand feit zijn, ok dan. Maar het is genoeg geweest. Jaren aan een stuk afschuwelijk slecht beleid, jaren aan een stuk dingen verdoezelen of klinkklare leugens de wereld insturen. Dit bestuur deugt niet. Met deze mensen aan het bewind gaan we nog dieper vallen.
Maar elk zijn gedacht.
Ik kan u wel volgen hoor. We kunnen moeilijk zeggen dat er een goed beleid geweest is als je ziet waar we nu staan zowel sportief als financieel. Het blijft ook maar duren met telkens wijzingen en zogezegd Essevee.2 enz. Zitten ondertussen aan Essevee.7 denk ik en het vlot nog niet.
Maar we moeten wel elk geval individueel bekijken en zo lang we niet weten waarom T.C. dringend weg moest onthouden we ons best van gissingen en be(ver) oordelingen.
Ik krijg ook meer en meer geluiden te horen vanuit de zakenwereld bij wie het schoentje echt wringt. Was niet leuk om horen en ook wel verrassend voor mij.
Bij wie zou het zogezegde schoentje dan wringen?
De schoenen wringen volgens mij bij heel dat bestuur die geen zak van voetbal kent...Met Cordier op kop!Sinds deze hier een schoon postje kreeg(na de gewonnen bekerfinale tegen Oostende) is het enkel rampzalig achteruit gegaan...Sportief,financieel,uitstraling....Niets blijft er nog over van de mooie jaren die we ervoor brachten....Verkeerde transfers,ontbonden contracten,verwijzingen naar de B-kern,ontslagen...Noem maar op of we hebben het gezien of gehoord....Het enige dat ze eigenlijk kunnen is "oude" goeie voetballers op hun retour een dik contract geven of zoals nu terug de mental coach van vroeger in te lijven die bij ons was tijdens onze succesperiode....Dit is teruggrijpen naar vroeger,dus zelf geen visie hebben op vernieuwing,modernisatie.... Dus een teken dat je totaal niet mee bent met het hedendaags voetballandschap die de laatste jaren enorm is veranderd...Zowel op het veld als naast het veld.Begin nu aub niet over geld,want als je Vormer,Vossen(waar we qua inzet weinig kunnen verwijten),Gano(ergerlijke spits die toch zijn nodige doelpunten scoort en gewoonweg niet gebruikt) kunt aan boord houden in 2de klasse,dan moet je geld hebben....Kortom .Het ligt puur aan de beslissingen dat ons bestuur heeft genomen met muppet Cordier vooraan...Niet meer, nie minder...Mss allemaal in de bedrijfswereld geslaagd,maar bij ons zwaar gebuisd...