Auteur Topic: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren  (gelezen 29139 keer)

Offline San Iker

• Leden
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #100 Gepost op: februari 04, 2024, 07:07:37 pm »
Iemand die het artikel met de reactie van Euvrard vanuit Het Nieuwsblad kan posten?

Te schandalig wat Euvrard allemaal uit kraamt om dit hier te posten.
Euvrard is volledig de pedalen kwijt en begint zomaar op zijn spelers te schieten.
We hebben jammer  genoeg een nieuwe trainer nodig om dit te doen keren en nog kans te maken om dit seizoen promotie al te dwingen

Welkom in Vlaanderen, waar de waarheid niet mag gezegd worden

Offline mutske

• Leden
« Reactie #101 Gepost op: februari 04, 2024, 07:31:41 pm »
D'Hollander is voor veel minder ontslagen ...
Euvrard zit hier met een ganse staf ...
Heel ons clubbeleid trekt op de ballen en dat is al jaren ...
Wat als we dit jaar niet overgaan en meneer de eigenaar, steekt niet meer toe ...
Gemakkelijk gezegd om te zeggen, ik stop met toesteken terwijl we door zijn beleid hier beland zijn.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #102 Gepost op: februari 04, 2024, 07:32:13 pm »
Iemand die het artikel met de reactie van Euvrard vanuit Het Nieuwsblad kan posten?

Te schandalig wat Euvrard allemaal uit kraamt om dit hier te posten.
Euvrard is volledig de pedalen kwijt en begint zomaar op zijn spelers te schieten.
We hebben jammer  genoeg een nieuwe trainer nodig om dit te doen keren en nog kans te maken om dit seizoen promotie al te dwingen
Ik hoop dat er iemand toch het artikel kan en wil posten want zou het graag zelf eens lezen.

Offline mutske

• Leden
« Reactie #103 Gepost op: februari 04, 2024, 07:38:25 pm »
ZULTE / WAREGEM - Terug naar af. Zulte Waregem hoopte tegen Beveren een vervolg te breien aan de hoopgevende uitzege bij Club Luik, maar een vroeg tegendoelpunt luidde een ontluisterende thuisnederlaag (0-1) in. “Voorlopig moeten we even niet meer over promotie spreken. Als je onze tweede helft zag, weet je dat we dit nu niet waard zijn”, klonk de snoeiharde analyse van Essevee-coach Vincent Euvrard.
Stefan Smet
Vandaag om 10:29

ADVERTENTIE

Voorafgaand aan de partij ging het vooral over de beslissing van burgemeester Vanryckeghem om de Wase fans niet toe te laten in de Elindus Arena. Een veiligheidsmaatregel – ingegeven door perikelen met de boerenprotesten - die op veel onbegrip stuitte en zaterdagochtend uiteindelijk ook werd ingetrokken.

De komst van Beveren zorgde voor een affiche die enkele decennia geleden nog het predicaat (sub)topper in het Belgische profvoetbal verdiende. Topvoetbal was er zaterdagavond evenwel niet te zien. Beveren koos zoals verwacht voor een heel behouden aanpak, terwijl Zulte Waregem dan wel nog bemoedigend uit de startblokken schoot maar bij de eerste Wase tegenprik al de 0-1 slikte. Het bleek het startschot van een frustrerende avond voor de thuisploeg.

“Het was meteen kassa en dat zijn kantelmomenten. Zoals toen Machado op het half uur alleen voor de keeper kwam maar niet wist te scoren”, zuchtte coach Euvrard na afloop. “Een 1-1-ruststand was ook gewoon verdiend geweest, als je naar het wedstrijdbeeld van die eerste helft kijkt. Tijdens de rust voerde ik twee wissels door om wat meer voetballend vermogen in het team te brengen, maar dat pakte anders uit. Onze tweede helft was abominabel. Ik zag dingen… Onbegrijpelijk en onverklaarbaar. Het voetbal dat we in de tweede helft brachten, was Zulte Waregem onwaardig.”

“Het niveau dat ik na rust zag, bezorgt me een mix van kwaadheid, frustratie, onbegrip en ontgoocheling. Heel veel negatieve emoties”

Vincent Euvrard

trainer

Euvrard wond er geen doekjes om en spaarde zijn kritiek op de Essevee-spelers allerminst, maar het was na rust ook wel zoeken naar een duidelijk plan. Euvrard gooide er met Gavriel, Guindo en Ndour dan wel drie aanvallende profielen in, maar de thuisploeg kon Beveren-doelman Reus nauwelijks bedreigen en zo leed Essevee al de vijfde thuisnederlaag van het seizoen. Een dramatische statistiek, een zelfverklaarde titelfavoriet onwaardig.

Resultaat: Zulte Waregem is naar de derde plaats gezakt en volgende zaterdag komt Lommel op bezoek aan de Gaverbeek. De druk op de spelers wordt er zeker niet kleiner op. “Laten we eerst maar even bezinnen”, hield een aangeslagen Euvrard de boot nog wat af. “Ik moet hier eens over nadenken. Het niveau dat ik na rust zag, bezorgt me een mix van kwaadheid, frustratie, onbegrip en ontgoocheling. Heel veel negatieve emoties.”

Gevraagd naar een mogelijke verklaring, verwees Euvrard dan weer naar het psychologische aspect van profvoetbal. “Verlamming misschien. Het is zeker geen onwil. Niemand doet met opzet foute dingen. Veel verder kom ik niet qua verklaring, maar je kunt dit keren

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #104 Gepost op: februari 04, 2024, 07:39:09 pm »
Wat als we dit jaar niet overgaan en meneer de eigenaar, steekt niet meer toe ...
Gemakkelijk gezegd om te zeggen, ik stop met toesteken terwijl we door zijn beleid hier beland zijn.
Straks is het nog de schuld van Beeuwsaert dat de spitsen niet scoren, dat de verdedigers niet meer deftig kunnen verdedigen, ....  Die gast steekt er ieder jaar een paar miljoen euro aan toe...   Het zijn de supporters die geen geduld meer hebben en bepaalde economische wetmatigheden niet willen erkennen.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #105 Gepost op: februari 04, 2024, 07:52:28 pm »
Tzit ook niet veel mee hoor..

Beerschot nu weeral tegen 10 man..
Hoeveel keer hebben wij da al gehad?

Deinze wint 2x mer 1-0 door slechte terugspeelbal en owngoal

Je dwingt dingen zelf af akkoord..
Maar soms heb je scheids eens nodig..
Smets was allesbehalve thuisfluiter gisteren..

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
« Reactie #106 Gepost op: februari 04, 2024, 08:27:08 pm »
Beerschot mag zelfs tegen 9 man spelen

Online ManU

• Leden
« Reactie #107 Gepost op: februari 04, 2024, 08:29:29 pm »
We moeten naar geen andere kijken als ge zelf niet kunt winnen…

Online boerkens4ever

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: februari 04, 2024, 09:01:25 pm »
We moeten naar geen andere kijken als ge zelf niet kunt winnen…
Tis da met zo een bedenkelijke thuisreputatie verdienen we niet meer en tis een wonder dat we nog in de top 3 staan.

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #109 Gepost op: februari 04, 2024, 09:12:30 pm »
We zullen Gano nog nodig hebben.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #110 Gepost op: februari 04, 2024, 09:23:53 pm »
Dan gaan we een andere trainer moeten nemen want onder Euvrard gaat hij niet meer spelen.

Offline mutske

• Leden
« Reactie #111 Gepost op: februari 04, 2024, 09:56:45 pm »
Straks is het nog de schuld van Beeuwsaert dat de spitsen niet scoren, dat de verdedigers niet meer deftig kunnen verdedigen, ....  Die gast steekt er ieder jaar een paar miljoen euro aan toe...   Het zijn de supporters die geen geduld meer hebben en bepaalde economische wetmatigheden niet willen erkennen.

Beleid ....

Offline woopser

• Leden
« Reactie #112 Gepost op: februari 04, 2024, 10:19:29 pm »
Bruls & Nandi vond ik goed, probeerden wel. Al de rest was te weinig, slecht tot zeer slecht.

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #113 Gepost op: februari 04, 2024, 10:39:45 pm »
Dan gaan we een andere trainer moeten nemen want onder Euvrard gaat hij niet meer spelen.

Leye heeft ook zijn fout (te laat) ingezien. Met vedetten (en hun streken) moet je kunnen omgaan en dit verkopen aan de rest van het team.

Het bestuur was gisterenavond alleszins allerminst tevreden met de gang van zaken, dus ik vermoed dat er wel wat druk zal komen van die richting.

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #114 Gepost op: februari 05, 2024, 09:14:52 am »
Tzit ook niet veel mee hoor..

Beerschot nu weeral tegen 10 man..
Hoeveel keer hebben wij da al gehad?

Deinze wint 2x mer 1-0 door slechte terugspeelbal en owngoal

Je dwingt dingen zelf af akkoord..
Maar soms heb je scheids eens nodig..
Smets was allesbehalve thuisfluiter gisteren..

Verhaal van vorig jaar in omgekeerde richting. We konden er zeker ingebleven zijn. Details, in eigen voet schieten non stop, hoerechance bij concurrentie, niet ingrijpen op tijd door bestuur. Draait het opnieuw uit op een sisser ergens op de voorlaatste of laatste speeldag. Als we op dit elan verder gaan. JA! En daarna begint pas echt de miserie en dreigen we msh zelf te zakken in het moeras voor vele jaren zoniet voor altijd. Ik hoop dat iedereen op en naast het veld dat beseft die essevee moet bedienen. De cijfers zijn geen kampioen waardig. Eerder een positie op plaats 5-6.
« Laatst bewerkt op: februari 05, 2024, 10:28:35 am door svennay »

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #115 Gepost op: februari 05, 2024, 09:16:43 am »

Inderdaad. Ik ben er niet voor e. Maar scoort toch bijna altijd. Smijt die bal voor de goal en bij corners en er zaten er al weer een paar in de afgelopen 8-9 matchen. Ik denk dat we met Gano wonnen op Oostende en thuis tegen Genk.

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #116 Gepost op: februari 05, 2024, 09:18:16 am »
Kunnen we niet op racing Waregem gaan spelen? 😂Dit stadion lijkt stilaan een vloek. Je voelt en weet het al op voorhand dat het weer noppes gaat worden als we thuis spelen. 8/30 🤦🏻‍♂️

Offline mogul

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: februari 05, 2024, 09:29:14 am »

Leye heeft ook zijn fout (te laat) ingezien. Met vedetten (en hun streken) moet je kunnen omgaan en dit verkopen aan de rest van het team.

Het bestuur was gisterenavond alleszins allerminst tevreden met de gang van zaken, dus ik vermoed dat er wel wat druk zal komen van die richting.
We verloren de thuismatchen tegen KVO,Club Next en Futures met Gano in de ploeg.  We speelden gelijk tegen Dender met een goal van Gano.
Maar ik ben ook voorstander om heel uw kern 'on board' te houden, maar er zijn grenzen zeker?  Daarbij, zelden speelt Gano zonder Vossen, dat vind ik nog altijd iets raars.
Wou Euvrard een nieuwe targetspits of wou hij een extra winger?

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #118 Gepost op: februari 05, 2024, 10:12:50 am »
Je moet met Gano een deal afspreken. Hij kan zich nog enkele matchen in de kijker spelen en een laatste grote transfer doen. Als hij ons daarmee aan promotie helpt, des te beter. Een topschutter zet je niet in de B-kern. Hij was trouwens niet disciplinair geschorst, maar owv privé redenen niet beschikbaar. Dat is toch de officiële uitleg.

Voor volgend seizoen, denk ik dat iedereen het eens is: met de grove borstel door de kern. Ik ga er vanuit dat ze dit ernstig aan het voorbereiden zijn.

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #119 Gepost op: februari 05, 2024, 10:49:58 am »
Je moet met Gano een deal afspreken. Hij kan zich nog enkele matchen in de kijker spelen en een laatste grote transfer doen. Als hij ons daarmee aan promotie helpt, des te beter. Een topschutter zet je niet in de B-kern. Hij was trouwens niet disciplinair geschorst, maar owv privé redenen niet beschikbaar. Dat is toch de officiële uitleg.

Voor volgend seizoen, denk ik dat iedereen het eens is: met de grove borstel door de kern. Ik ga er vanuit dat ze dit ernstig aan het voorbereiden zijn.

is gewoon een zwakke bende .
eigen talent hebben we ook niet , en maar contracten geven,Haerinck , sergeant , capelle,labie .
is geen ploeg maar los zand.
achteraan moet je altijd een speler hebben die de boel opkuist , een krijger(hebben we niet)
bij ons staat daar ome Willem,THanghe en Seigers , allemaal softies.
ben blij dat ik al 2 jaar geen abonnement meer heb om dit aan te zien.
als ik mijn tv op de voetbal zet kan ik geen 2 minuten kijken naar die prutsers.