Wat een pummels op dit forum.
Toen D’Hollander begon was het dat we een trainer nodig hadden met 2e klasse ervaring.
Nú plots moet hij buiten.
Op dit forum:
Derijck kan niet meet mee
Vormer op de bank
Vossen kan niet mee
Decostere op de bank
Gano is een leegzak, uit de ploeg.
Wel dat is allemaal zo gegaan, en niks vooruitgang.
Iedereen weet het hier beter, maar de na-analisten hebben altijd gelijk.
Inderdaad, al degenen die volgens velen eruit moesten zijn eruit, alle prutsers zijn weg en dit is het gevolg, en hoe moet het nu verder ? zijn er hier nog trainers in spé die een oplossing hebben ?
te
De vraag is, waarom halen we goeie resultaten uit en slechte thuis? Zowel met 'de prutsers(uw woorden)als zonder de prutsers gingen we de boot in thuis. Feit is dat Euvrard geen oplossing heeft en de spelers totaal geen vertrouwen meer hebben.
Er zijn nog 9 matchen,27 punten te verdienen, moeten we het laten schieten en Euvrard laten doen of proberen we het met een andere coach?
Waarom dat zo is vraag ik mij ook af.
Maar we moeten wel toegeven dat we uit ook al wreed veel chance gehad hebben.
Ik ben er mij van bewust dat het wel eens de laatste match van Euvrard kan geweest zijn. Maar gaat een nieuwe trainer dit oplossen? Ik denk het niet
Gaat Vormer plots beginnen lopen onder die nieuwe? Gaat Traore plots overzicht krijgen of slim worden?
Het probleem zit nog altijd hoger! Grote bedragen uitgeven (transferbedrag of loon) aan spelers die dat niet verdienen of niet waarmaken.
Wat ben je met een geldschieter als die zich laat omringen door “prutsers”? En het is zeker niet gebeterd sinds zijn zoon mee aan de knoppen zit.
Hoe kan je Waregem zijnde een loon geven aan een speler die zelf uit 1b niet naar 1a wil omdat ie zoveel verdient?
Hoe kan je om en bij het miljoen geven voor een winger van Botev Plovdiv die daar amper 5 basisplaatsen had?
Idem Ndour, hoe kan je dat bedrag voor hem nog verantwoorden? Dan moet je je als geldschieter toch ook vragen stellen?
Ik begin zelf al te twijfelen aan Caluwé, want waar die nu zijn spelers gaat halen, dat kan ook niet anders zijn dan makelaarcontacten.
Kijk, we zijn terecht gezakt uit 1A, we waren voorlaatste. Ook al beweren sommige dat er meer te doen viel met die kern, neen dus.
Je zakt omdat je kern te zwak is, maar werd die versterkt? Dat is overduidelijk een neen!
Traore is, sorry voor de woordenschat, voetbaldom en kan ook maar rap lopen.
Machado is hetzelfde type salonvoetballer.
We kregen vorig seizoen 78 goals binnen. Gingen we eerst enkel Seigers gaan huren.
Kwamen ze wat later aandraven met Bagan en Decostere, waarvan ge eigenlijk ook rap zag dat die mannen geen niveau haalden.
Het middenveld, dat al jaren een probleem is, daar werd gewoon niets aan gedaan!
In de winter dan bijsturen, maar dat leidt zelden naar succes!
Mogul, je zei het vorig seizoen, maar nu richt je je nog meer op de trainer, deze club is ziek. En zolang men daar niets gaat veranderen (scouting en sportieve cel) dan gaat dat zo blijven.