Auteur Topic: Over Deinze  (gelezen 42218 keer)

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
Re: Over Deinze
« Reactie #220 Gepost op: november 18, 2024, 03:06:41 pm »
Je zal er idd boenk opzitten denk ik.
Amateurisme ten top bij de licentiecommissie

Ik vraag me nu af hoe het verder moet en vooral hoelang het gaat duren eer er iets wordt beslist ? De forfaits zullen beginnen komen
trekken tot de wintermeracto
wa spelers kwijt proberen te raken
geld in bakje
trekken tot einde seizoen
zie KVO
Dan zullen de spelers toch eerst centen moeten zien want anders spelen die toch niet meer?

Online Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #221 Gepost op: november 18, 2024, 03:48:58 pm »

Ik vraag me nu af hoe het verder moet en vooral hoelang het gaat duren eer er iets wordt beslist ? De forfaits zullen beginnen komen
geld in bakje
zie KVO
Dan zullen de spelers toch eerst centen moeten zien want anders spelen die toch niet meer?

Deinze heeft maandelijks loonlast van 500k en ze staan bijna 3 maand achter.
Denk na 3 forfait matchen is het automatisch gedaan

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #222 Gepost op: november 18, 2024, 06:48:48 pm »

geld in bakje
zie KVO

Deinze heeft maandelijks loonlast van 500k en ze staan bijna 3 maand achter.
Denk na 3 forfait matchen is het automatisch gedaan
Waarschijnlijk gaan ze hun beloften laten spelen he. Of eender wie die dat wel wilt.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #223 Gepost op: november 18, 2024, 06:54:28 pm »
Overname ifv ontwijken verantwoordelijkheid/aansprakelijkheid?

Het is overduidelijk dat die nieuwe zogezegde eigenaar gewoon een stroman is omdat die Aziaten niet wilden betrokken zijn als bestuurder in een faillissement, met alle miserie van doen wanneer een curator het over neemt.
Ze hebben gewoon een verhaal  verzonnen en het een paar weken gerokken tot alles verschenen was in het BS.
Vreemd dat er zovelen in Deinze dit verhaal hebben geloofd.

Hoe zien we dat dan?

ACA Football Partners (Aziaten) schuiven wat geld richting Doudou Cissé, deze richt een lege-doos-vennootschap op zijnde AAD Invest Group en neemt de club over, houd iedereen lang genoeg aan het lijntje en laat de club alsnog failliet gaan...? AAD neemt alle schuld op zich, verbrand zijn gat (maar is toch een nobele onbekende), ACA wandelt weg zonder zorgen en propere handen, Cissé wandelt ook weg en telt zijn centen?

Ik blijf het zeggen ... die licentiecommissie hier in België is toch echt een lachertje? Die laten dus een club met 5-6 miljoen schulden gewoon easy-peasy overnemen door een pas opgerichte vennootschap met amper €12.000 kapitaal???

Hoe kan men het Belgisch voetbal naar een hoger niveau tillen als ze zo'n schimmige overnames gewoon blindelings goedkeurt?

Logisch die buitenland interesse in het Belgisch voetbal. Volgens mij moeten we het niet meer hebben van de reputatie van gouden generatie rode duivels, maar van de laksheid van de rechtsgang en de veel te makke voetbalbond.  :(
Licentiecommissie is geen lachterje, ze doen precies wat ze opgelegd worden en dat is laks zijn.
De licentiecommissie wordt samengesteld door de voetbalbond. Voetbalbond zijn de profclubs die het voor het zeggen hebben. Meerendeel heeft er baat bij dat er geen grondige controles zijn want ze doen zelf genoeg dat niet door de beugel kan.
In propere handen waren 12 profclubs betrokken waarvan 9 eersteklassers. Dan heb je nog al degene met louche buitenlandse investeerders, het geval coucke met Anderlecht en KVO, de slechte financiën van Standaard, het omkoopschandaal tussen KV Mechelen en waasland beveren.
Denk dat er nog veel aangevuld kan worden...

Online Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #224 Gepost op: november 18, 2024, 08:17:13 pm »
Overname ifv ontwijken verantwoordelijkheid/aansprakelijkheid?

Het is overduidelijk dat die nieuwe zogezegde eigenaar gewoon een stroman is omdat die Aziaten niet wilden betrokken zijn als bestuurder in een faillissement, met alle miserie van doen wanneer een curator het over neemt.
Ze hebben gewoon een verhaal  verzonnen en het een paar weken gerokken tot alles verschenen was in het BS.
Vreemd dat er zovelen in Deinze dit verhaal hebben geloofd.

Hoe zien we dat dan?

ACA Football Partners (Aziaten) schuiven wat geld richting Doudou Cissé, deze richt een lege-doos-vennootschap op zijnde AAD Invest Group en neemt de club over, houd iedereen lang genoeg aan het lijntje en laat de club alsnog failliet gaan...? AAD neemt alle schuld op zich, verbrand zijn gat (maar is toch een nobele onbekende), ACA wandelt weg zonder zorgen en propere handen, Cissé wandelt ook weg en telt zijn centen?

Ik blijf het zeggen ... die licentiecommissie hier in België is toch echt een lachertje? Die laten dus een club met 5-6 miljoen schulden gewoon easy-peasy overnemen door een pas opgerichte vennootschap met amper €12.000 kapitaal???

Hoe kan men het Belgisch voetbal naar een hoger niveau tillen als ze zo'n schimmige overnames gewoon blindelings goedkeurt?

Logisch die buitenland interesse in het Belgisch voetbal. Volgens mij moeten we het niet meer hebben van de reputatie van gouden generatie rode duivels, maar van de laksheid van de rechtsgang en de veel te makke voetbalbond.  :(
Licentiecommissie is geen lachterje, ze doen precies wat ze opgelegd worden en dat is laks zijn.
De licentiecommissie wordt samengesteld door de voetbalbond. Voetbalbond zijn de profclubs die het voor het zeggen hebben. Meerendeel heeft er baat bij dat er geen grondige controles zijn want ze doen zelf genoeg dat niet door de beugel kan.
In propere handen waren 12 profclubs betrokken waarvan 9 eersteklassers. Dan heb je nog al degene met louche buitenlandse investeerders, het geval coucke met Anderlecht en KVO, de slechte financiën van Standaard, het omkoopschandaal tussen KV Mechelen en waasland beveren.
Denk dat er nog veel aangevuld kan worden...

Weet er iemand indien men mag met de beloften spelen?

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #225 Gepost op: november 19, 2024, 03:11:47 pm »
Sacha Tavolieri
@sachatavolieri
🚨🟠⚫️ Official & Confirmed…
✅ All players of KMSK #Deinze will be completely free from any contract in one week. Among them, Gaëtan Hendrickx and Guillaume De Schryver are attracting the interest of Belgian clubs, who have already inquired with the players from the Challenger Pro League club to explore the possibility of a deal. #mercato #CPL #JPL

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #226 Gepost op: november 19, 2024, 03:23:48 pm »
Sacha Tavolieri
@sachatavolieri
✅ All players of KMSK #Deinze will be completely free from any contract in one week. Among them, Gaëtan Hendrickx and Guillaume De Schryver are attracting the interest of Belgian clubs, who have already inquired with the players from the Challenger Pro League club to explore the possibility of a deal. #mercato #CPL #JPL
vertaling ?

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #227 Gepost op: november 19, 2024, 03:45:10 pm »
Sacha Tavolieri
@sachatavolieri
vertaling ?

Alle spelers van KMSK #Deinze zullen binnen een week volledig contractvrij zijn. Onder hen zijn Gaëtan Hendrickx en Guillaume De Schryver met interesse van Belgische clubs, die al bij de spelers van de Challenger Pro League-club hebben geïnformeerd naar de mogelijkheid van een deal. #mercato #CPL #JPL

https://translate.google.com  ::)

of

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #228 Gepost op: november 19, 2024, 03:50:57 pm »
Sacha Tavolieri
@sachatavolieri
vertaling ?

Alle spelers van KMSK #Deinze zullen binnen een week volledig contractvrij zijn. Onder hen zijn Gaëtan Hendrickx en Guillaume De Schryver met interesse van Belgische clubs, die al bij de spelers van de Challenger Pro League-club hebben geïnformeerd naar de mogelijkheid van een deal. #mercato #CPL #JPL

https://translate.google.com  ::)

of
thx !

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #229 Gepost op: november 19, 2024, 04:52:26 pm »
Hbvl.be : Het einde is nu echt nabij .

Offline Justinho

• Leden
« Reactie #230 Gepost op: november 19, 2024, 04:53:00 pm »
Chapeau voor die communicatieverantwoordelijke (CEO voor 3 weken), die dit blijkbaar allemaal mee geregeld heeft. Staat mooi op de CV...

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #231 Gepost op: november 19, 2024, 05:00:53 pm »
Blijkbaar is Hendrickx in beeld bij RWDM.
Wat is jullie mening : moeten wij iemand proberen op te pikken? Zoja wie?

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #232 Gepost op: november 19, 2024, 05:03:47 pm »
Blijkbaar is Hendrickx in beeld bij RWDM.
Wat is jullie mening : moeten wij iemand proberen op te pikken? Zoja wie?
Gaan ze die kunnen binnen halen? Eigenaar Lyon heeft nog (véél) meer schulden .

Offline belli

• Leden
« Reactie #233 Gepost op: november 19, 2024, 05:32:11 pm »
Rwdm zit met enkele blessures zoals De Sart die lang out is.

Offline Jens Flamand

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #234 Gepost op: november 19, 2024, 06:29:42 pm »
Volgens Tavolieri zijn alle spelers van Deinze binnen de week contractvrij, waarvan er al 2 contractvoorstellen kregen van andere ploegen (Hendrickx en De Schryver)

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #235 Gepost op: november 19, 2024, 06:32:30 pm »
Ik zie er maar weinig... zeker als ik rekening hou met toekomstige meerwaarde...

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #236 Gepost op: november 19, 2024, 06:43:50 pm »
Ik zie er maar weinig... zeker als ik rekening hou met toekomstige meerwaarde...
we hebben hun sponsors nodig en hun supporters.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #237 Gepost op: november 19, 2024, 06:50:17 pm »

Of je haalt die jeugdinternational en laat hem rijpen bij Jong Essevee.

Mss kan je jezelf ook meer tijd geven om een targetspits te vinden naar volgend seizoen toe en neem je tot het einde van het seizoen Mertens, weet de goal staan, kent 1B heel goed en is moeilijk te verdedigen.

Aan beide scheur je je broek niet.

Die flankspeler Fdaouch is ook niet slecht

Online Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #238 Gepost op: november 19, 2024, 07:21:09 pm »

Mss kan je jezelf ook meer tijd geven om een targetspits te vinden naar volgend seizoen toe en neem je tot het einde van het seizoen Mertens, weet de goal staan, kent 1B heel goed en is moeilijk te verdedigen.

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/1239404/spelers-van-kmsk-deinze-transfervrij-op-te-halen.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Mss die keeper

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #239 Gepost op: november 19, 2024, 07:27:29 pm »

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/1239404/spelers-van-kmsk-deinze-transfervrij-op-te-halen.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Mss die keeper
Die is ZEKER niet beter dan wat wij hebben !