Club NXT, Francs Borains en SL16 moest 9/9 zijn of Euvrard kon vertrekken.
Het werd 4/9 maar toen kwam aan het licht dat Caluwe de spelers die Euvrard wou niet gehaald had enkel en alleen maar omdat hij zelf een centje verdiende aan de transfers. Spelers die via hem gekomen zijn, zijn puur op statistieken gekocht.
Bestuur steekt ook hand in eigen boezem. Met de verlenging van Vormer dachten ze een speler te hebben die de anderen op sleeptouw zou nemen. Niks is minder waar, Ruud werkt zijn trainingskes af en zijn 90min en loopt al fluitend naar huis.
Euvrard weet dat de supporters tegen hem gekeerd zijn en dit een zaak is dat je niet meer kan winnen.
Mannaert is op weg naar Waregem, vergevorderde gesprekken.
Komt dit uit betrouwbare bron? 
bron van horen zeggen?
Waar rook is, is vuur ... je kan niet ontkennen dat het ontslag van Caluwé (zonder context) raar is. Er moet iets gebeurd zijn dat dat snelle ontslag toch rechtvaardigt. Ergens vond ik zijn aanstelling een grote stap vooruit voor ons, (extra voetbalverstand) hij zou een meerwaarde zijn ... maar als dit klopt dan moesten ze helaas wel handelen.
Dus als ik wat puzzelstukjes bijeenleg, dan zou het wel kunnen kloppen.
Mooi dat het bestuur het hand in eigen boezem steekt, we hadden eerlijk gezegd allemaal meer verwacht van Ruud, spijtig ... voor ons én voor hem. Er zal ook wel een reden zijn geweest daarom hij bij Club Brugge op de achtergrond verdween. Jammer, ik vond dit ook een goede piste.
Dus wat betreft
Caluwe, Vormer zie ik met wat gekende feiten wel kloppen.
Euvrard geef ik nog steeds het voordeel van de twijfel, heeft nooit een kern gehad waar hij zeggenschap in had. Dus begrijp ik 'gezien de gebeurtenissen' dat het bestuur hem wat meer krediet geeft.
Wat betreft
Mannaert ... geen idee. Kan lulkoek zijn, kan ook een piste zijn. Blijft afwachten.
Mogelijks afhankelijk van of we nog kunnen promoveren of niet, kan ook nieuw opstapje zijn voor hem.