Auteur Topic: Seizoen 2024-2025 in 1B  (gelezen 60719 keer)

Offline Habib habibou

• Leden
  • 4451
Re: Seizoen 2024-2025 in 1B
« Reactie #340 Gepost op: mei 12, 2025, 02:23:08 pm »
Gezien Cercle niet meer in form is, zijn we waarschijnlijk niet verlost van Stijnen

Dan zouden we naast club nog de enige west-vlamingen zijn in eerste klasse

Van 5 naar 2 in 1 jaar tijd, tzou wat zijn.
Maar het kan e. Die jonkies van Cercle gaan verschieten als ze die van Patro tegenkomen. Stijnen fokt die mannen op als wilde stieren.
1 ding speelt in hun nadeel volgens mij. Ze vierden de finaleplaats alsof ze al promoveerden. Mss zijn ze al over the top
Laat Cercle maar wegrotten in 1B. Zou karma zijn voor onze degradatie 2 jaar geleden, ook al heeft deze bezinning ons deugd gedaan en terug in een positieve spiraal gebracht. Zonder Monaco staan ze trouwens nergens. Dit type ploegen moet zo snel mogelijk verdwijnen uit ons voetbal.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #341 Gepost op: mei 12, 2025, 02:40:29 pm »
Gezien Cercle niet meer in form is, zijn we waarschijnlijk niet verlost van Stijnen

Maar het kan e. Die jonkies van Cercle gaan verschieten als ze die van Patro tegenkomen. Stijnen fokt die mannen op als wilde stieren.
1 ding speelt in hun nadeel volgens mij. Ze vierden de finaleplaats alsof ze al promoveerden. Mss zijn ze al over the top
Laat Cercle maar wegrotten in 1B. Zou karma zijn voor onze degradatie 2 jaar geleden, ook al heeft deze bezinning ons deugd gedaan en terug in een positieve spiraal gebracht. Zonder Monaco staan ze trouwens nergens. Dit type ploegen moet zo snel mogelijk verdwijnen uit ons voetbal.
Onwaarschijnlijk dat jij blijft vast houden aan het verleden terwijl wij exact hetzelfde zouden gedaan hebben als Cercle toen!
Er hingen extra matchen en een zak geld aan vast voor die gasten en club dus kunnen we hen niks kwalijk nemen...
Financiƫle doping en ploegen in handen van grotere rijke clubs is een ander verhaal maar doet er hier niet toe.

Ik hoop dat Cercle zich redt ten koste van het arrogante Patro...

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #342 Gepost op: mei 12, 2025, 02:41:37 pm »

Dat zijn grote woorden.
Uiteindelijk deden ze ook gewoon hun sportieve plicht 2j geleden...
Ik vind Cercle dan nog meevallen, er zijn andere satelietploegen die veel minder gebonden zijn aan de regio dan Cercle.

Offline Mephistow.be

• Leden
« Reactie #343 Gepost op: mei 12, 2025, 02:45:36 pm »
Wat mij betreft is het nu of nooit de moment om de regio tot ons binnen te halen in combi met volgend jaar in 1A blijven. Dat betekent dat Cercle beter zakt, dan is Patro volgend jaar degradatiekandidaat nummer 1. Anders zijn wij dat vrees ik (samen met La Lou?). Waarmee ik niet zeg dat ze een gemakkelijker prooi worden, maar dat zou Cercle ook niet zijn.

Cercle mag dan volgend jaar terug overkomen, ten koste van KVK. Niet vergeten dat er 3 potentiƫle stijgers zijn, dus hoe meer topploegen in 1B, hoe moeilijker KVK terugkeert.

Los daarvan is de verplaatsing naar Cercle niet zo leuk, een halfleeg stadion met schimmel op de muren in het bezoekersvak en een net ervoor. Dan rij ik liever een uurtje verder om Stijnen nog eens te verslaan in een klein, gezellig stadion ver van onze regio en hinterland...