Auteur Topic: [ex CEO] CORDIER Eddy  (gelezen 1192 keer)

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
[ex CEO] CORDIER Eddy
« Gepost op: oktober 11, 2024, 12:45:33 pm »
Krant van West Vlaanderen
11/10/2024
« Laatst bewerkt op: oktober 12, 2024, 11:49:53 pm door svennay »

Offline mogul

• Leden
Re: [ex CEO] CODRIER Eddy
« Reactie #1 Gepost op: oktober 11, 2024, 01:36:39 pm »
Mooi van Vormer,respect.

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #2 Gepost op: oktober 11, 2024, 02:44:39 pm »
Mooi van Vormer,respect.

Was stukje te kort ... bijgezet

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #3 Gepost op: oktober 11, 2024, 03:12:56 pm »
We hebben vorig jaar sportief veel op vormer gebashd.
Sportief was het niet goed.

Maar qua communicatie en houding toch een verfrissing vind ik.

Offline deprez frans

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #4 Gepost op: oktober 11, 2024, 03:25:25 pm »
mooiegeste van ruud  gebeurt bijna nooit denk ik

Offline mogul

• Leden
« Reactie #5 Gepost op: oktober 11, 2024, 04:49:00 pm »
We hebben vorig jaar sportief veel op vormer gebashd.
Sportief was het niet goed.

Maar qua communicatie en houding toch een verfrissing vind ik.
2.  Waarschijnlijk had hij vorig seizoen al door dat het niet meer lukte.  Maar dan nog heb je spelers die zich dit niet zouden aantrekken.  Het is goed dat Eddy dit vermelde,we zouden het anders nooit weten en misschien een andere 'perceptie' hebben.  Het siert Vormer.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #6 Gepost op: oktober 11, 2024, 04:51:13 pm »
Even relativeren, heeft hier heel goed verdiend en er nooit iets tegenover in de plaats gebracht. Zijn motivatie is er ook nooit geweest en hij was zelf ook blij dat hij kon vertrekken hoogstwaarschijnlijk.
Beide partijen hebben respectvol en professioneel hierover samengezeten. Op het einde van de dag is het een ontslag geven waarbij beide partijen in akkoord uiteengaan.  Denk dat er velen dit professioneel ook al eens doen en dan bereikt men ook wel een akkoord over de vergoeding en opzegperiode. Het is dus niets buitengewoon in een professionele context, wel in de voetbalwereld.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #7 Gepost op: oktober 11, 2024, 05:11:13 pm »
Even relativeren, heeft hier heel goed verdiend en er nooit iets tegenover in de plaats gebracht. Zijn motivatie is er ook nooit geweest en hij was zelf ook blij dat hij kon vertrekken hoogstwaarschijnlijk.
Beide partijen hebben respectvol en professioneel hierover samengezeten. Op het einde van de dag is het een ontslag geven waarbij beide partijen in akkoord uiteengaan.  Denk dat er velen dit professioneel ook al eens doen en dan bereikt men ook wel een akkoord over de vergoeding en opzegperiode. Het is dus niets buitengewoon in een professionele context, wel in de voetbalwereld.
Niet mee akkoord, maar geen probleem.  Vormer gaf zelf aan om te stoppen terwijl hij nog 1 jaar contract had.  Dan had hij ook nog 1 jaar in de b-kern kunnen zitten en mooi zijn centjes krijgen.  En ja, hij heeft genoeg verdient in zijn carrière, maar dan nog.  Ik zie dit in het voetbal bijna niemand doen.  Vormer was een ramp vorig seizoen en kreeg heel lang toch maar altijd kansen van de coach. 

Offline japarov

• Leden
« Reactie #8 Gepost op: oktober 11, 2024, 05:27:26 pm »
Toont nog maar eens wat voor een mens Dury is , als coach top als mens een dikke 0 . Is ontslagen en alle contact verbroken is juist hetzelfde gelijk met zijn vaste T2 Eddy heeft die ook laten vallen gelijk nen baksteen .

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #9 Gepost op: oktober 11, 2024, 05:33:34 pm »
Toont nog maar eens wat voor een mens Dury is , als coach top als mens een dikke 0 . Is ontslagen en alle contact verbroken is juist hetzelfde gelijk met zijn vaste T2 Eddy heeft die ook laten vallen gelijk nen baksteen .

Dat die mens vooral heel veel geluk heeft gehad dat ons publiek geen Standard, Charleroi of Antwerp publiek was.
En dat het Waregems publiek nog veel te braafjes is geweest.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #10 Gepost op: oktober 11, 2024, 05:38:31 pm »
Zelfs als coach was hij de laatste seizoenen een ramp. 
Wat opvalt is dat Dury nergens nog een kans kreeg,niet als coach,niet als analist,niet als technisch directeur. 
Nog 1 keer in MIDMID en dat was het zo ongeveer.  Dat is geen toeval. 
Het is bizar dat nu iedereen Dury afvalt.  Toen hij hier nog coach was niet.  Ik vraag mij af hoe dit komt.

Offline japarov

• Leden
« Reactie #11 Gepost op: oktober 11, 2024, 05:57:45 pm »
Als je tegen zijn kar reed was het einde verhaal .

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #12 Gepost op: oktober 12, 2024, 10:02:08 am »
Eddy Cordier is een grote meneer ! Every Inch a Gentleman. Dank U wel voor alles ! oprecht !

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #13 Gepost op: oktober 12, 2024, 04:40:25 pm »
Eddy Cordier is een grote meneer ! Every Inch a Gentleman. Dank U wel voor alles ! oprecht !

We hebben veel op hem gevloekt, soms terecht maar ook vele keren onterecht. In feite verdient hij een mooier afscheid.