Dikke match van Opuku, Nnadi en Lemoine. Vaal andere spelers ook gewoon goed. Uiteindelijk de volledige match onder controle, tot de drie wissels van RAAL. Eigenlijk mocht Sven daar ingegrepen hebben want met mannetje minder op het middenveld op dat moment.
Vossen buiten de misser, twee echte spitsengoals. Heb al veel zitten vloeken op hem, maar hoe je het draait of keert, hij blijft ze elk seizoen scoren. De inzet en drukzetten van Vossen levert nu ook meer op omdat we een ploeg hebben die tevens weet waar ze moeten staan. Maw, zijn verloren meters van vorige jaren leveren dit jaar gewoon meer balbezit op. Sterk!
Maar toch, wat heb ik zitten vloeken bij de tegengoal. Was het weldegelijk een overtreding? Ik kon het niet zo goed zien. Desondanks zag de volledige tribune dat de muur niet goed stond en dat de keeper deze altijd moet hebben. Buiten tegen Club NXT heeft onze doelman nog geen punten gepakt. Bijna zelfs verloren vandaag, en ook op FR Boraing mijn twijfels.
In ieder geval vind ik ons met RWDM veruit de sterkste ploeg van CPL. Ik durf zelfs zeggen dat ons 11-tal met bank beter is. Het is aan ons om punten te blijven pakken want veel ploegen spelen gwn klotevoetbal. Dit zal ongetwijfeld nog voor puntenverlies voor ons; maar ook voor onze concurrenten zorgen.