Auteur Topic: Speeldag 11 : zondag 10/11/2024 - 13.30u : Essevee - RAAL La Louvière  (gelezen 11777 keer)

Offline belli

• Leden
Re: Speeldag 11 : zondag 10/11/2024 - 13.30u : Essevee - RAAL La Louvière
« Reactie #60 Gepost op: november 11, 2024, 03:46:34 pm »
Inderdaad.
Lemoine was echt goed gisteren.
Beste ploeg heeft gisteren gewoon gewonnen.
Maar 1 ploeg was eigenlijk beter dan ons en dat was Patro.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #61 Gepost op: november 11, 2024, 03:57:54 pm »
Inderdaad.
Dan moet je er wel bij zeggen dat die thuis speelden he.
Maar je hebt gelijk daar verdienden we misschien niet om te winnen en in Molenbeek verdienden we het niet om te verliezen. Tzal hem in de details zitten denk ik.

Offline Ranter

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: november 11, 2024, 04:33:02 pm »
Patro Eisden heeft de beste ploeg met een sterke figuur als trainer. Zeker wat de aanval betreft.

'sterke figuur' right...zo'n lul wil je niet in uw club.
Eens een eikel, altijd een eikel. :-X

Offline Justinho

• Leden
« Reactie #63 Gepost op: november 11, 2024, 04:53:18 pm »
Inderdaad.

Lemoine was idd zeer sterk, tegen Dender ook al. Gisteren als centrale van de drie verdedigers ook continu ah coachen. Brengt snelheid en kracht bij, zeer belangrijke pion!

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #64 Gepost op: november 11, 2024, 04:58:00 pm »
We hadden toch ook weer 2 keer een penalty kunnen krijgen (hands na kopbal van Willen en fout op Opoku) en die slag in vossen zijn gezicht was toch ook een reukje aan.
idd.Gisteren de beelden gezien op wtv , fout op Opoku was 100% penalty!

De beelden tonen ook aan dat de tegengoal een enorme blunder was van onze keeper.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #65 Gepost op: november 11, 2024, 05:14:10 pm »
We hadden toch ook weer 2 keer een penalty kunnen krijgen (hands na kopbal van Willen en fout op Opoku) en die slag in vossen zijn gezicht was toch ook een reukje aan.

De beelden tonen ook aan dat de tegengoal een enorme blunder was van onze keeper.
Waarom? Omdat er een mannetje meer in de muur mocht of omdat hij een klein stapje naar rechts zette, wat overigens normaal is?

Offline Porky

• Leden
« Reactie #66 Gepost op: november 11, 2024, 05:17:07 pm »

Keeper van la louviere gezien bij 2e goal?

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: november 11, 2024, 06:01:01 pm »
Onze keeper zijn laatste tegengoals gezien de laatste 3 matchen 🥴

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: november 11, 2024, 07:30:25 pm »
Ik zei in augustus dat Jelle er weer 20 gaat binnenleggen. Uiteraard hoop ik op een grote, fysiek sterke beer in januari. Maar dat gaat niet sneller in orde komen door Vossen af te schieten, hoor…Eerste goal op snelheid en de 2de met zijn neus voor goals. Gewoon grappig hoe men de negatieve reacties nu alsnog wil ombuigen door vol te houden dat Vossen ‘niet genoeg’ brengt. Een maat van mij is Beveren-supporter…die trektwit als ik hem dat vertel. Veel spitsen op die positie (Gano!) zijn lui en schuwen het loopwerk. Vossen doet het wel allemaal, op zijn leeftijd. Dit is 1B, jongens…Je hoort me niet zeggen dat hij nog probleemloos meedraait in 1A…maar wij hebben 1 van de beste centrumspitsen van de competitie. Nu volgen Seraing en Jong Genk. Met ons voetbal is dat 6/6, maar in voetbal weet je nooit. We zijn goed bezig. Allemaal achter ons team blijven staan, nu. Tope wordt meer dan ooit het codewoord!

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #69 Gepost op: november 11, 2024, 07:50:34 pm »

Waarom? Omdat er een mannetje meer in de muur mocht of omdat hij een klein stapje naar rechts zette, wat overigens normaal is?

Het stapje zetten is normaal ja, het grootste deel van de keepers doet dat.
Bij vrije trap van Gavriel deed de doelman van La Lou dat ook waardoor ie de bal heeft.

De fout is hem dat die bal van Maes totaal nie in de hoek was en bijna in het midden van het doel.
Als je hem dan nog zo vol kan raken als doelman…

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #70 Gepost op: november 11, 2024, 11:47:49 pm »
Ik zei in augustus dat Jelle er weer 20 gaat binnenleggen. Uiteraard hoop ik op een grote, fysiek sterke beer in januari. Maar dat gaat niet sneller in orde komen door Vossen af te schieten, hoor…Eerste goal op snelheid en de 2de met zijn neus voor goals. Gewoon grappig hoe men de negatieve reacties nu alsnog wil ombuigen door vol te houden dat Vossen ‘niet genoeg’ brengt. Een maat van mij is Beveren-supporter…die trektwit als ik hem dat vertel. Veel spitsen op die positie (Gano!) zijn lui en schuwen het loopwerk. Vossen doet het wel allemaal, op zijn leeftijd. Dit is 1B, jongens…Je hoort me niet zeggen dat hij nog probleemloos meedraait in 1A…maar wij hebben 1 van de beste centrumspitsen van de competitie. Nu volgen Seraing en Jong Genk. Met ons voetbal is dat 6/6, maar in voetbal weet je nooit. We zijn goed bezig. Allemaal achter ons team blijven staan, nu. Tope wordt meer dan ooit het codewoord!
1ste goal die hij maakt is een spitsengoal zoals Jelle er meer zou moeten maken. Was helemaal vanuit opportunisme zoals hij er vroeger meer heeft gemaakt. Komt echter niet door zijn snelheid maar door miscommunicatie bij de verdedigers (13 en 25) van La Louviére. Jelle scoort die door zijn leepheid en doelgerichtheid.
2de is een goal die 100% Vossen kwaliteit is met op de juiste plaats te blijven wachten, torinstinct.

Het loopwerk van Vossen dat je een +punt noemt is vaak alibi loopwerk en heeft weinig nut. Zijn pressing is te traag en hij trekt ook geen gaten voor een andere spits.

Versta me niet verkeerd, heb veel respect voor Vossen. Topvoetballer geweest maar nu is het beste er wel af en hij is vaak bij de slechtere op het veld. Hij is waarschijnlijk (of Bruls) de grootverdiener en dan staat er toch te weinig tegenover. Ik hoop dat we op het einde van het seizoen kampioen worden en Vossen mag dan topschutter worden van de ploeg. Dan kan hij met opgeheven hoofd van een welverdiend pensioen gaan genieten.

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #71 Gepost op: november 12, 2024, 09:46:14 am »
Dikke match van Opuku, Nnadi en Lemoine. Vaal andere spelers ook gewoon goed. Uiteindelijk de volledige match onder controle, tot de drie wissels van RAAL. Eigenlijk mocht Sven daar ingegrepen hebben want met mannetje minder op het middenveld op dat moment.
Vossen buiten de misser, twee echte spitsengoals. Heb al veel zitten vloeken op hem, maar hoe je het draait of keert, hij blijft ze elk seizoen scoren. De inzet en drukzetten van Vossen levert nu ook meer op omdat we een ploeg hebben die tevens weet waar ze moeten staan. Maw, zijn verloren meters van vorige jaren leveren dit jaar gewoon meer balbezit op. Sterk!
Maar toch, wat heb ik zitten vloeken bij de tegengoal. Was het weldegelijk een overtreding? Ik kon het niet zo goed zien. Desondanks zag de volledige tribune dat de muur niet goed stond en dat de keeper deze altijd moet hebben. Buiten tegen Club NXT heeft onze doelman nog geen punten gepakt. Bijna zelfs verloren vandaag, en ook op FR Boraing mijn twijfels.
In ieder geval vind ik ons met RWDM veruit de sterkste ploeg van CPL. Ik durf zelfs zeggen dat ons 11-tal met bank beter is. Het is aan ons om punten te blijven pakken want veel ploegen spelen gwn klotevoetbal. Dit zal ongetwijfeld nog voor puntenverlies voor ons; maar ook voor onze concurrenten zorgen.

Ik denk dat we intrinsiek de beste kern hebben van het hele pak. Nu gaan voor 7/9 komende 3 wedstrijden en we staan alleen op kop.

Wat mij opvalt is dat Sven (bijna)nooit als eerste wisselt,laat altijd de tegenstander eerst wisselen

Mogelijks om te kunnen anticiperen op de aanpassing van de tegenstander?