Heel blij met deze verdiende overwinning. Ik vond de scheidsrechter slecht omdat hij bijna alles toeliet bij Jong Genk zonder kaarten.
Challouk begon goed tot hij de opdracht kreeg van Sven om hoger te staan? Daarna moeilijker met een paar balverliezen en te korte passen, en enkele verkeerde looplijnen van Hendl. Ook te wijten aan tekort aan matchritme denk ik dan.
Het liep wat stroever de eerste helft , ge ziet dat we Vossen misten, looplijnen,balaanname,positie.
Maar we hadden toch nog de beste kansen en de keeper van Genk redde er 3.
De mentaliteit van alle spelers was meer dan goed. Alleen waren er enkele onder hun niveau, oa Gavriel, maar dat kan gebeuren é, het is niet dat ze minder liepen of dachten dat ze dit varkentje zouden wassen', dit zeggen is belachelijk!
Er waren enkele uitblinkers ook. Opoku was geweldig! Ook Willen en Capelle waren defensief sterk. Jammer dat Ennio die bal verkeerd gaf en er onderdoor ging bij de goal,anders speelde hij een goeie partij.
Als het dan 3-0 werd zou ik direct Traoré en Simons hebben ingebracht. Vond Nnadi, Traoré en Simons goed invallen. We bleven ook geconcenteerd (buiten Ennio dan)bij 3-0.
Ik wil zeker niet te hard zijn voor Hedl, Challouk of de rest van de ploeg, ze zetten zich voorbeeldig in!
Hoeveel kansen hadden wij? Toch best veel. 5 in de eerste helft en zeker evenveel in de tweede helft.
12de match dat we niet verloren! Ik ben een blije supporter!