Auteur Topic: Speeldag 29 : zaterdag 12/04/2025 - 20.00u : Lokeren-Temse - Essevee  (gelezen 8055 keer)

Offline alex

• Leden
Re: Speeldag 29 : zaterdag 12/04/2025 - 20.00u : Lokeren-Temse - Essevee
« Reactie #140 Gepost op: april 12, 2025, 11:07:03 pm »
Volgend jaar weer geen Vlasico,ik zie ons na vanavond en de vorige weken al niet promoveren,ik hoop het van harte wel maar als we realist blijven zou het een klein mirakel zijn,en de Vekaa zal zich volgens mij weer redden,die hebben nu het vertrouwen.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #141 Gepost op: april 12, 2025, 11:21:59 pm »
ik zie ons na vanavond en de vorige weken al niet promoveren,ik hoop het van harte wel maar als we realist blijven zou het een klein mirakel zijn,en de Vekaa zal zich volgens mij weer redden,die hebben nu het vertrouwen.
yep, zelfde gevoel
zo week na week alles verprutsen…

Offline mogul

• Leden
« Reactie #142 Gepost op: april 12, 2025, 11:26:56 pm »
ik zie ons na vanavond en de vorige weken al niet promoveren,ik hoop het van harte wel maar als we realist blijven zou het een klein mirakel zijn,en de Vekaa zal zich volgens mij weer redden,die hebben nu het vertrouwen.
yep, zelfde gevoel
zo week na week alles verprutsen…
Ik ook hetzelfde gevoel, tegen RWDM is het kans 8.  Dat is zoals zoveel kansen niet scoren in 1 match. 
Waarom al heel het seizoen geen vertrouwen in de bank? Dat snapt toch niemand!

Offline nootn

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #143 Gepost op: april 12, 2025, 11:32:31 pm »
Fout zit duidelijk bij de trainer, gans het seizoen met hetzelfde elftal spelen.
Nooit heeft hij gewisseld, nooit heeft hij de bankzitters een kans gegeven. We zijn er vet mee. Vrijdag rwdm zien spelen, iedere speler die in kwam was een meerwaarde. Wij doen 1 vervangen met Nandi en brengt niets op. Triestig

Offline svzw4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #144 Gepost op: april 12, 2025, 11:36:21 pm »
Fout zit duidelijk bij de trainer, gans het seizoen met hetzelfde elftal spelen.
Nooit heeft hij gewisseld, nooit heeft hij de bankzitters een kans gegeven. We zijn er vet mee. Vrijdag rwdm zien spelen, iedere speler die in kwam was een meerwaarde. Wij doen 1 vervangen met Nandi en brengt niets op. Triestig
tja, wat kan je er nu nog aan doen? Moest al veel vroeger buitengesmeten zijn indien ze dat wouden want nu is het ook telaat he, het bestuur durft hem nu toch niet meer te onstlaan en wie wilt er nu nog een ploeg overnemen met nog 1 superbelangrijke match te gaan?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #145 Gepost op: april 12, 2025, 11:54:22 pm »
tja, wat kan je er nu nog aan doen? Moest al veel vroeger buitengesmeten zijn indien ze dat wouden want nu is het ook telaat he, het bestuur durft hem nu toch niet meer te onstlaan en wie wilt er nu nog een ploeg overnemen met nog 1 superbelangrijke match te gaan?
Als je niks doet gaat het zeker niet lukken.  Onder deze trainer hebben ze zelfs geen Grinta meer.  Deze trainer gaat nu plots niet beginnen met Paugain of Jeppe uit de ploeg halen. Je moet alles proberen als club.  Zelfs wanneer we derde zijn en die eindronde moeten spelen, dan nog moet je alles proberen.  Sven heeft de kansen gehad, einde verhaal.

Offline thorgan

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #146 Gepost op: april 13, 2025, 12:06:40 am »
Een echte krijger zoals Lemoine moet er zeker in volgende week.Riep alle spelers samen om naar de fans te gaan.
Sven moest al vervangen zijn,desnoods deze week nog door Mo.
Jeppe en Barkarson raken geen leer meer,ook Gavriel was weer dramatisch in de tweede helft.Hem zou ik nog gebruiken als linkerwing,daar haalt hij het meeste niveau.Onze keeper wint ook geen enkel punt.
MAAR we gaan het volgende week met deze heerschappen moeten doen,dus nog 1 keer met zijn allen ervoor gaan vrijdag en hopen!!

Offline Jens Flamand

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #147 Gepost op: april 13, 2025, 02:38:05 am »
Teleurstelling doorgespoeld na een korte nacht slapen.
Nog 1 keer alles met zen allen geven. Van mij mag Paugain starten ipv Barkarson als hij links ook uit de voeten kan, maar slechter dan Barkarson kan het niet zijn zeker?
Nog een extra week stressen 🙏

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #148 Gepost op: april 13, 2025, 05:50:08 am »
Bij La Louviere zullen ze minder stress hebben volgend weekend. Nu hebben ze genoeg aan een gelijkspel om te promoveren.

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #149 Gepost op: april 13, 2025, 08:05:09 am »
bestel het bier maar
regel maar al de festiviteiten
neem maar allemaal dag conge maandag
voor het feestweekend volgende week

dat deden ze in den tijd tegen Westerloo ook!

ik ga niet kijken
geen 3x voor een uitverkochte tribune
na 45min al zien dat over is

ik ga me die harttest en pijn besparen

en die ploeg die zo ver achter stond
wordt lachende 3e
als zij winnen is het ten koste van ons of RWDM

t is sowieso congé, want paasmaandag….
Triestige trainer die ons de promotie zal kosten.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #150 Gepost op: april 13, 2025, 08:15:11 am »
Triestige trainer maar ook triestige spelers! Ze kunnen het niet aan om een belangrijke match te spelen! Hoeveel slechte voorzetten, hoekschoppen, vrije trappen worden er niet gegeven? Deze ploeg is niet klaar om te promoveren en als we het toch nog doen zijn we zeker niet klaar voor 1A.

Er zit echt niks van grinta in onze ploeg en dit is toch de verantwoordelijkheid van onze coach. maar ja als je ALTIJD met uw handen in uw zakken staat, wat voor indruk geef je dan aan de spelers?

Het uitvallen van Lemoine heeft grotere gevolgen dan eerst gedacht, dit was tenminste een speler met het mes tussen de tanden en die anderen op sleeptouw kon nemen.

Nee, het is allemaal veel en veel te slap.
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #151 Gepost op: april 13, 2025, 08:18:12 am »
Het is van moeten en dat is bij Waregem nooit goed…
Zelfs al spelen we thuis, een ploeg wegdrukken doen we niet echt.

Mocht het mislopen financieel een ramp, lukt het wel dan zal er ook veel werk aan de winkel zijn want eerlijk welke spelers van die ploeg kunnen echt mee in 1ste!?? (Buiten Lemoine)

Offline ManU

• Leden
« Reactie #152 Gepost op: april 13, 2025, 08:18:30 am »
Stel dat ze verliezen tegen RWDM en La Louvière verliest op Lommel, hoe kunnen we dan eigenlijk nog blij zijn met de promotie… de 2e ronde was weer op zijn Waregems als vanouds… vergeet niet dat ze tegen Patro en Eupen eigenlijk ook verloren moesten hebben… véél te weinig om te promoveren…

Online kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #153 Gepost op: april 13, 2025, 08:25:38 am »
Lommel 1kans 1 doelpunt
Francs boraing 1 kans 1 doelpunt
Anderlecht  1 kans 1 doelpunt
Lokeren 3 kansen 2 doelpunten
Zelf Seraing  1 kans 1 doelpunt ( gelukkig topscheidsrechter)
Dan staat je ploeg niet goed.

Offline Costermans

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #154 Gepost op: april 13, 2025, 09:44:30 am »
Bestuur grijp in aub, welke trainer wil nu kampioen worden met elf spelers, dat gaat niet want de bank maakt op het einde het verschil, nu zijn ze zeker van hun plaats, worden laks , slecht spelen geen probleem blijf toch staan, nu een groot schokeffect nodig, kijk naar STVV verliezen week na week onder Mazzu, nu winnen ze, bestuur die iets is de allerlaatste kans, ploeg moet trouwens ook een schok,krijgen, zou starten met 4 à 5 wissels, play-offs kunnen we niet winnen tegen Cercle of de Vekaa

Online Roeselare

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #155 Gepost op: april 13, 2025, 09:51:07 am »
Een echte krijger zoals Lemoine moet er zeker in volgende week.Riep alle spelers samen om naar de fans te gaan.
Jeppe en Barkarson raken geen leer meer,ook Gavriel was weer dramatisch in de tweede helft.Hem zou ik nog gebruiken als linkerwing,daar haalt hij het meeste niveau.Onze keeper wint ook geen enkel punt.
MAAR we gaan het volgende week met deze heerschappen moeten doen,dus nog 1 keer met zijn allen ervoor gaan vrijdag en hopen!!

Van der Gouw

Paugain   Lemoine   Willen   Gavriel

Nnadi     Diop
               Challouk

Erenbjerg                 Opoku
               Hedl

Erenbjerg of Challouk na 60 minuten vervangen door Vossen als we nog moete scoren.

Offline Xavier Waterslaeghers

• Leden
« Reactie #156 Gepost op: april 13, 2025, 09:56:49 am »
Bij La Louviere zullen ze minder stress hebben volgend weekend. Nu hebben ze genoeg aan een gelijkspel om te promoveren.

Toch niet als Essevee - RWDM ook een gelijkspel zou worden?

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #157 Gepost op: april 13, 2025, 09:56:55 am »
Degene die we meest missen is de hier veel verguisde Rommens!

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #158 Gepost op: april 13, 2025, 09:59:20 am »
Degene die we meest missen is de hier veel verguisde Rommens!

Ah zever.
Met hem ga je die 2 matchen ook niet winnen hoor.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #159 Gepost op: april 13, 2025, 10:01:25 am »

Van der Gouw

Paugain   Lemoine   Willen   Gavriel

Nnadi     Diop
               Challouk

Erenbjerg                 Opoku
               Hedl

Erenbjerg of Challouk na 60 minuten vervangen door Vossen als we nog moete scoren.

Willen uit die ploeg e zeg.
Dat is de slechtste verdediger uit 1B. Rampzalig. Onbegrijpelijk dat die jongen daar al een heel seizoen staat.
Ge kunt een compilatie van een uur maken sinds de winterstop van al zijn kemels.