Auteur Topic: Speeldag 29 : zaterdag 12/04/2025 - 20.00u : Lokeren-Temse - Essevee  (gelezen 8058 keer)

Offline svzw4life

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : zaterdag 12/04/2025 - 20.00u : Lokeren-Temse - Essevee
« Reactie #180 Gepost op: april 13, 2025, 12:46:30 pm »
er moet gewoon een schokeffect komen, desnoods komt d'hollander terug, kvind alles beter dan diene sven ze, frederik gebruikt tenminste zijn bank + zijn matchen in 1B zijn op papier niet eens zo slecht?

Essevee 1-3 Francs Borains
Beerschot 1-2 Essevee
RFC Seraing 0-5 Essevee
Essevee 1-1 Dender

Als ik kijk naar de statistieken (ja ik weet, deze geven niet altijd aan hoe we spelen..)
was alleen Dender duidelijk beter dan ons!
Dus vo mij mogen ze d'hollander nog weer n paar matchkes de kans geven, vo mij is alleszins ALLES beter dan diene sven, kkan em niet meer aanzien!

+ wat opties die we maar zouden kunnen proberen te contacteren:
-David Hubert? Waarschijnlijk een te grote terugstap?
-Steven Defour? Heeft 40 wedstrijden gedaan bij Mechelen, weet zelf niet of hij goed was hoor dus laat  me weten alsje er meer over weet!
-Felice Mazzu? Net ontslagen bij STVV, kan terug in 1A geraken met ons?
« Laatst bewerkt op: april 13, 2025, 12:58:19 pm door svzw4life »

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #181 Gepost op: april 13, 2025, 01:28:16 pm »
er moet gewoon een schokeffect komen, desnoods komt d'hollander terug, kvind alles beter dan diene sven ze, frederik gebruikt tenminste zijn bank + zijn matchen in 1B zijn op papier niet eens zo slecht?

Beerschot 1-2 Essevee
RFC Seraing 0-5 Essevee
Essevee 1-1 Dender

Als ik kijk naar de statistieken (ja ik weet, deze geven niet altijd aan hoe we spelen..)
Dus vo mij mogen ze d'hollander nog weer n paar matchkes de kans geven, vo mij is alleszins ALLES beter dan diene sven, kkan em niet meer aanzien!

-Steven Defour? Heeft 40 wedstrijden gedaan bij Mechelen, weet zelf niet of hij goed was hoor dus laat  me weten alsje er meer over weet!

Hollerbach, De Roeck?

Hubert? Wat heeft die al bewezen? Anderlecht speelde ook lamlendig, en is ook lievere iedereens vriend.
Mazzu, die lijkt opgebrand.

Als je voor die onderste 2 zou gaan, dan weet je dat ze er qua prospectie naar trainers toe geen kaas van gegeten hebben. Zoals we dat nu eigenlijk al weten
« Laatst bewerkt op: april 13, 2025, 01:30:43 pm door San Iker »

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #182 Gepost op: april 13, 2025, 01:40:03 pm »
Het is eigenlijk na gisteren ook vrij duidelijk. We hebben maar 1 leider in de groep. Het is niet Vossen, niet Tanghe maar Lemoine
Blijkbaar na de match ook nog het woord genomen in kleedkamer en spelers op hun plichten gewezen.

Offline svzw4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #183 Gepost op: april 13, 2025, 01:40:39 pm »

Beerschot 1-2 Essevee
RFC Seraing 0-5 Essevee
Essevee 1-1 Dender

Hollerbach, De Roeck?

Hubert? Wat heeft die al bewezen? Anderlecht speelde ook lamlendig, en is ook lievere iedereens vriend.
Mazzu, die lijkt opgebrand.

Als je voor die onderste 2 zou gaan, dan weet je dat ze er qua prospectie naar trainers toe geen kaas van gegeten hebben. Zoals we dat nu eigenlijk al weten
Hollerbach ken ik niet echt, maar De Roeck gaat volgens mij niet naar 2e klasse willen afdalen, en je hebt gelijk met Hubert en Defour hoor, maar ja… een schokeffect is gewoon nodig! Mazzu is inderdaad opgebrand maar heeft wel ervaring in 1A en denk dat hij het wel beter zal doen dan Sven hoor

Online Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #184 Gepost op: april 13, 2025, 02:33:59 pm »
Steek hier geen energie in, andere trainer is nu geen oplossing en die namen zijn ook passe. Lemoine is inderdaad de leider. Toen Nnadi van veld ging kreeg hij bemoedigend woordje van Stavros. Middelvinger was zijn deel. Weet niet wat Stravos toen allemaal riep naar Nnadi maar zal ook niet poeslief geweest zijn

Online Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #185 Gepost op: april 13, 2025, 03:12:30 pm »
nu geen optie…
maar bij plek 3
direct c4

Offline mutske

• Leden
« Reactie #186 Gepost op: april 13, 2025, 03:44:20 pm »
Jammer maar er staat geen team meer op het veld. De enige die overal gaten toeloopt is Diop. De rest gaat niet meer door het vuur voor elkaar. Er was vorig week al ambras met Gabriel en gisteren opnieuw.
Er is eigenlijk niets veranderd en we blijven gewoon het zieke Waregem. Sven heeft een half jaar de schijn hoog kunnen houden.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #187 Gepost op: april 13, 2025, 03:47:36 pm »
nu geen optie…
maar bij plek 3
direct c4
Neen, NU buiten. Als je ziet wat er de laatste weken is gebeurd, .... hoeveel punten hebben we gehaald uit de laatste 7 matchen ?

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #188 Gepost op: april 13, 2025, 04:10:20 pm »
Hilarisch gewoon zijn de supporters die altijd klagen over bankzitters die moeten spelen ipv de zwakkelingen, en dan opnieuw klagen omdat diezelfde vervangen zwakkelingen terug in de ploeg moeten, voor dié bankzitters die ze er zélf in zitten roepen hebben!

Geloofwaardigheid 0,0 en eens goed lachen met die trieste figuren!  ;D

Offline mogul

• Leden
« Reactie #189 Gepost op: april 13, 2025, 06:59:06 pm »
Hilarisch gewoon zijn de supporters die altijd klagen over bankzitters die moeten spelen ipv de zwakkelingen, en dan opnieuw klagen omdat diezelfde vervangen zwakkelingen terug in de ploeg moeten, voor dié bankzitters die ze er zélf in zitten roepen hebben!

Zucht!  Is dat nu zo moeilijk om toe te geven dat de trainer al heel het seizoen fout is door zijn bank niet te gebruiken?  Dat is toch geloofwaardig of niet?
Dat is de reden waarom het nu de laatste weken slecht gaat.

Offline Stijn1

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #190 Gepost op: april 13, 2025, 07:31:42 pm »

Ik vind dit type reacties eerder triestig, waarbij je alles toch wat uit zijn context trekt. De meer kritische stemmen die hier de afgelopen weken te horen waren (vn. over de opgebrande bank) zijn gewoon correct als je het objectief bekijkt. Maar dan moet je wel je oogkleppen af kunnen doen uiteraard, en niet zo een reactie geven om het in het belachelijke te trekken.

Het enige waar je mogelijks een punt bij hebt is Rommens. Al was de kritiek op Rommens niet onterecht, bovendien kan je Nnadi moeilijk veel verwijten gezien die (zoals al de bankzitters) nog maar weinig vertrouwen/echt matchritme heeft.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #191 Gepost op: april 13, 2025, 07:32:51 pm »
Lommel 1kans 1 doelpunt
Francs boraing 1 kans 1 doelpunt
Anderlecht  1 kans 1 doelpunt
Lokeren 3 kansen 2 doelpunten
Zelf Seraing  1 kans 1 doelpunt ( gelukkig topscheidsrechter)
Dan staat je ploeg niet goed.
Dit zegt gewoon alles, eigenlijk domineren we de wedstrijden. Maar we staan zelfs nergens in de aanval en onze doelman kan ook geen enkel schot op doel tegenhouden.

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #192 Gepost op: april 13, 2025, 07:48:28 pm »
Willen is niet goed, dat klopt. Maar Barkarson is nog vele malen zwakker. Wat een tristesse is dat eigenlijk.
Lemoine cv en willen op Lb, zo zal het moeten gebeuren.

Offline trollie

• Leden
« Reactie #193 Gepost op: april 13, 2025, 08:12:15 pm »
Lommel 1kans 1 doelpunt
Francs boraing 1 kans 1 doelpunt
Anderlecht  1 kans 1 doelpunt
Lokeren 3 kansen 2 doelpunten
Zelf Seraing  1 kans 1 doelpunt ( gelukkig topscheidsrechter)
Dan staat je ploeg niet goed.
Dit zegt gewoon alles, eigenlijk domineren we de wedstrijden. Maar we staan zelfs nergens in de aanval en onze doelman kan ook geen enkel schot op doel tegenhouden.
Eindelijk nog iemand die ziet dat we een vliegenvanger in doel hebben....Heeft ons al veel punten gekost ipv gewonnen....Soit,het is over...Aan alles zie je de laatste weken dat ze niet meer 'spelen'....Het is precies als vroeger in de lagere klassen...Ploegen die kunnen overgaan maar niet willen omdat de spelers en staf veel centjes verdienen door de vele puntjes(premies) in 2de....En als we eerlijk zijn....Er is geen enkele ploeg in 2de die wat te zoeken heeft in 1ste klasse...Het draait niet om stress,enkel om geld....

Online niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #194 Gepost op: april 13, 2025, 08:53:14 pm »
Teleurstelling doorgespoeld na een korte nacht slapen.
Nog 1 keer alles met zen allen geven. Van mij mag Paugain starten ipv Barkarson als hij links ook uit de voeten kan, maar slechter dan Barkarson kan het niet zijn zeker?
Nog een extra week stressen 🙏

Rwdm zal ook stress hebben en La louviere ook. Lommel in de winning mood..
We kunnen nog altijd kampioen spelen. Barkanson moet eruit. Ik zou Willen of Pauguin daarzetten. Mss Challouk erin en Jeppe inbrengen als de rest moe is ? Of hedl, die toch goed was ingevallen met Vossen erachter ?
We moeten eens wat geluk hebben , vroege goal etc. Het publiek er vol achter. Als ik hier lees dat men zelf niet wil komen kijken omdat men er niet in gelooft, hoe wil je dan dat spelers er nog in geloven.

Elke match moet gespeeld worden
 Ik geloof meer in een goede afloop dan de match tegen cercle in 1A

Is diop niet geschorst ?

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #195 Gepost op: april 13, 2025, 09:54:33 pm »
Teleurstelling doorgespoeld na een korte nacht slapen.
Nog 1 keer alles met zen allen geven. Van mij mag Paugain starten ipv Barkarson als hij links ook uit de voeten kan, maar slechter dan Barkarson kan het niet zijn zeker?
Nog een extra week stressen 🙏

Rwdm zal ook stress hebben en La louviere ook. Lommel in de winning mood..
We kunnen nog altijd kampioen spelen. Barkanson moet eruit. Ik zou Willen of Pauguin daarzetten. Mss Challouk erin en Jeppe inbrengen als de rest moe is ? Of hedl, die toch goed was ingevallen met Vossen erachter ?
We moeten eens wat geluk hebben , vroege goal etc. Het publiek er vol achter. Als ik hier lees dat men zelf niet wil komen kijken omdat men er niet in gelooft, hoe wil je dan dat spelers er nog in geloven.

Elke match moet gespeeld worden
 Ik geloof meer in een goede afloop dan de match tegen cercle in 1A

Is diop niet geschorst ?
Nee, Diop is niet geschorst. Was zijn 8ste gele kaart.
Was Nnadi die op 1 kaart van schorsing stond (en nog steeds staat).

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #196 Gepost op: april 16, 2025, 09:45:43 pm »
Lokeren heeft geen licentie voor 1A aangevraagd. Proberen het nu nog recht te trekken.
Hebben dus eig tegen een ploeg gespeeld die gemotiveerd was voor een doel, die ze niet eens kunnen halen.  ???