Auteur Topic: Speeldag 30 : vrijdag 18/04/2025 - 20.00u : Essevee - RWD Molenbeek  (gelezen 8082 keer)

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2025 - 20.00u : Essevee - RWD Molenbeek
« Reactie #120 Gepost op: april 19, 2025, 01:47:06 pm »
Na de match trouwens nog met Rommens kunnen praten. Er was in de verte verte geen sprake van contact met RWDM. Hij had een spierscheur opgelopen in de kuit en was normaal nog langer out, maar ze hebben hem "opgelapt" en met plakkers laten spelen.

Is nu idd einde contract. Afwachten wat het wordt, net als met bijna alle andere contracten.
Had het ook gehoord dat Rommens in principe niet klaar was om de match te spelen maar dat hij koste wat het kost die wedstrijd wou spelen, prachtige mentaliteit van hem! Maar toch te weinig voor 1A denk ik. Onze coach zette hem wel altijd eerst op het blad, dus afwachten zeker?
SV TILL I DIE

Offline varadero

• Leden
« Reactie #121 Gepost op: april 19, 2025, 02:03:52 pm »
RWDM ontslaat trainer Yannick Ferrera (HLN)

Offline mogul

• Leden
« Reactie #122 Gepost op: april 19, 2025, 02:07:19 pm »
Na de match trouwens nog met Rommens kunnen praten. Er was in de verte verte geen sprake van contact met RWDM. Hij had een spierscheur opgelopen in de kuit en was normaal nog langer out, maar ze hebben hem "opgelapt" en met plakkers laten spelen.

Is nu idd einde contract. Afwachten wat het wordt, net als met bijna alle andere contracten.
Had het ook gehoord dat Rommens in principe niet klaar was om de match te spelen maar dat hij koste wat het kost die wedstrijd wou spelen, prachtige mentaliteit van hem! Maar toch te weinig voor 1A denk ik. Onze coach zette hem wel altijd eerst op het blad, dus afwachten zeker?
Rommens speelde een goed seizoen,was de regelaar in het middenveld en wanneer hij daar niet speelde voelde je zijn afwezigheid.
Gisteren ook, heel belangrijk dat hij werd opgelapt.
Ik persoonlijk zou hem zeker meenemen naar 1A want ik denk niet dat Nnadi zal blijven en verkocht wil worden. 
Er moet in iedere linie kwaliteit bij,maar Rommens is de steunpilaar geweest van Sven.   Sven zal zeker aandringen op een verlengd verblijf denk ik.
Spelers die voor mij zeker moeten blijven zijn Lemoine,Opoku,Diop,Nyssen,Jeppe,Vossen,Rommens.  Al dan niet als doublure of goeie invaller of vaste titularis. Hedl kan je ook nog verhuren aan een andere club nu dat hij officieel van ons is.
Capelle,Labie ook zeker erin geloven.
Traoré,Nnadi,Simons, Demuynck gaan zeker weg willen.
Veel werk dus.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #123 Gepost op: april 19, 2025, 02:17:22 pm »
Fantastisch gevoel gisteren! ... en vandaag.

En zeggen dat er hier waren die Sven deze week nog wilden ontslaan.
;D
En zeggen dat er hier waren die Euvrard vorig jaar niet gingen ontslaan.  Ik heb u verleden jaar dan niet horen piepen.    Maar het verschil is dat ik gerust wil toegeven dat het verkeerd zou zijn....nu achteraf!    Dat is iets wat jij niet zou doen, stel u voor zeg, dat je zou moeten toegeven dat je  een keer mis was ;D
Ach ja,het doet er niet toe, we hebben het gehaald,Sven haalde toch het doel( met uiteindelijk medewerking van... Zijn bank!). 

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #124 Gepost op: april 19, 2025, 02:23:40 pm »

;D
En zeggen dat er hier waren die Euvrard vorig jaar niet gingen ontslaan.  Ik heb u verleden jaar dan niet horen piepen.    Maar het verschil is dat ik gerust wil toegeven dat het verkeerd zou zijn....nu achteraf!    Dat is iets wat jij niet zou doen, stel u voor zeg, dat je zou moeten toegeven dat je  een keer mis was ;D
Ach ja,het doet er niet toe, we hebben het gehaald,Sven haalde toch het doel( met uiteindelijk medewerking van... Zijn bank!).

Jawel hoor, ik ben de eerste die zijn fouten toegeeft.
Thans ben ik een supporter met meer geduld. (mss soms teveel)

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #125 Gepost op: april 19, 2025, 02:53:10 pm »

Jip, ben nog altijd niet overtuigd. Het was gisteren geen supermatch van onze kant. Moeten ook eerlijk zijn : die goal van Jelle was op het randje (in 1A wordt afgekeurd). Maar hey : al genoeg tegenslag gehad de laatste jaren, dit mag ook eens . En VDB heeft dus (voorlopîg) het voordeel van de twijfel.

Daar is volgens mij 0,0 fout aan, zelfs in 1A...

Offline toptrainer

• Leden
« Reactie #126 Gepost op: april 19, 2025, 02:54:57 pm »

Is dat toch niet de ontbrekende schakel waardoor het laatste matchen wat minder liep?

Al vind ik ook dat hij soms boter op het hoofd heeft...

Offline belli

• Leden
« Reactie #127 Gepost op: april 19, 2025, 02:55:36 pm »
Idd Rommens heeft een goed seizoen gespeeld en was belangrijk. Bij de 1ste goal was het ook hij die het spel snel naar de andere kant verlegde.
Lemoine was toch ook een goeie transfer...ook belangrijk id kleedkamer!
We zijn terug waar we horen te zijn!

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #128 Gepost op: april 19, 2025, 02:58:15 pm »
RWDM ontslaat trainer Yannick Ferrera (HLN)
terechte beslissiing. Stel dat we niet promoveerden, hadden we dit ook moeten doen met VDB. Ik had hem bv deze ontslagen. Alles voor het resultaat. Lot van een trainer.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #129 Gepost op: april 19, 2025, 03:09:18 pm »
Idd Rommens heeft een goed seizoen gespeeld en was belangrijk. Bij de 1ste goal was het ook hij die het spel snel naar de andere kant verlegde.

Lemoine, dat was idd de ontbrekende factor afgelopen weken. De echte kapitein van de groep! Had ook nog pijn gisteren, maar ook een echte krijger!

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #130 Gepost op: april 19, 2025, 03:11:46 pm »
Belangrijk:Rommens heeft het voetbalverstand van drie Nnadi’s

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #131 Gepost op: april 19, 2025, 03:35:33 pm »

Lemoine, dat was idd de ontbrekende factor afgelopen weken. De echte kapitein van de groep! Had ook nog pijn gisteren, maar ook een echte krijger!
Het is niet slecht dat de competitie is afgelopen als je hoort welke spelers allemaal met kwaaltjes rondliepen.
SV TILL I DIE

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 18/04/2025 - 20.00u : Essevee - RWD Molenbeek
« Reactie #132 Gepost op: april 19, 2025, 03:54:25 pm »
Het hangt allemaal aan een zijden draadje. Als je de samenvatting terug bekijkt, dan hadden we ook met 1-2 achter kunnen staan. Dan was het waarschijnlijk zo goed als over. Het is vlak na de grote gemiste kans van RWDM dat op de tegenaanval Vossen de goal maakt. Het kon ook juist andersom geweest zijn. Maar goed, in elke wedstrijd zijn er kansen, maar wie er het meest efficiënt mee omgaat wint. En dat waren wij gisteren.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #133 Gepost op: april 19, 2025, 04:09:36 pm »
Het hangt allemaal aan een zijden draadje. Als je de samenvatting terug bekijkt, dan hadden we ook met 1-2 achter kunnen staan. Dan was het waarschijnlijk zo goed als over. Het is vlak na de grote gemiste kans van RWDM dat op de tegenaanval Vossen de goal maakt. Het kon ook juist andersom geweest zijn. Maar goed, in elke wedstrijd zijn er kansen, maar wie er het meest efficiënt mee omgaat wint. En dat waren wij gisteren.
Maar hadden aan de rust ook 2 of 3-0 kunnen voorstaan..
SV TILL I DIE

Offline mogul

• Leden
« Reactie #134 Gepost op: april 19, 2025, 04:13:50 pm »
De saves waren ook belangrijk.  Het waren niet de moeilijkste, maar vooral die ene bij een 1-1 stand was een heel belangrijke. 

Online cb_simon

• Leden
« Reactie #135 Gepost op: april 19, 2025, 04:19:16 pm »
schijnbaar ben jij de heenmatch vergeten ze wonnen ook door geluk dan dus wij hebben  gewonnen nu eens door geluk aan onze kant maar dat is nu eenmaal in voetbal zo soms eens geluk soms eens ongeluk

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #136 Gepost op: april 19, 2025, 04:21:27 pm »
De saves waren ook belangrijk.  Het waren niet de moeilijkste, maar vooral die ene bij een 1-1 stand was een heel belangrijke.
Voor mij HET moment v/d wedstrijd !

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #137 Gepost op: april 19, 2025, 04:22:18 pm »
Voor mij heeft onze keeper voor de eerste keer punten gepakt. Het heeft lang geduurd, maar Ik vind hem toch beter en beter worden.
Die Biron is toch een goeie speler, vind ik. Die moesten we kunnen halen als RWDM in 1B zou blijven.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #138 Gepost op: april 19, 2025, 04:28:56 pm »
De save van Ennio net voor de goal van Vossen was heel moeilijk toch

Offline mogul

• Leden
« Reactie #139 Gepost op: april 19, 2025, 04:39:42 pm »
De save van Ennio net voor de goal van Vossen was heel moeilijk toch
Ja, inderdaad.  Er moest staan 'niet allemaal moeilijk.  In ieder geval, hij stond er, geen twijfel bij hem.  Zelfzeker.