Na de match trouwens nog met Rommens kunnen praten. Er was in de verte verte geen sprake van contact met RWDM. Hij had een spierscheur opgelopen in de kuit en was normaal nog langer out, maar ze hebben hem "opgelapt" en met plakkers laten spelen.
Is nu idd einde contract. Afwachten wat het wordt, net als met bijna alle andere contracten.
Had het ook gehoord dat Rommens in principe niet klaar was om de match te spelen maar dat hij koste wat het kost die wedstrijd wou spelen, prachtige mentaliteit van hem! Maar toch te weinig voor 1A denk ik. Onze coach zette hem wel altijd eerst op het blad, dus afwachten zeker?
Rommens speelde een goed seizoen,was de regelaar in het middenveld en wanneer hij daar niet speelde voelde je zijn afwezigheid.
Gisteren ook, heel belangrijk dat hij werd opgelapt.
Ik persoonlijk zou hem zeker meenemen naar 1A want ik denk niet dat Nnadi zal blijven en verkocht wil worden.
Er moet in iedere linie kwaliteit bij,maar Rommens is de steunpilaar geweest van Sven. Sven zal zeker aandringen op een verlengd verblijf denk ik.
Spelers die voor mij zeker moeten blijven zijn Lemoine,Opoku,Diop,Nyssen,Jeppe,Vossen,Rommens. Al dan niet als doublure of goeie invaller of vaste titularis. Hedl kan je ook nog verhuren aan een andere club nu dat hij officieel van ons is.
Capelle,Labie ook zeker erin geloven.
Traoré,Nnadi,Simons, Demuynck gaan zeker weg willen.
Veel werk dus.