Ok, ik wil niemand schofferen, mensen die iets doen, iets organiseren, dat is toe te juichen. Dan is het ook niet leuk dat er op dat werk kritiek komt.
Maar.... hoe feesten ivm successen van onze club worden georganiseerd, daar zou ik graag eens wat opmerkingen over willen maken.
Dus, het kan hard klinken,maar keer op keer slaan 'ze' erin om alle enthousiasme,vreugde,euforie,blijschap dood te knijpen. Het leek wel een diploma-uitreiking van het College van Waregem.
Alle spontaniteit werd gebannen, onnodig lang en saai. Eerst heel het schepencollege met de burgemeester, daarna het bestuur,daarna de staff(waar ze nog de dames van het koken vergeten, gelukkig zette Sven dat recht) daarna 1 voor 1 de spelers, ook diegene die 30 seconden op het plein stonden, daarna nog wat rekken, en nog eens, en .... nog eens.
Weg enthousiasme,weg sfeer,weg spontaniteit.
Zo vier je geen kampioen, wel een diploma uitreiking in het College!
Hoe moet het anders? Het publiek opzwepen door iemand die dat kan, ipv heel de reutemeteut te laten afroepen, laat de spelers,de staff (met Ceetje op kop)IN GROEP dat podium opvliegen, ambiance verzekerd!!!!!
Doe daarna uw babbelkes met de coach, de voorzitter en nieuwe voorzitter en de burgemeester en de CEO en de sterke man( die niet werd geïnterviewd, terwijl dat
de belangrijkste man is!).
Na heel de rimram namen de spelers het gelukkig een beetje over.
Maar de volgende keer, sorry, dat moet heel anders!
Allez dat is mijn gedacht, niemand moet daar akkoord mee zijn.