Ik ga ook wel akkoord met Mogul. Iedereen moet natuurlijk geëerd worden maar de volgorde en langdradigheid was soms minder voor de sfeer.
Vossen zo lang weghouden was geen goede keuze, elke speler stond al op dat podium en dan, zonder Vossen, begonnen ze te breien en breien.
Glor doet dat fantastisch dus zeker geen kritiek naar hem, maar ik vind dat we te weinig Han Solo betrekken in de club. Hij zou die sfeer sowieso nog veel hoger kunnen gebracht hebben.
Merci. Han is die professionele gast die dat wel kan. En 'het was maar....' dat is raar. Promoveren we niet of spelen we geen kampioen dan was het einde nabij van de
club. In dat opzicht is deze gebeurtenis veel belangrijkere dan die vice- kampioen viering of zelfs de bekerwinst viering.
Ja! Han Solo mee op het podium zetten had zeker een meerwaarde voor de sfeer geweest. Natuurlijk, kon hij zich vrijmaken? Dat weten we niet ...
Tgoh, Mogul… ik kan je wel volgen op een aantal argumenten. Aan de andere kant was het nu ook nie zo ‘slecht’ zoals je omschrijft. Ik vond het best OK. Zijn er verbeterpunten , zeker! Zoals je aangaf, laat de spelers het podium opstormen.
Maar een eervolle individuele vermelding, ook voor de spelers die weinig minuten maakten, vind ik best OK.
Liever een iets minder perfecte viering dan helemaal geen viering omdat we 3e zouden geëindigd zijn
Ja, ik heb mij blijkbaar volledig verkeerd uitgedrukt. Natuurlijk mogen al die mensen aandacht hebben,moeten zelfs. Daarom vond ik het ook fantastisch dat Sven nog die mensen erbij betrok.
Het gaat over de volgorde, het gaat over sfeer brengen van minuut 1. Maar het is niet zo belangrijk. En als ik de enige ben die daar over val,geen probleem hoor.
Het was niet de bedoeling om te schofferen, en toch deed ik het, dus.... sorry.
Je moet je niet excuseren, Mogul. Ik volg je mening grotendeels. Veel mensen gehoord met dezelfde mening trouwens. Oldskool kampioenenvieringen, met de spelers op het dak van de bus zoals vroeger waren nog altijd de beste. Maar om begrijpelijke redenen niet meer toe te laten dag van vandaag.
Merci.
Ze moeten daarvoor niet op het dak zitten, maar die intrede van die bus heeft iets.
Ja, ik was aan het meekijken op de webcam en was aan het wachten op de bus ... tot ik ze plots op het podium zag staan. Dat de bus via de achterkant van het pand kwam snapte ik ook niet.
Ok, een bus dat door de mensenmassa crawlt is misschien chaotisch maar geeft wel een kick, en volgens mij voor de spelers op de bus ook.
Soms kan je iets te clean doen (veiligheid, voorschriften...) waarvoor het saai wordt.
Ik was er zelf niet bij ... dus over de sfeer in algemeen en wat er op het podium afspeelde kan ik me niet uitspreken.