Denk 14 juni open training maar niet zeker..
Denk dat het eerder een oefenmatch zal zijn op die datum. Ik hoorde toch zo iets.Citaat van: Porky op mei 09, 2025, 10:37:05 amDenk 14 juni open training maar niet zeker..
Citaat van: Mulle op mei 13, 2025, 10:30:58 amDenk dat het eerder een oefenmatch zal zijn op die datum. Ik hoorde toch zo iets.Citaat van: Porky op mei 09, 2025, 10:37:05 amDenk 14 juni open training maar niet zeker..Normaal gezien oefenmatch tegen de Rassing die dag in de namiddag.Mss de open training in de voormiddag?
1 maand na datum en nu eerste communicatie .4 oefenmatchen tegen provencalers en ol. charleroi.gaan toch een beetje moeten oefenen tegen zwaarder tegenstanders of zouden serieus kunnen verschieten.
En in die oefenmatchen in juni zullen er wss nog geen nieuwe spelers meedoen aangezien de transfermarkt maar opent begin juli, tenzij vrije spelers.
Ik zie straks nog match op 14/06 doorgaan op Rassing ipv op Essevee. Op 14/06 Sint Bernardus loop aan oefenterreinen. Aangezien die loop pas in namiddag is zal vrije training in dat geval wel kunnen doorgaan op oefenveld Essevee denk ik.
Citaat van: Mulle op mei 23, 2025, 03:22:13 pmIk zie straks nog match op 14/06 doorgaan op Rassing ipv op Essevee. Op 14/06 Sint Bernardus loop aan oefenterreinen. Aangezien die loop pas in namiddag is zal vrije training in dat geval wel kunnen doorgaan op oefenveld Essevee denk ik.Op da goe kunstgras plein? Zouden dan beter schaatsen aanschaffen