Auteur Topic: Man van het seizoen '07-'08  (gelezen 12277 keer)

Sv Zulte Waregem

• Gast
Re: Man van het seizoen
« Reactie #40 Gepost op: april 22, 2008, 01:43:48 pm »
1. Leye (heeft ons meest punten bezorgd
2. Roelandts (heeft ons na Leye het meest punten bezorgd)
3. De Vliegher (heeft ons na Leye en Roelandts het meest punten bezorgd)

Nogal belachelijk om zeggen dat ??n bepaalde speler ons het meeste punten heeft bezorgd vind ik. Leye zorgt voor veel doelpunten, ja, die dan weer voortkomen na acties (assists) van pakweg Meert of Verschuere, die dan weer voortkomen na verdedigend werk van pakweg D'Haene of Minne, of De Vlieger - ik wil maar zeggen, het is een ploeg/team dat voor punten zorgt. Wanneer jij zegt 'het meeste punten bezorgd' dan heb je het puur over assists en doelpunten? Dat vind ik vrij kortzichtig, zeker als je ziet dat een speler als Roelandts (die bij jou op de tweede plaats staat!) een half seizoen lang niks heeft uitgestoken en er dan ook mee voor gezorgd heeft dat we h??l wat punten hebben verloren - daar waar een De Vlieger een heel seizoen lang schitterend presteert (net als Leye). Over De Vlieger en Leye in de top3 valt dan ook niet te discussi?ren denk ik, dat zijn wat mij betreft de twee overduidelijke toppers van onze ploeg dit seizoen.

EsseveeFORUM

« Reactie #40 Gepost op: april 22, 2008, 01:43:48 pm »

Offline tomassi

• Leden
« Reactie #41 Gepost op: april 22, 2008, 02:20:45 pm »
Als je de assists en doelpunten niet meerekent van een Leye of een Roelandts en dit als ploegverdienste beschouwd, moet je natuurlijk de verloren punten in de eerste seizoenshelft ook niet op het conto van oa Roelandts schrijven maar op dat van de ganse ploeg.
Roelandts speelde idd niet zo denderend de eerste paar maanden, maar zeggen dat hij niets deed is niet waar. Over het ganse seizoen is (was) hij wel degelijk van goudwaarde voor onze ploeg en staat hij terecht in vele top3's die hier al gepost zijn.

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: april 22, 2008, 04:14:34 pm »
Als je de assists en doelpunten niet meerekent van een Leye of een Roelandts en dit als ploegverdienste beschouwd, moet je natuurlijk de verloren punten in de eerste seizoenshelft ook niet op het conto van oa Roelandts schrijven maar op dat van de ganse ploeg.
Roelandts speelde idd niet zo denderend de eerste paar maanden, maar zeggen dat hij niets deed is niet waar. Over het ganse seizoen is (was) hij wel degelijk van goudwaarde voor onze ploeg en staat hij terecht in vele top3's die hier al gepost zijn.

Ja en nee. Roelandts was een uitschieter in de negatieve zin - hij slenterde tegen zijn goesting mee, en dat terwijl de anderen tenminste hun best deden. Dat ze, zoals Matthys of Jelavic, niet altijd even goed/opvallend/sterk waren - oke, maar ze gingen er tenminste voor.

Ik blijf dan ook bij mijn mening dat een Roelandts, die meer dan een half seizoen tot grote ergernis van iedereen ronduit beschamend zwak speelde (iets wat hij in maart trouwens zelf toegaf), nu in een top3 staat op de plaats van een pakweg Matthys of De Vlieger of Verschuere of Meert die er elke week tegenaan vliegen en eveneens van goudwaarde zijn voor onze ploeg.

Nuja, dit is mijn mening, mensen stemmen op wie ze willen, ik stel me alleen vragen bij sommige top3's. :)

Offline bloempot

• Leden
  • SFEER is geen misdaad!
« Reactie #43 Gepost op: mei 02, 2008, 03:22:44 pm »
De forumleden zijn duidelijk: Leye is de man vh seizoen...
De top-3:
1.Leye  69 (61.6%)
2.De Vlieger  18 (16.1%)
3.Roelandts  7 (6.3%)

Vnv zullen we zien wie er officieel de speler vh seizoen wordt!

Offline Herr Docteur Achtung

• Leden
« Reactie #44 Gepost op: mei 02, 2008, 04:31:40 pm »
1. Leye
2. D'Haene
3. Verschuere

Offline lide

• Leden
« Reactie #45 Gepost op: mei 03, 2008, 12:32:17 am »
1. Roelandts
2. Leye
3. Meert

Offline bloempot

• Leden
  • SFEER is geen misdaad!
« Reactie #46 Gepost op: mei 03, 2008, 11:48:16 am »
1. Roelandts
2. Leye
3. Meert

Dit snap ik dus niet h?, hoe kunt ge Roelandts nu op 1 zetten... Hij was gedurende de helft vh seizoen ??n vd zwakste spelers!!

Offline athos

• Leden
« Reactie #47 Gepost op: mei 03, 2008, 11:51:11 am »
1. Roelandts
2. Leye
3. Meert

Dit snap ik dus niet h?, hoe kunt ge Roelandts nu op 1 zetten... Hij was gedurende de helft vh seizoen ??n vd zwakste spelers!!
Dat snap ik toch ook niet hoor, Roelandts was idd 1 helft vh seizoen de zwakste :-/

Offline kofke

• Leden
« Reactie #48 Gepost op: mei 03, 2008, 11:58:38 am »
1. Roelandts
2. Leye
3. Meert

Dat snap ik toch ook niet hoor, Roelandts was idd 1 helft vh seizoen de zwakste :-/

Moest het gaan over de 2de helft van het seizoen tja dan komt hij misschien wel in aanmerking.

Voor mij zijn de er 2 mannen van het seizoen De Vlieger en Leye, maar logisch dat Leye er beste uitkomt tenslotte vree goeie technische speler en veel goals gemaakt dit seizoen. De Vlieger is doelman en tja dat is de positie dat vlug onderschat wordt en kan ook niet gespiegeld worden aan gemaakte goals of assists.

Volgens mij hadden ze De Vlieger nog beter een contract gegeven voor 1 jaar en de kaart trekken van Bossut als 1e keeper. Want wat nu indien Sammy toch niet om kan met de druk diene Coppens in doel zetten, is toch geen goed teken als hij niet voldeed bij Dender.

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #49 Gepost op: mei 03, 2008, 12:00:28 pm »
1. Niets tegen De Vlieger, maar de laatste 7 matchen van het seizoen speelde hij niet meer mee (dus dat kan je vergelijken met de slechte matchen die Roelandts speelde)

2. Leye is inderdaad over het hele seizoen de belangrijkste speler, maar in de terugronde stak Roelandts er zo bovenuit, dat ik de keuze voor hem nog normaal vind.

3. Coppens kon wel mee bij Dender, maar lag zwaar overhoop met Van de Velde en wilde daarom pers? weg.

EsseveeFORUM

« Reactie #49 Gepost op: mei 03, 2008, 12:00:28 pm »

Offline kofke

• Leden
« Reactie #50 Gepost op: mei 03, 2008, 12:08:58 pm »
1. Niets tegen De Vlieger, maar de laatste 7 matchen van het seizoen speelde hij niet meer mee (dus dat kan je vergelijken met de slechte matchen die Roelandts speelde)

2. Leye is inderdaad over het hele seizoen de belangrijkste speler, maar in de terugronde stak Roelandts er zo bovenuit, dat ik de keuze voor hem nog normaal vind.

3. Coppens kon wel mee bij Dender, maar lag zwaar overhoop met Van de Velde en wilde daarom pers? weg.

A ok dat van coppens wist ik niet.

Tja De Vlieger kon er niet aandoen ? dat hij niet mocht spelen maar vond wel dat Dury hem tegen Genk had mogen laten starten of ten minste laten invallen.

Offline japarov

• Leden
« Reactie #51 Gepost op: mei 03, 2008, 02:19:12 pm »
Wie werd trouwens speler van het seizoen in de klauwaert ??????

Offline jeugdige fan 1010

• Leden
« Reactie #52 Gepost op: mei 03, 2008, 02:20:14 pm »
1.leye
2.dhaene
3.verschuere
veel volk

Offline bloempot

• Leden
  • SFEER is geen misdaad!
« Reactie #53 Gepost op: mei 03, 2008, 06:09:17 pm »
1.leye
2.dhaene
3.verschuere
veel volk
?

Spijtig dat De Vlieger niet in de top-3 stond...

Offline lide

• Leden
« Reactie #54 Gepost op: mei 04, 2008, 12:02:57 am »
1. Roelandts
2. Leye
3. Meert

100% waar. Eerlijk gezegd dacht ik zelfs dat we met Roelandts een totale miskoop hadden, maar hij heeft zich schitterend herpakt en stak er voor mij in de 2de seizoenshelft met kop en staart boven uit. Techniek, scorend vermogen, inzicht, ... kortom pure klasse. Geen enkele speler heeft mij zo laten genieten als Roelandts, al was het dan maar een half seizoen.

Offline mmm

• Leden
« Reactie #55 Gepost op: mei 04, 2008, 08:51:56 pm »
1.leye
2.dhaene
3.verschuere
veel volk
?

Spijtig dat De Vlieger niet in de top-3 stond...

inderdaad

Offline Mephistow.be

• Leden
« Reactie #56 Gepost op: mei 05, 2008, 11:12:41 am »
Devlieger is zo een speler die niets van feeling heeft of zal hebben met een ploeg als Zulte Waregem, wat ook begrijpelijk is. Ik hoop alleen dat hij achteraf niet teveel met str*nt zal gooien zoals andere niet nader te noemen ex-spelers met ervaring.

Offline SVZW.BE

• Leden
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
« Reactie #57 Gepost op: mei 05, 2008, 01:31:11 pm »
En met CJ wordt niet Ceulemans bedoeld ...
Webteam SV Zulte Waregem

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: mei 05, 2008, 05:33:02 pm »
Frappant dat De Vlieger niet in de top3 staat, maar dat een Verschuere er wel in staat is dan ook weer te begrijpen natuurlijk. De Vlieger op en top prof, schitterend seizoen gespeeld, maar idd weinig of geen voeling met onze club - daar zit het hem. Leye uiteraard de nummer 1, hopelijk blijft hij!

Offline mmm

• Leden
« Reactie #59 Gepost op: mei 05, 2008, 06:30:27 pm »
wat heeft feeling te maken met of je in de top 3 moet staat?? dat boeit toch helemaal niks vind ik.

EsseveeFORUM

« Reactie #59 Gepost op: mei 05, 2008, 06:30:27 pm »