Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 62426 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svzw sup

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #300 Gepost op: juni 24, 2009, 11:29:52 am »
Tot hoelang loopt de verkoop nog?

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Abonnementen
« Reactie #301 Gepost op: juni 24, 2009, 12:10:50 pm »
aangezien ik zelden of nooit naar den delhaize ga (en als ik al ga maar voor een paar euroots) , heb ik dan bonnenboekje verpatst voor 35 euroots  :)  waarbij ongeveer 1/7 van mijn abonnement bij deze terugbetaald is !

dieje mens was content met voor 100 euro bonnen voor slechts 35 euro, en ik voor die 35 euro
We hebben dus een dealer op het forum  ;D :D

lol dat is goe gezien :D

iemand bonnetjes overkopen voor 34,90? :D

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #302 Gepost op: juni 24, 2009, 01:22:06 pm »
Ik heb de mijne toch mooi voor 50 euro verkocht, ofte bijna 1/2 van mn abonnement  ;D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Abonnementen
« Reactie #303 Gepost op: juni 24, 2009, 01:28:19 pm »
Even vermelden : de club zou momenteel aan 300 abonnement meer zitten dan dezelfde periode vorig seizoen (waaronder nu zelfs veel gezinsabo's)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #304 Gepost op: juni 24, 2009, 06:32:26 pm »
je moet natuurlijk al op een jaar 100 keer aankopen doen in den delhaize, voor telkens minstens 20 euro , dus bijvoorbeeld zowat om de 3 dagen er voor 20 euro kopen,  dus voor minstens 2000 euro op een jaar vooraleer je in je eentje (of je gezin) dat boekje opkrijgt.

er zullen dan ook veel boekjes, of tientallen bonnetjes gratis verdeeld worden onder families en buren veronderstel ik.

vandaar dat ik content was met 35 euro, maar als je het kwijt krijgt voor 50 euro is dit nog beter natuurlijk  ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #305 Gepost op: juni 24, 2009, 08:22:56 pm »
In een gezin van 4 ga je toch wel elke week (minstens) 1 maal naar delhaize, waarbij er toch tussen de ?20 ? ?100 ingekocht wordt, dus dan geraken (het grootste deel van) de bonnetjes wel op, lijkt me :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #306 Gepost op: juni 24, 2009, 10:21:21 pm »
In een gezin van 4 ga je toch wel elke week (minstens) 1 maal naar delhaize, waarbij er toch tussen de €20 ? €100 ingekocht wordt, dus dan geraken (het grootste deel van) de bonnetjes wel op, lijkt me :)

toch niet , carrefour, spar en colruyt hier ;)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Abonnementen
« Reactie #307 Gepost op: juni 25, 2009, 09:03:00 am »
Ook vandaag mijn nieuw seizoenskaartje gaan afhalen, ik had veel geluk dat ik op mijn plaats van vorig jaar kon blijven zitten vertelde ze me want vak R is al quasi uitverkocht.


Da wordt weer h??l leuk in vak R

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Abonnementen
« Reactie #308 Gepost op: juni 25, 2009, 09:18:26 am »
Ook vandaag mijn nieuw seizoenskaartje gaan afhalen, ik had veel geluk dat ik op mijn plaats van vorig jaar kon blijven zitten vertelde ze me want vak R is al quasi uitverkocht.


Da wordt weer h??l leuk in vak R
Ik ben ook 'verpatst' van T naar R. k Hoop derop dat het inderdaad 'heel leuk' zal worden!

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Abonnementen
« Reactie #309 Gepost op: juni 25, 2009, 10:01:47 am »
Ook vandaag mijn nieuw seizoenskaartje gaan afhalen, ik had veel geluk dat ik op mijn plaats van vorig jaar kon blijven zitten vertelde ze me want vak R is al quasi uitverkocht.


Da wordt weer h??l leuk in vak R
Ik ben ook 'verpatst' van T naar R. k Hoop derop dat het inderdaad 'heel leuk' zal worden!
Ook nog veel dat ik ken , en die vorig jaar in T zaten die nu naar O gaan.(ik heb alvast mijn abo in O)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #310 Gepost op: juni 25, 2009, 10:48:36 am »
Ik ging van T naar R gaan, maar twas enkel nog mogelijk om met 3 naast elkaar te zitten op de onderste 2 rijen, verder zat het vak zo goed als vol.. Het is dus O geworden, wat ook al redelijk goed gevuld leek :)

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Abonnementen
« Reactie #311 Gepost op: juni 25, 2009, 02:19:37 pm »
Ik heb helemaal geen bonnen van de Delhaize gekregen?  ???

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Abonnementen
« Reactie #312 Gepost op: juni 25, 2009, 09:59:45 pm »
Mensen die reeds beschikken over een abo, maar nog geen bonnen kregen, zullen die opgestuurd krijgen van Delhaize zelf. Het is dus geen avanse van naart onthaal te gaan. Delhaize kreeg de adressen van diegene die nog moeten ontvangen en dit zal binnenkort gebeuren...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Abonnementen
« Reactie #313 Gepost op: juni 26, 2009, 07:02:08 am »
Mensen die reeds beschikken over een abo, maar nog geen bonnen kregen, zullen die opgestuurd krijgen van Delhaize zelf. Het is dus geen avanse van naart onthaal te gaan. Delhaize kreeg de adressen van diegene die nog moeten ontvangen en dit zal binnenkort gebeuren...

Oh, ok, bedankt!

svzw sup

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #314 Gepost op: juni 27, 2009, 12:27:07 pm »

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Abonnementen
« Reactie #315 Gepost op: juni 27, 2009, 01:41:06 pm »
Als je na 1 maand voorverkoop al 60% van je capaciteit verkocht hebt aan abonnementen, dan weet iedereen die een beetje voeling heeft met marketing dat we met een gigantisch potentieel zitten die we nog niet (kunnen) benutten.
Hoog tijd voor een nieuw stadion dus!

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 534
Re: Abonnementen
« Reactie #316 Gepost op: juni 28, 2009, 02:32:47 am »
eden,verstandige uitspraak..... 8)

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.127
Re: Abonnementen
« Reactie #317 Gepost op: juni 28, 2009, 10:10:59 pm »
Ben eens benieuwd hoeveel abonnementen we meer gaan hebben dan vorig seizoen als je ziet dat we een maand voor de start van het seizoen al op hetzelfde niveau zitten of vorig jaar dan zie je dat svzw leeft als nooit tevoren is ook een mooie appreciatie voor dhr Mannaert en het ganse bestuur van svzw chapeau voor die mannen !!!!!

Offline tozzie

  • Leden
  • Berichten: 20
Re: Abonnementen
« Reactie #318 Gepost op: juni 29, 2009, 08:47:32 pm »
Waarvoor dienen de vakjes A, B, C en D links onder op je abbonnee?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Abonnementen
« Reactie #319 Gepost op: juni 29, 2009, 09:02:54 pm »
Waarvoor dienen de vakjes A, B, C en D links onder op je abbonnee?

Zal waarschijnlijk voor abonnemtenvoordeel zijn. Dan denk ik aan een gratis wedstrijd, een reductie bij aankopen in de fanshop,...

A: gratis pint
B: gratis pint
C: gratis pint
D: gratis wedstrijd

En everybody happy !
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje