Ze willen al twee jaar de cl toevoegen aan hun palmares, dat wou ik zeggen. De competitie en de bekers van engeland zullen ook wel nog gewonnen worden. Dus gene paniek ze zijn goe bezig 
En wat ben je met al u titels als je nu al hoeveel is het ook al weer 14jaar of meer aan het wachten zijt op de volgende 
18jaar aant wachten ;-)
Ze zullen niet meer teveel tijd hebben hoor, eens Roman weg is... dan is Chelsea weer een modaal cluppie in Engeland.
Wat je met die titels bent? Ze helpen je om respect af te dwingen met PRESTATIES en niet door een verdwaalde Rus aan de haak te slaan die er dan geld in pompt voor een paar jaar.
Liverpool is traditie sinds 1892, Chelsea zal dat nooit kunnen verwerven...
Ik denk dat Roman al meer plezier beleefde aan zijn kunstwerken die hij onlangs kocht dan aan het boring spel van zijn Chelski
Liverpool heeft nu toch ook Amerikaanse investeerders nie? Wie controleert de club daar?
En trouwens, qua boring spel moet Liverpool zeker niet onderdoen, integendeel.
Ja idd der zitten Yankees bij ons en die zijn echt niet geliefd. Ik heb zelf de protestactie meegemaakt na de match tegen Sunderland op Anfield en de spreekkoren waren overduidelijk.
En nog kleine nuance. Liverpool is niet groot geworden door hen, ze waren al groot... Hetgeen Chelsea nu bereikt is enkel en alleen het werk van Abramo zijn geld, want wat waren ze zonder hem...?
En over da boring ?. De FA Cup finale tegen West Ham vergeten 3-3 en winst na strafschoppen? De Uefa-Cup finale tegen Alaves 5-4 na verlengingen, CL finale tegen Milan van 0-3 naar 3-3 en winnen na penals..... Thuismatch tegen Arsenal in CL,....
En kijk maar eens naar de gemaakte goals dit seizoen, ik zie er twee meer bij Liverpool dan bij Chelski...
Dus zo boring zijn we wel nie denk ik