Komaan_boeren, Foetbal en 27 gasten bekijken dit topic.
Citaat van: smurf op februari 03, 2012, 12:04:39 pmCitaat van: WAEREGHEM op februari 03, 2012, 08:53:44 amNiks aan te doen he. Doorheen de geschiedenis hebben die van Kortrijk op 'dat' vlak al v��l meer afgezien dan ons, denk ik. Drie keer de bekerfinale, halve finale Uefa Cup, 16e finale Uefa Cup - wat moeten ze toen niet gedacht hebben, al die frustratie die je tot op vandaag nog steeds merkt. Hopen op Lokeren in ieder geval.denk je dat lokeren sterker is? ik hoop ook op lokeren maar dan omdat ik denk dat we meer kans er tegen maken (als we de finale halen) lokeren geen bekerploeg, minder supporters dan kvk, betere resultaten dan tegen lierse tot nu toeLierse is een ploeg die ons ook minder ligt dan Lokeren denk ik...Ik hoop op Lokeren
Citaat van: WAEREGHEM op februari 03, 2012, 08:53:44 amNiks aan te doen he. Doorheen de geschiedenis hebben die van Kortrijk op 'dat' vlak al v��l meer afgezien dan ons, denk ik. Drie keer de bekerfinale, halve finale Uefa Cup, 16e finale Uefa Cup - wat moeten ze toen niet gedacht hebben, al die frustratie die je tot op vandaag nog steeds merkt. Hopen op Lokeren in ieder geval.denk je dat lokeren sterker is? ik hoop ook op lokeren maar dan omdat ik denk dat we meer kans er tegen maken (als we de finale halen) lokeren geen bekerploeg, minder supporters dan kvk, betere resultaten dan tegen lierse tot nu toe
Niks aan te doen he. Doorheen de geschiedenis hebben die van Kortrijk op 'dat' vlak al v��l meer afgezien dan ons, denk ik. Drie keer de bekerfinale, halve finale Uefa Cup, 16e finale Uefa Cup - wat moeten ze toen niet gedacht hebben, al die frustratie die je tot op vandaag nog steeds merkt. Hopen op Lokeren in ieder geval.
Tribune achter doel zo goed als leeg :s Ongelooflijk
Ik teken voor matthys 2-3:p stel u voor
Citaat van: SV-boer op februari 08, 2012, 08:51:28 pmTribune achter doel zo goed als leeg :s OngelooflijkStaantribune zat helemaal vol = 3750 man. Volgens mij heb jij een andere match gezien. En dat het meezit voor KVK, daar moet ik toch eens goed mee lachen. Eerste goal Bergen zuiver buitenspel en penalty was ook onterecht. Finale beker en voorlopig 5de plaats maar 't is allemaal met geluk.. Daaraan zie je dat er bij sommigen toch wel wat jaloezie is t.o.v. de successen die KVK de laatste maanden bereikt. BTW: Kom je ons uitwuiven op 24 maart aan de brug van de E17?