Ik ben net terug thuis en heb me geamuseerd. Maak u geen zorgen over onze toestand
Jullie zijn al tevreden als je 6 pt boven je rivaal staat. Als jullie daarmee content zijn 
essevee 1972 stelt zich vragen bij kvk, ik heb gewoon gesteld dat ik mij vanavond heb geamuseerd. ik ben tevreden met de prestatie van deze avond ja, als je in de allerlaatste minuut niet volledig terecht wint van standard dan is er toch een ontlading. los daarvan ben ik tevreden met de prestatie van kv kortrijk van de voorbije weken. ik heb helemaal geen probleem met svzw, ik vind het een leuke rivaliteit. er is maar 1 ploeg waar ik niets moet van weten en dat is club brugge.
Ik ben h??l blij voor je dat je je geamuseerd hebt. Ik vind het gewoon grappig dat jullie hier komen stoken nu je eens een keertje boven ons staat en een paar puntjes meer hebt. Dat zegt meer over jullie dan over ons, geloof me.
Ik vind het ook een leuke rivaliteit, wij zijn het alleen niet gewend dat jullie het beter doen dan ons dus het is even wennen. Maar wij moeten er hier maar mee om kunnen. Straks spelen jullie misschien weer een bekerfinale en dan wordt het weer anderhalf uur hopen dat je verliest, dat doen jullie ook omgekeerd neem ik aan. Niks mis mee.
Voor de rest spot ik met jullie op de lange termijn want dat zie ik nog steeds niet goed komen. De gokmaffia was gisteren aanwezig zag ik, heeft hij samen met jullie burgemeester de fans nog wat voorgelogen over stadions en dergelijke? Want dat komt er nooit, dat besef je toch? Ik vrees, en eigenlijk is dat een interessante discussie op zich, dat Kortrijk en Zulte Waregem ooit op ??n of andere manier met elkaar zullen moeten samen gaan (willen ze ?cht de concurrentie aan gaan met Club Brugge en co).