Ik vind dat je als G5 club, want dat zijn we nu, je eigen wil moet opleggen. Tegen Moeskroen en tegen Club Brugge. Dat zal niet altijd lukken, dat zal soms faliekant mislukken zelfs, maar dat boeit me niet. Mochten we ons beperken tot counteren of muurtjes zetten, dan zou het voor mij persoonlijk een heel stuk minder interessant worden. Ik vind het fantastisch dat Dury zijn eigen (mooie) voetbal wil brengen, waar en wanneer dan ook.
Ik denk met het huidige klassement dat jullie volgend jaar niet meer bij de G5 zullen behoren;-)
Beter ooit bijhoren dan nooit, op het einde van dit seizoen weer geen POI of geen bekerfinale.
Hoe voelt het om nooit iets te bereiken?
Ik kan tenminste nog gaan kijken naar mijn eigen ploeg, en niet naar een ploeg die opgeslorpt is geweest door "ocharme" Zulte.
en wat is uw eigen ploeg dan? Sporting Club of Football Club Courtraisien ?
en maar blijven zagen over een fusie terwijl ze zelf een fusie clubje zijn
Na de eerste wereldoorlog werd de competitie hervat in 1919. Sporting Club en Football Club Courtraisien fusioneerden en Coutrai Sports was geboren. In het seizoen 1921-1922 vestigde de club zich op de Meensesteenweg, waar nu het Guldensporenstadion ligt. Aan de Kortrijkse club werd toen ook het stamnummer 19 toegewezen
voor het klein beetje geschiedenis dat jullie maar hebben mag je toch verwachten dat je het kent hoor 
Fusie binnen een stad lijkt mij nog altijd anders dan met een parochie van 10 km verder. En zeker anders dan moeten kiezen tssn faillissement en fusie. Wat denk dat het vergane sv was? kijk ook maar eens na.
de fusie tussen zulte en waregem is minder ver dan jullie (eerste, want er zijn 2 fusies gebeurt niet?) fusie. het plein van zulte en waregem ligt 4,8 km van elkaar terwijl footbal club en sporting club 8,7km van elkaar ligt (pottelberg en ter linden hippodroom)

om nog even verder te gaan over hoe kortrijk echt ontstaan is:
Eendracht Kortrijk + Patronaat Sint-Rochus = Stade Kortrijk
SC Courtraisien + fc Courtraisien = kortrijk sport
kortrijk sport + stade kortrijk = kv kortrijk
uiteindelijk bestaan jullie enkel en alleen maar door 2 gefussioneerde ploegen die nogmaals met elkaar zijn gefusioneerd