Foetbal en 11 gasten bekijken dit topic.
We zullen even terug on topic gaan.https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2021-06-10/vincent-tan-moet-met-geld-over-de-brug-komen-om-nieuw-oefencentrum-van-kv-kortrijk-te-financieren#reactiesVooral de laatste zin vind ik nog grappig "En in het andere geval zitten we met een probleem.”Ben er redelijk zeker van dat ze met een probleem zitten.Maar welke zot wilt er nu een hoop geld gaan geven om kortrijk over te nemen. Hoop dat het in orde komt, zou zonde zijn om die derbys kwijt te geraken door een zotte buitenlandse overnemer.
Voor mij mogen ze zo snel mogelijk als sneeuw voor de zon verdwijnen.Geen enkele compassie mee.Hebben zij ook nooit gehad en nog steeds niet met ons faillissement in 2001.
Citaat van: Vidmar op juni 12, 2021, 11:24:57 amVoor mij mogen ze zo snel mogelijk als sneeuw voor de zon verdwijnen.Geen enkele compassie mee.Hebben zij ook nooit gehad en nog steeds niet met ons faillissement in 2001.Jaja als supporter ... maar rationeel gezien ... een concurrent houd je scherp.
Citaat van: Frederik op juni 12, 2021, 11:57:30 amCitaat van: Vidmar op juni 12, 2021, 11:24:57 amVoor mij mogen ze zo snel mogelijk als sneeuw voor de zon verdwijnen.Geen enkele compassie mee.Hebben zij ook nooit gehad en nog steeds niet met ons faillissement in 2001.Jaja als supporter ... maar rationeel gezien ... een concurrent houd je scherp.Nie zeveren é, ne concurrent minder om sponsors te vinden in de regio kan alleen maar goed zijn voor ons budget en bijgevolg voor de club op lange termijn.Ik ga ze niet missen als ze er niet meer zijn.
Het zou economisch en naar de toekomst een goede zaak zijn mocht KVK er niet meer zijn
Nie zeveren é, ne concurrent minder om sponsors te vinden in de regio kan alleen maar goed zijn voor ons budget en bijgevolg voor de club op lange termijn.Ik ga ze niet missen als ze er niet meer zijn.
Citaat van: die hard esseveeër op juni 13, 2021, 08:39:43 amCitaat van: Frederik op juni 12, 2021, 11:57:30 amCitaat van: Vidmar op juni 12, 2021, 11:24:57 amVoor mij mogen ze zo snel mogelijk als sneeuw voor de zon verdwijnen.Geen enkele compassie mee.Hebben zij ook nooit gehad en nog steeds niet met ons faillissement in 2001.Jaja als supporter ... maar rationeel gezien ... een concurrent houd je scherp.Nie zeveren é, ne concurrent minder om sponsors te vinden in de regio kan alleen maar goed zijn voor ons budget en bijgevolg voor de club op lange termijn.Ik ga ze niet missen als ze er niet meer zijn.De vraag is wegen de hogere sponserinkomsten op tegen de lagere recette die we zouden hebben.Een match tegen Kortrijk trekt veel meer volk dan een Eupen, Westerlo, OHL en dergelijke.Is ook wel een belangrijke match qua exposure dus voor de sponsers, zeker de lokale.Vraag is dan ook wat de invloed hier zou zijn.
Citaat van: esssevee4life op juni 13, 2021, 10:38:46 amCitaat van: die hard esseveeër op juni 13, 2021, 08:39:43 amCitaat van: Frederik op juni 12, 2021, 11:57:30 amCitaat van: Vidmar op juni 12, 2021, 11:24:57 amVoor mij mogen ze zo snel mogelijk als sneeuw voor de zon verdwijnen.Geen enkele compassie mee.Hebben zij ook nooit gehad en nog steeds niet met ons faillissement in 2001.Jaja als supporter ... maar rationeel gezien ... een concurrent houd je scherp.Nie zeveren é, ne concurrent minder om sponsors te vinden in de regio kan alleen maar goed zijn voor ons budget en bijgevolg voor de club op lange termijn.Ik ga ze niet missen als ze er niet meer zijn.De vraag is wegen de hogere sponserinkomsten op tegen de lagere recette die we zouden hebben.Een match tegen Kortrijk trekt veel meer volk dan een Eupen, Westerlo, OHL en dergelijke.Is ook wel een belangrijke match qua exposure dus voor de sponsers, zeker de lokale.Vraag is dan ook wat de invloed hier zou zijn.We moeten er mee rekening houden dat de competitie hervormt zullen wordenRoeselare is al weg, dit jaar moeskroen en hopelijk volgt Kortrijk, dan schiet er maar 1 ploeg over in zuid wel
Bij de buren zijn ze toch goed over hun toeren met de transfer van Gano
Citaat van: Pringless op juni 29, 2021, 09:47:52 amBij de buren zijn ze toch goed over hun toeren met de transfer van Gano Kan je screenshotjes plaatsen??
Scum is toch de grootste klucht van het land,coronaproef niet gezien,staan onder druk ipv van ulder ploeg te stunnen,Beginnen ze over Waregem te zingen,achterlijken
Gano: 2Herrmann: 0
Citaat van: Pringless op augustus 08, 2021, 10:13:04 amGano: 2Herrmann: 0 Hermann is ingekomen als een zak patatten...
Het lachen is al gekeerd.