Dubbel verhaal. Denk dat we allemaal wel graag nog eens een derby spelen, anderzijds hebben we de laatste jaren er niet veel meer gewonnen ;-). Bovendien is een potentiële degradatie van Kortrijk, een commerciële zegen voor ons. Het zou me niet verbazen dat enkele sponsors de overstap maken...
Dubbel verhaal ;-)
Bij ons zijn toch ook weinig sponsors gaan lopen, dus vermoed niet dat het bij KVK ook zo zal zijn. Toch zeker de eerste seizoenen.
Het is wel zo dat ik me serieus vragen stel in hoeverre KVK even makkelijk weer terug in de JPL zal geraken. Komend seizoen maar 1 stijger, dus 'moeten' kampioen spelen ... én Cardiff zakt ook. Geen idee of Vinnie nog veel goesting heeft om een container geld naar België en Engeland te sturen. Zijn vermogen zou de laatste jaren ook al een pak verminderd zijn.
Als ze de eerste twee jaar niet promoveren, dan zie ik het daar niet goed komen.
Ik lees op hun forum lichte hints naar "laat ons maar een paar keer zakken om dan met lokaal ondernemers en geld een herstart te maken".
Dan zal Tan'iman alvast moeten verkopen (ferm onder de prijs, en groot verlies slikken) of in faillissement gaan.
Geen idee welke lokale ondernemer anno 2025 +10 miljoen heeft liggen om ze over te nemen. Dan is inderdaad een faillissement en herstart goedkoper. Ze kunnen natuurlijk ook een KMSK Deinze scenario bedenken om zijn naam zuiver te houden, maar de regels in Maleisië zijn wss niet zoals bij de verkopende eigenaars van KMSK Deinze.
Bang afwachten voor de KVK Supporters.