Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 1059994 keer)

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #8040 Gepost op: mei 13, 2025, 08:59:15 am »
Ondertussen bij ons...
7034 toeschouwers 6 dagen na de degradatie en een dot van een tifo om de club te ondersteunen.
We zijn geen dood vogeltje.
Oefencomplex komt eraan, kapitaalsverhoging komt eraan, CEO Sports Eecloo werd bedankt voor (vooral niet) bewezen diensten.
De Stad en ook de fans schreeuwen wel om meer communicatie vanuit de club.
We hebben alle redenen om aan te nemen dat er binnenkort (meer) zal gecommuniceerd worden.

Grappig. Al 15 jaar zal er een nieuw stadion komen, allez dat werd toch telkens zo verkondigd met persconferenties en al (voor Quickie zijn kiescampagne). Zelfs eentje live op WTV. Over 5 jaar doen we mee voor de Champions League plaats, zei Tan vanop de gronden van de Evolis site met een breedlachende Quickie en Allijns op de achtergrond. Het oefencomplex zou er eigenlijk al vorig seizoen staan en in gebruik genomen worden, dixit Leterme jaren terug. Het kwam er echter niet omdat het project dubbel zo duur werd door de grondstofprijzen en bouwkosten. En dat zal nu allemaal in orde komen in tweede klasse? Tan doet enkel een kapitaalsverhoging omdat hij niet anders kan door de licentievoorwaarden.

U neemt uw dromen voor werkelijkheid. De journalist had gelijk, een Kortrijkzaan zal niet gauw last hebben van een minderwaardigheidscomplex.

Realiteit: volgend jaar niet overgaan en het zal heel moeilijk worden zonder de TV gelden en met maar één stijger meer.

Ik zou alvast een kaarsje branden dat Cercle niet zakt, of het wordt heel druk in 1B.

Toch het kranteninterview van W Allijns even nuanceren.
Stad Kortrijk blaast hier nogal hoog van de toren.
We zeggen en schrijven 2011. Paul Gheysen was klaar met een gloednieuw stadion, Evolis (grond eigendom Stad) was ingekleurd voor een voetbalstadion, enkel de procedures moesten opgestart worden. Stad werkte echter niet mee : https://www.belstadions.net/10/2011/03/03/concrete-plannen-voor-nieuw-stadion-kvk/
De Veekaa gaf hen sportief ongelijk : ze waren wel degelijk stabiel de volgende seizoenen. Trein gemist "dankzij" Stad.
Plannen onder Tan : hij was bereid te investeren in een nieuw stadion maar kreeg, opnieuw van de Stad, zijn zin niet. Gevolg : te weinig return on investment en afgehaakt.
Evolis was al meer dan 10 jaar de gedoodverfde locatie maar plots doken er andere potentiële locaties op.
In 2021 start de Stad eindelijk de procedure op.
RUP wordt opgestart met een 1e inspraakmoment, een studiebureau wordt aangesteld en in 2023 zou men de definitieve locatie vastleggen.
Je voelt dat Evolis niet langer de voorkeur geniet maar men meer potentieel ziet op de Expo-site.
Ondertussen passeert 2023 zonder vastlegging locatie.
Nieuw deadline voor locatie : in de loop van 2025 maar er wordt aan toegevoegd "ten vroegste".
Ondertussen lanceert Lijst Burgemeester tijdens de verkiezingen van oktober 24 een propagandaboekje waarin een nieuw stadion staat te blinken naast Kortrijk Expo.
Direct een zondvloed van reacties vanuit Expo : onmogelijk, plaatsgebrek, met Stad reeds overlegmomenten gehad en met handen en voeten uitgelegd waarom deze locatie niet kan.
Dus, alvorens te toeteren dat er geen kandidaat-investeerders zijn, zou men op het stadhuis beter eerst zelf hun huiswerk maken en eindleijk een locatie vastleggen.
Daarna kunnen er investeerders gezocht worden.
Als die return on investment zien, zullen er zeker zijn.

Oefencomplex en kapitaalsverhoging : wait and see, nogmaals.
wat het oefenterrein betreft,zie hln van vandaag….

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #8041 Gepost op: mei 13, 2025, 09:43:34 am »
Ondertussen bij ons...
7034 toeschouwers 6 dagen na de degradatie en een dot van een tifo om de club te ondersteunen.
Oefencomplex komt eraan, kapitaalsverhoging komt eraan, CEO Sports Eecloo werd bedankt voor (vooral niet) bewezen diensten.
We hebben alle redenen om aan te nemen dat er binnenkort (meer) zal gecommuniceerd worden.

Grappig. Al 15 jaar zal er een nieuw stadion komen, allez dat werd toch telkens zo verkondigd met persconferenties en al (voor Quickie zijn kiescampagne). Zelfs eentje live op WTV. Over 5 jaar doen we mee voor de Champions League plaats, zei Tan vanop de gronden van de Evolis site met een breedlachende Quickie en Allijns op de achtergrond. Het oefencomplex zou er eigenlijk al vorig seizoen staan en in gebruik genomen worden, dixit Leterme jaren terug. Het kwam er echter niet omdat het project dubbel zo duur werd door de grondstofprijzen en bouwkosten. En dat zal nu allemaal in orde komen in tweede klasse? Tan doet enkel een kapitaalsverhoging omdat hij niet anders kan door de licentievoorwaarden.

U neemt uw dromen voor werkelijkheid. De journalist had gelijk, een Kortrijkzaan zal niet gauw last hebben van een minderwaardigheidscomplex.

Realiteit: volgend jaar niet overgaan en het zal heel moeilijk worden zonder de TV gelden en met maar één stijger meer.

Ik zou alvast een kaarsje branden dat Cercle niet zakt, of het wordt heel druk in 1B.

Toch het kranteninterview van W Allijns even nuanceren.
Stad Kortrijk blaast hier nogal hoog van de toren.
We zeggen en schrijven 2011. Paul Gheysen was klaar met een gloednieuw stadion, Evolis (grond eigendom Stad) was ingekleurd voor een voetbalstadion, enkel de procedures moesten opgestart worden. Stad werkte echter niet mee : https://www.belstadions.net/10/2011/03/03/concrete-plannen-voor-nieuw-stadion-kvk/
De Veekaa gaf hen sportief ongelijk : ze waren wel degelijk stabiel de volgende seizoenen. Trein gemist "dankzij" Stad.
Plannen onder Tan : hij was bereid te investeren in een nieuw stadion maar kreeg, opnieuw van de Stad, zijn zin niet. Gevolg : te weinig return on investment en afgehaakt.
Evolis was al meer dan 10 jaar de gedoodverfde locatie maar plots doken er andere potentiële locaties op.
In 2021 start de Stad eindelijk de procedure op.
RUP wordt opgestart met een 1e inspraakmoment, een studiebureau wordt aangesteld en in 2023 zou men de definitieve locatie vastleggen.
Je voelt dat Evolis niet langer de voorkeur geniet maar men meer potentieel ziet op de Expo-site.
Ondertussen passeert 2023 zonder vastlegging locatie.
Nieuw deadline voor locatie : in de loop van 2025 maar er wordt aan toegevoegd "ten vroegste".
Ondertussen lanceert Lijst Burgemeester tijdens de verkiezingen van oktober 24 een propagandaboekje waarin een nieuw stadion staat te blinken naast Kortrijk Expo.
Direct een zondvloed van reacties vanuit Expo : onmogelijk, plaatsgebrek, met Stad reeds overlegmomenten gehad en met handen en voeten uitgelegd waarom deze locatie niet kan.
Dus, alvorens te toeteren dat er geen kandidaat-investeerders zijn, zou men op het stadhuis beter eerst zelf hun huiswerk maken en eindleijk een locatie vastleggen.
Daarna kunnen er investeerders gezocht worden.
Als die return on investment zien, zullen er zeker zijn.

Oefencomplex en kapitaalsverhoging : wait and see, nogmaals.

Het probleem is dat een voetbalstadion op zich een ENORME verliespost is, dus niet voldoende return on invest.

Een groot en extreem duur gebouw dat voor wat eigen kantoren, een fanshopje én om de 14d (amper 9-10 maanden in het jaar) een matchke dienst doet. Da's niet echt een ideaal voorbeeld van return-on-invest. 

Union : 80-100 miljoen (16.000)
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250512_97340470
Lokeren : 50-75 (12.000)
https://www.hbvl.be/sport/voetbal/nieuw-daknamstadion-zou-tussen-50-en-75-miljoen-euro-kosten-voor-onze-stad-zijn-dergelijke-bedragen-onhaalbaar/26286754.html

Bij deze een idee van de kostprijs van een nieuw stadion zoals voor ons of Kortrijk zou moeten dienst doen.

Als je daar geen extra inkomsten kan uit halen dan is dit gewoon een enorme geldput. Stad Kortrijk laat/liet geen retail toe in het stadion als het in Evolis kwam, waardoor Tan niet wilde investeren. Omdat hij heel goed weet dat een stadion een financiële blok aan het been is van een voetbalclub of investeerder.

Dat is volgens mij ook de reden waarom ze willen verhuizen van Evolis- naar de Exposite. Van retail is er op de Evolissite geen sprake, op de Exposite kunnen ze volgens mij (gemakkeljiker) een uitzondering krijgen/maken.

In dat opzicht hebben ze dat bij ons, ondanks het zolang het niet afgewerkt is 'wat raar oogt', goed gezien en gekozen voor een gefaseerde vernieuwing. Op die manier spreid je de kosten en kan je de beschikbare m²'s vullen en wat extra geld binnenkrijgen.

Maar goed, terug naar KV Kortrijk. Dat het trainingscomplex komter volgens mij wel, dat denk ik wel, maar het stadion zal volgens mij wel nog wat (te) veel tijd vragen. En dat zal volgens mij vooral afhankelijk zijn van hoelang Kortrijk in 1B blijft.
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2025, 10:13:08 am door Frederik »

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #8042 Gepost op: mei 13, 2025, 10:50:01 am »
Wie gaat er dat betalen? Stad Kortrijk niet, Tan niet,... een derde partij die een lege doos als Kortrijk wilt kopen? Ik dacht het niet. Geen deftige infrastructuur, geen spelerskapitaal, beperkte achterban,... Wel weinig schulden, als ik dan toch iets positief moet zeggen. Het is simpel: geen geld, geen bakstenen. Tenzij ze een type Tony Beeuwsaert vinden, maar ook daar: welke ondernemer ziet hier op dit moment potentieel in?

De Evolis site en Expo site zijn onrealistisch. Ter plaatse blijven is nog de meest realistische in een scenario zoals dat van het Regenboostadion/Elindus Arena.

Realiteit: onze regio heeft maar plaats voor één (sub-)topploeg. Survival of the fittest of fusie/overname zijn enige werkbare pistes op lange termijn.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #8043 Gepost op: mei 13, 2025, 11:18:29 am »
Wie gaat er dat betalen? Stad Kortrijk niet, Tan niet,... een derde partij die een lege doos als Kortrijk wilt kopen? Ik dacht het niet. Geen deftige infrastructuur, geen spelerskapitaal, beperkte achterban,... Wel weinig schulden, als ik dan toch iets positief moet zeggen. Het is simpel: geen geld, geen bakstenen. Tenzij ze een type Tony Beeuwsaert vinden, maar ook daar: welke ondernemer ziet hier op dit moment potentieel in?

De Evolis site en Expo site zijn onrealistisch. Ter plaatse blijven is nog de meest realistische in een scenario zoals dat van het Regenboostadion/Elindus Arena.

Realiteit: onze regio heeft maar plaats voor één (sub-)topploeg. Survival of the fittest of fusie/overname zijn enige werkbare pistes op lange termijn.

Ik repost es even dit:

Dus als Tan zijn geld terug wil zien dan zal hij waarschijnlijk ~€5 + ~€12,6 = €17,6 miljoen vragen, maar voor de kapitaalsverhoging schatte hij zijn club op 17,5, dus moeten we €17,5 miljoen + €10 miljoen doen en neemt hij aan dat hij €27,5 miljoen zal moeten hebben.

En eveneens ... de mogelijke overnemer mag al beginnen met wat schulden weg te werken, wat te investeren én €2 miljoen op tafel te leggen voor het oefencomplex. We spreken dan over een bedrag van  minstens €30 miljoen ... gewoon maar om te beginnen. Welke lokale ondernemer(s) kan/wil dat ophoesten voor een club in tweede klasse zonder stadion in eigendom (waarde).

Dus voor overname is minstens +-30 miljoen nodig, wij mij kan/wil verbeteren ... pleas, be my guest!
Willen ze een/het nieuw stadion, om een inhaalbeweging te maken, doe er dan maar nog es 50-70 miljoen bij. Da maakt 80-100 miljoen. Succes ... om een lokale ondernemer te vinden die dit wil/kan ophoesten.
Wil zeggen dat je op zoek moet gaan naar de tot 125 rijkste Belgen, én die gaan zich nog moeten pijn doen ook of een onvoorwaardelijke liefde hebben voor voetbal én de club ze overnemen. (dit geluk hebben wij wel met Dhr. Beeuwsaert)

Volgens mij beseft Tan ondertussen ook wel dat het (momenteel) onverkoopbaar is.
Wat zijn dan de scenario's?

1.) zwaar verlies slikken en alsnog verkopen onder de prijs? Neem 10-15 miljoen?
2.) nogmaals geld injecteren? maar dan wordt het helemaal onverkoopbaar?
3.) laten verder dobberen en hopen op wat winst op transfers?

Feit dat Cardiff nu ook uit het Championship dondert zou mij als KVK Supporter toch zorgen baren.
Hij deed daar ook een injectie vorig jaar, toch loopt het daar niet goed, wel integendeel.

Offline japarov

• Leden
« Reactie #8044 Gepost op: mei 13, 2025, 12:13:49 pm »
Kvk is geen concurrentie meer voor ons jongens hoorde van verschillende mensen dat er vele sponsors vertrekken net als hun coach die al tekende in Cercle . Hebben geen centen om een deftige ploeg te bouwen volgend jaar .

Zeer gewaagde uitspraak.
Sommigen nemen hun wensen voor werkelijkheid.
Dit is als dansen op ons ingebeeld graf.
Daar kan je zomaar invallen.
Wat Storck betreft : blijven was geen optie of enkel een optie in zijn eigen gedachtengang. En dat is geen gerucht dat opgevangen werd bij de coiffeur die het gehoord had van de schoonmoeder van zijn beste vriend.

Ben niet verlegen om een gewaagde uitspraak ik weet wie mijn bronnen zijn en heb er het volste vertrouwen in . Onlangs sprak ik nog een Ceo van 1 v d hoofdsponsors van jullie en die was niet te spreken over de gang van zaken . Twijfelde sterk om deal in 1B aan te gaan met de club en als ze gingen verlengen dan was het aan zijn voorwaarden of niets . Tijd heeft raad zegt men dus we komen hier nog wel es op terug ....

Offline rhodos

• Leden
« Reactie #8045 Gepost op: mei 13, 2025, 01:25:24 pm »
Ondertussen bij ons...

Fout, vanaf seizoen 26-27 zijn er 2 rechtstreekse zakkers.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #8046 Gepost op: mei 13, 2025, 02:11:19 pm »

Je kan veel zeggen over Kvk maar een beperkte achterban hebben ze wel niet. Ze hebben wel hun supporters en die zullen ze ook altijd hebben. Ze hebben toch een grotere achterban dan Dender, Eupen, Westerlo, Seraing, Patro, La Louviere... Beetje gelijkaardig met een OHL, STVV, Cercle, Lokeren, ..

Qua supportersaantallen hebben ze wel hun plaats in 1A. Ik zie in 1B hun spionkop ook wel vol zitten.
SV TILL I DIE

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8047 Gepost op: mei 13, 2025, 03:25:09 pm »
Kvk is geen concurrentie meer voor ons jongens hoorde van verschillende mensen dat er vele sponsors vertrekken net als hun coach die al tekende in Cercle . Hebben geen centen om een deftige ploeg te bouwen volgend jaar .

Zeer gewaagde uitspraak.
Wat Storck betreft : blijven was geen optie of enkel een optie in zijn eigen gedachtengang. En dat is geen gerucht dat opgevangen werd bij de coiffeur die het gehoord had van de schoonmoeder van zijn beste vriend.

Ben niet verlegen om een gewaagde uitspraak ik weet wie mijn bronnen zijn en heb er het volste vertrouwen in . Onlangs sprak ik nog een Ceo van 1 v d hoofdsponsors van jullie en die was niet te spreken over de gang van zaken . Twijfelde sterk om deal in 1B aan te gaan met de club en als ze gingen verlengen dan was het aan zijn voorwaarden of niets . Tijd heeft raad zegt men dus we komen hier nog wel es op terug ....

Ago, inderdaad.
Maar dit klinkt al heel anders dan "er zullen veel sponsors vertrekken".
Ondertussen kwamen er al 2 sponsors bij.
Ik heb ook mijn rechtstreekse bronnen  ;)

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8048 Gepost op: mei 13, 2025, 08:01:01 pm »

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8049 Gepost op: mei 13, 2025, 08:19:11 pm »

Ik repost es even dit:

Dus als Tan zijn geld terug wil zien dan zal hij waarschijnlijk ~€5 + ~€12,6 = €17,6 miljoen vragen, maar voor de kapitaalsverhoging schatte hij zijn club op 17,5, dus moeten we €17,5 miljoen + €10 miljoen doen en neemt hij aan dat hij €27,5 miljoen zal moeten hebben.

En eveneens ... de mogelijke overnemer mag al beginnen met wat schulden weg te werken, wat te investeren én €2 miljoen op tafel te leggen voor het oefencomplex. We spreken dan over een bedrag van  minstens €30 miljoen ... gewoon maar om te beginnen. Welke lokale ondernemer(s) kan/wil dat ophoesten voor een club in tweede klasse zonder stadion in eigendom (waarde).

Dus voor overname is minstens +-30 miljoen nodig, wij mij kan/wil verbeteren ... pleas, be my guest!
Willen ze een/het nieuw stadion, om een inhaalbeweging te maken, doe er dan maar nog es 50-70 miljoen bij. Da maakt 80-100 miljoen. Succes ... om een lokale ondernemer te vinden die dit wil/kan ophoesten.
Wil zeggen dat je op zoek moet gaan naar de tot 125 rijkste Belgen, én die gaan zich nog moeten pijn doen ook of een onvoorwaardelijke liefde hebben voor voetbal én de club ze overnemen. (dit geluk hebben wij wel met Dhr. Beeuwsaert)

Volgens mij beseft Tan ondertussen ook wel dat het (momenteel) onverkoopbaar is.
Wat zijn dan de scenario's?

1.) zwaar verlies slikken en alsnog verkopen onder de prijs? Neem 10-15 miljoen?
2.) nogmaals geld injecteren? maar dan wordt het helemaal onverkoopbaar?
3.) laten verder dobberen en hopen op wat winst op transfers?

Feit dat Cardiff nu ook uit het Championship dondert zou mij als KVK Supporter toch zorgen baren.
Hij deed daar ook een injectie vorig jaar, toch loopt het daar niet goed, wel integendeel.

Ik vraag mij af welke club ( op Club na) wel nog verkoopbaar is in België. B.v. Cercle : daar stak Monaco al 56 milj in. Loop het rijtje maar eens af...
La Louvière bouwt een nieuw stadion (bijna klaar) voor 18 miljoen. Het moeten niet allemaal tempels zijn tussen 70 en 100 miljoen.

Offline japarov

• Leden
« Reactie #8050 Gepost op: mei 13, 2025, 08:22:11 pm »

Zeer gewaagde uitspraak.

Ago, inderdaad.
Maar dit klinkt al heel anders dan "er zullen veel sponsors vertrekken".
Ondertussen kwamen er al 2 sponsors bij.
Ik heb ook mijn rechtstreekse bronnen  ;)

Was niet die van Ago maar van een ander bedrijf uit de regio . Moet wel zeggen dat die van Ago klaar ziet ;)

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #8051 Gepost op: mei 13, 2025, 08:31:16 pm »
Ik vraag mij af welke club ( op Club na) wel nog verkoopbaar is in België. B.v. Cercle : daar stak Monaco al 56 milj in. Loop het rijtje maar eens af...

Welja ... dat is ook de reden KVK niet zomaar verkocht geraakt, en andere clubs gewoonweg failliet gaan.

La Louvière bouwt een nieuw stadion (bijna klaar) voor 18 miljoen. Het moeten niet allemaal tempels zijn tussen 70 en 100 miljoen.

Ik spreek over 50-70, niet over 80-100. Die 80-100 slaat op de benodigde budget bij overnemen + nieuw stadion bouwen.

Trouwens RAAL ... niet vergelijkbaar hé, maar 8.000 plaatsen. Dat is veels te weinig voor ons (en jullie) ... hun vip corner is ook wel heel 'tiny'. Dus ook 0,0 commerciële ruimtes om de grote investering 'deels' te recupereren, die is er ook niet.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8052 Gepost op: mei 13, 2025, 08:33:38 pm »
https://www.kvk.be/nieuws/jelle-schelstraete-nils-vanneste-versterken-sportief-management-kvk/

Zeer goeie move.
Rest volgt nog.
"Nils Vanneste kent het huis en was jaren aan de slag op de KVK Jeugdacademie als jeugdcoach. Daarna was Nils bij KV Oostende & Beerschot actief als sportief directeur. Hij tekent vandaag een contract bij KVK als “Sporting Director” en zal zo de sportieve krijtlijnen voor de komende seizoenen uittekenen."

Haha, zelfs de club "vergeet" te vermelden dat hij over komt van Essevee... :D

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #8053 Gepost op: mei 13, 2025, 08:37:19 pm »
https://www.kvk.be/nieuws/jelle-schelstraete-nils-vanneste-versterken-sportief-management-kvk/

Zeer goeie move.
Rest volgt nog.

"Nils Vanneste kent het huis en was jaren aan de slag op de KVK Jeugdacademie als jeugdcoach. Daarna was Nils bij KV Oostende & Beerschot actief als sportief directeur. Hij tekent vandaag een contract bij KVK als “Sporting Director” en zal zo de sportieve krijtlijnen voor de komende seizoenen uittekenen."

Klein beetje "on purpose" denk ik.  ::)

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #8054 Gepost op: mei 13, 2025, 08:41:08 pm »

Zeer goeie move.
Rest volgt nog.

Klein beetje "on purpose" denk ik.  ::)

Benieuwd hoe lang hij in dienst gaat zijn, bij een slechte start

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #8055 Gepost op: mei 13, 2025, 09:00:40 pm »

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8056 Gepost op: mei 13, 2025, 10:10:23 pm »

Zeer goeie move.
Rest volgt nog.
Vanneste heeft het goed gedaan bij Oostende en Beerschot hé….

Waarom hebben jullie hem dan gehaald als  het zo'n slechte is?

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #8057 Gepost op: mei 13, 2025, 10:19:27 pm »
Vent ,ga je op alles reageren. Jullie hebben de beste supporters, het gezelligste  stadion  een paar nieuwe  sponsors, de mooiste tifo's,jammer  wel allemaal  in 1B en een lege prijzenkast. Gefrustreerd  noem ik dat

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #8058 Gepost op: mei 13, 2025, 10:49:38 pm »
Vent ,ga je op alles reageren. Jullie hebben de beste supporters, het gezelligste  stadion  een paar nieuwe  sponsors, de mooiste tifo's,jammer  wel allemaal  in 1B en een lege prijzenkast. Gefrustreerd  noem ik dat

Neen, optrekken aan elke strohalm .. twee seizoenen deden we dat ook.

Online Justinho

• Leden
« Reactie #8059 Gepost op: mei 14, 2025, 12:48:03 am »

Zeer goeie move.
Rest volgt nog.

Onze hoofd-jeugdcoördinator, met bedenkelijk cv/palmares, halen als grote sportieve man. Veel succes ermee, zegt veel over de ambitie!