Sebiet beginnen ze aan ulder nieuw stadion, eigenlijk de degradatie komt op tijd.Proficiat!!!
2 ! Een kinderhand is gauw gevuld… ik denk dat het besef van 1B nog steeds moet binnenkomen daar…
de degradatie komt op tijd.Proficiat!!!
Net zoals dat bij jullie het geval was hé.
ik denk dat het besef van 1B nog steeds moet binnenkomen daar…
Dan heb je toch niet goed opgelet-geluisterd.
Ook ik heb het interview beluisterd en hoor veel mooie woorden (ook makkelijker gezegd dan gedaan) maar uit nieuwe monden...
Voor hetzelfde geld worden ze beide aan banden gelegd en blijken het al gauw holle woorden...
Het stuk over de filosofie/spelsysteem van Kortrijk en dat een trainer zich daar in moet schikken zou mij als supporter echter angst inboezemen want welke degelijke coach wil naar een club waar ze hem gaan zeggen hoe te spelen?
Tenzij ze natuurlijk een match made in heaven gaan vinden maar dat zal moeten blijken.
Daar valt idd iets voor te zeggen.
Al denk ik dat dit eerder een reactie is op het trainerskerkhof bij ons.
Neem nu dit seizoen : eerst systeem Alexandersson, dan systeem Vanderhaeghe om te eindigen met het systeem Storck.
Idem de 2 voorgaande seizoenen met Belhocine, Custovic, De Boeck.
Wat wel opviel was dat Storck Kadri en Mehsattou weer op peil kreeg en met Dermane een mooi cadeau in ontvangst mocht nemen.
Dan heb je als club idd geen identiteit meer en weet men niet meer voor wat men nu echt staat.
Wat bij jullie totaal anders is : veel meer stabiliteit op trainersvlak.
Ik vind ook dat een trainer de sportieve baas is en dat zich mengen in tactiek en spelwijze niet kunnen.
Met een Storck b.v. zou je dan een gigantisch probleem hebben.
Dat er overleg mag/moet zijn tussen trainer en sportief directeur, vind ik dan wel weer aannemelijk.
Club werkt b.v. op die manier.
Alexandersson kreeg bij zijn aanstelling de sleutels van de club in handen qua transfers en technische staf die volledig Ijslands kleurde (dokter inbegrepen).
Dat zal allicht in de nieuwe filosofie niet meer kunnen.
Op de andere opmerkingen hier : uiteindelijk is the proof of the pudding in the eating.
M.a.w., we zullen wel zien.