Voor mij waren Leye en Matton de besten van SV. Ik snap echt niet dat er hier sommige mensen vinden dat Leye niet goed was. Hij controleerde steeds zijn bal goed, was dikwijls dreigend met oa een shot tegen de lat, er moesten enorm veel fouten tegen gemaakt worden en technisch was hij ook terug erg sterk.
En Matton, wel die gast wordt n? Leye ons tweede goudhaantje op de transfermarkt.
Colpaert en Reina vond ik ook overtuigen.
Tot zover het positieve.
Dury, waarom in godsnaam onze tweedeklassespelers Van Zundert en Matthys in die ploeg brengen?? Minne, Zerdab en Berrier speelden een voortreffelijke voorbereiding en van Minne kennen we trouwens al zijn kwaliteiten. Voor mij een regelrecht vraagteken dat Minne niet mocht starten! Enfin, voor dak te rap oordeel, misschien was hij idd gekwetst ofzo...
De hele eerste helft kwam al het gevaar van Lokeren steeds in de regio van onze te zwakke verdediger Van Zundert, trouwens, ik blijf erbij: dit is een middenvelder, zeker g??n back.
En Matthys ja, na een rampzalig vorig seizoen, na een even rampzalige voorbereiding: Dury...

Waarom geen Berrier proberen?
Meert blijft ??n van mijn favorieten, maar hij speelde een zwakke match gisteren. Waarom geen Buysse inbrengen ipv Meert en Neumayr er op laten?
Bon, al bij al was 0-0 de enige juiste uitslag voor deze match. Dury is wss content dat Brugge opnieuw uitstelt volgende week, want er is nog werk aan de winkel. Vooral werken op looplijnen en passing, lijkt mij dan toch.