Auteur Topic: [NB] SVZW - SC Lokeren  (gelezen 21491 keer)

Offline mister f

• Leden
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #60 Gepost op: augustus 17, 2008, 04:08:25 pm »
wat een saaie en slechte match gisteren. nog nooit gezien in mijn leven. :-[

Offline Hartson

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: augustus 17, 2008, 04:08:46 pm »
het was wel ergens te verwachten dat een nieuwe jonge kern nog niet op volle toeren draait op speeldag 1
Matton & Neumayr zijn wel heel hoopvol voor ne keer dat de ploeg wel zal draaien

Offline EAGLE

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: augustus 17, 2008, 04:46:02 pm »
zo zitten er een grote 5000 trainers op de tribunes, Dury heeft al genoeg bewezen dat hij weet wat hij doet..

MIJN mening:
Dachelet viel me persoonlijk ook positief op.

:-[

Moeste hij een van die 5000 trainers zijn , dan zou je wel eerst jee speler moeten leren kennen :D

Offline WaregemBoy

• Leden
« Reactie #63 Gepost op: augustus 17, 2008, 05:06:25 pm »
Voor mij waren Leye en Matton de besten van SV.  Ik snap echt niet dat er hier sommige mensen vinden dat Leye niet goed was.  Hij controleerde steeds zijn bal goed, was dikwijls dreigend met oa een shot tegen de lat, er moesten enorm veel fouten tegen gemaakt worden en technisch was hij ook terug erg sterk.
En Matton, wel die gast wordt n? Leye ons tweede goudhaantje op de transfermarkt.
Colpaert en Reina vond ik ook overtuigen.

Tot zover het positieve.

Dury, waarom in godsnaam onze tweedeklassespelers Van Zundert en Matthys in die ploeg brengen??  Minne, Zerdab en Berrier speelden een voortreffelijke voorbereiding en van Minne kennen we trouwens al zijn kwaliteiten.  Voor mij een regelrecht vraagteken dat Minne niet mocht starten!  Enfin, voor dak te rap oordeel, misschien was hij idd gekwetst ofzo...
De hele eerste helft kwam al het gevaar van Lokeren steeds in de regio van onze te zwakke verdediger Van Zundert, trouwens, ik blijf erbij: dit is een middenvelder, zeker g??n back.
En Matthys ja, na een rampzalig vorig seizoen, na een even rampzalige voorbereiding: Dury...???  Waarom geen Berrier proberen?
Meert blijft ??n van mijn favorieten, maar hij speelde een zwakke match gisteren.  Waarom geen Buysse inbrengen ipv Meert en Neumayr er op laten?

Bon, al bij al was 0-0 de enige juiste uitslag voor deze match.  Dury is wss content dat Brugge opnieuw uitstelt volgende week, want er is nog werk aan de winkel.  Vooral werken op looplijnen en passing, lijkt mij dan toch.

Offline Pasterzemoat

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: augustus 17, 2008, 05:43:11 pm »
Voor mij was Reina de man van de match. Van Zundert was bijzonder zwak. Meert heeft kilometers gelopen, maar was bijzonder ineffici?nt. Was er eigenlijk een taktiek voorzien? Was dit een (laatste?) oefenmatch of was dit al voor serieus? Hopelijk is dit niet de voorbode van een seizoen van geeuwmatchen! Mijn inkomgeld was eerste klasse waardig, hetgeen wij er voor terug gekregen hebben allesbehalve!
De gendarm, de gendarm, pakkeman met de lange arm.....

sv74

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: augustus 17, 2008, 07:17:09 pm »
Bossut was goed, alleen zijn uitgooien, maar is dit wel enkel zijn fout?  Ik heb er in de tweede helft eens opgelet (had toch niets anders te doen) geen enkele speler biedt zich aan om de bal te willen krijgen (ze kijken zelf niet naar hun keeper).
Ik hoop dat Minne gekwetst was anders snap ik echt niet dat Dury Vanzundert beter acht.  Ook Buysse mocht voor mij starten, zijn infiltraties zijn veel beter dan Reina, Reina zie ik liever centraal spelen.
Sibotic is hetzelfde als Jelavic maar kan toch iets beter voetballen,en Matton speelt inderdaad goed maar Roelandts op die positie is beter en we misten hem toch.
Mathijs is een spits (beste wedstrijden speelde hij als spits) waarom dan inbrengen als rechtermiddenvelder????? Berrier kan daar toch spelen of Matton?
Ook de lege plaatsen in het stadion gezien? 6300 man zeggen ze,vreemd, volgens mij waren er maar 4500 man

svzw sup

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: augustus 17, 2008, 07:37:28 pm »
leye vond ik de bij ons de beste speler op het veld.

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: augustus 17, 2008, 08:09:21 pm »
geen al te sterke wedstrijd inderdaad, maar ik vond onze spelers toch niet zwak presteren.

al mag voor mij minne - d'haene - reina - buysse in de verdediging staan, al speelde colpaert ook h??l goed.

roelandts start normaal later in de basis (ten nadele van subotic ? ) die ik toch ook vrij goed vond spelen.

neumayer vond ik wel goed maar pastte iets te veel naar achteren terug in plaats van naar voor.

wat mij wel alweer ergerde waren de vele foutieve passes van ons of met 1 of 2 man te weinig aanvallen of counteren via een flank.

Offline nassaro

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: augustus 17, 2008, 09:01:25 pm »
Wat ik onthoud :
Verdediging heeft weinig weggegeven :
Colpaert speelde een sterke partij (zeker een aanwinst)
Bossut was helemaal niet zo slecht en verdient als jonge keeper krediet - hij heeft nu ??nmaal het nadeel dat elke misstap als het ware wordt uitvergroot (op de positie van doelman).
Ik vind de keuze voor Bart Van Zundert op de rechtsback op zijn zachtst uitgedrukt discutabel. Stijn Minne is verdedigend beter. Het zou spijtig zijn mochten extra sportieve perikelen aan de basis liggen voor zijn bankzitterschap - ik kan alleen maar vaststellen dat Stijn het kind  van de rekening werd na het debacle van vorig jaar op KVK voor de beker. Wie allang supporter is, weet dat als je eenmaal tegen de kar van Dury hebt gereden het bijzonder moeilijk is om nog terug te keren (remember De Brul, Wostijn en andere Morels). Maar feiten zijn feiten : op de rechtsback is Stijn Minne gewoon eerste keus, met alle respect voor Bart Van Zundert die ik eerder als een rechtermiddenvelder beschouw.
Wat het middenveld betreft, vind ik dat Matton naar mate de wedstrijd vorderde, sterker en sterker in de match kwam. Qua vervangingen ben ik ervan overtuigd dat de inbreng van Berrier en Zerdab (niet eens geselecteerd) meer voor de hand liggende keuzes waren, rekening houdend met de voorbereiding.
Aanvallend was het nogal zwakjes, maar ik onthoud vooral dat alle doelgevaar nagenoeg van Leye kwam ... Subotic blijft voor mij een vraagteken - onnodig om die mens al na ??n competitiewedstrijd al volledig onder de grond te stoppen ...

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #69 Gepost op: augustus 17, 2008, 09:26:40 pm »
Achter mij zaten er zo'n 2 supporters met bakken kritiek op Meert zoals: hoeveel meter heeft die nu al gelopen 200?, Meert is eerste klasse niet waard hij hoort thuis in tweede klas, en ga zomaar voort ik kreeg het gwn. Ok Meert was niet zo goed gisteren maar zo slecht ..
SV TILL I DIE

Offline Justinho

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: augustus 17, 2008, 09:40:52 pm »
Achter mij zaten er zo'n 2 supporters met bakken kritiek op Meert zoals: hoeveel meter heeft die nu al gelopen 200?, Meert is eerste klasse niet waard hij hoort thuis in tweede klas, en ga zomaar voort ik kreeg het gwn. Ok Meert was niet zo goed gisteren maar zo slecht ..
Wetende dat hij gisteren de man was die veruit het meeste gelopen heeft van het hele veld, zijn dit inderdaad redelijk ridicule opmerkingen...

vervaecke

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:18:56 pm »
had toch gezegd dat de rode uitrusting de 1 ste tenue is
na de match van gisteren concludeer ik maar 1 ding ,het word weer hetzelfde als vorig seizoen .wat subotic betreft ,hij kan het gewoon niet ,veel te veel schow denk dat hij aan het minivoetballen is.
wat die bart van zuuuuuundert op het veld deed weet ik ook niet goed .
wat meert en matthijs betreft ,goed voor 2 de klasse maar niet voor eerste .
alles zal weer afhangen van leye ,zonder hem zal het weer gene vetten zijn .
als hij slecht speelt is hij nog de beste;

Meert niet zien werken?
meert niet zien werken,hallo als hij wil werken moet hij maar naar de fabriek gaan
niet gezien hoeveel keer dat hij met de bal buitengesaffeld is en zijn schot gezien ,ze zijn die bal nog aan het zoeken

Offline wrd

• Leden
« Reactie #72 Gepost op: augustus 17, 2008, 10:38:52 pm »
zo zitten er een grote 5000 trainers op de tribunes, Dury heeft al genoeg bewezen dat hij weet wat hij doet..

MIJN mening:
Dachelet viel me persoonlijk ook positief op.

:-[

Moeste hij een van die 5000 trainers zijn , dan zou je wel eerst jee speler moeten leren kennen :D

wat zeg ik, colpaert dus ;) nee serieus, is me echt positief opgevallen.. kon veel opkuisen in de verdediging (al is dat nu ook niet echt positief ;)) Ik zou de verdediging zo houden, voor mij een van de enige positieve zaken gisteren!

Rik de Flik

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:52:28 pm »
Na de eerste wedstrijd gezien te hebben lijkt het mij duidelijk dat Dury nog altijd geen typeploeg in zijn hoofd heeft en dat het uitstel van de match tegen Brugge een kans is om deze alsnog te vinden.

En blijkbaar moet Dury nog altijd niet meer weten van Minne.

Offline Kartouch

• Leden
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
« Reactie #74 Gepost op: augustus 18, 2008, 01:00:33 am »
Logische (saaie) uitslag.

Positief:

Matton (heel knappe voetballer, hebben we het laatste nog niet van gezien...), Colpaert (goeie verdediger die zoveel mogelijk kiest voor de voetballende oplossing) & de nieuwe truitjes (leuk om Zulte Waregem te zien spelen in de clubkleuren).

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Online belli

• Leden
« Reactie #75 Gepost op: augustus 18, 2008, 09:16:53 am »
hoewel het een zwakke match was positieve punten gezien.
Colpaert is een serieuze meerwaarde...rap, goeie timing, goed positiespel.
Matton speelde ook goed en toont dat hij veel techniek heeft!
Meert had 100 longen en Reina was zoals gewoonlijk goed.
Lutte speelde een zwakke voorbereiding maar tegen Lokeren vond ik hem van de betere
over Van Zundert....het eerste kwartier was hij zwak maar nadien herpakte hij zich en toonde hij ook waarom hij werd gekozen.... gaat veel mee naar voor en trekt zo automatisch een mannetje mee.
Subotic?!! moest ik Coppin zijn zou ik mij serieus gepasseerd voelen!... bewoog niet, liep overal verkeerd, talmde te lang om te schieten en zat dan nog wat te mekkeren als hij de bal verloor en mekkerde tegen andere spelers.... zet gewoon s Leye in het punt aub

over Lokeren.... als Copa na 55 minuten een bal van een ballenjongen krijgt en hij kopt hem terug om tijd te winnen dan zegt dit genoeg.... een goeie scheids geeft hem dan geel voor spelbederf.
Als Dury zo een type zoekt zoals Salou... wel die Maazou was veel beter dan Subotic maar gelukkig voor ons nog niet doelgericht

sv74

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: augustus 18, 2008, 09:19:36 am »
En blijkbaar moet Dury nog altijd niet meer weten van Minne.

Wat heeft iedereen hier met Minne ?? Alsof hij de perfectie is voor die plaats?
VZ en Minne hebben beiden hun voor en nadelen.  Minne is secuurder in het verdedigend werk.  Met Vanzundert kan je iets hoger gaan spelen, heeft een goede voorzet in de benen en je kan altijd op een mirakelgoal hopen met een trap vanop afstand.  Het was de bedoeling van de trainer (en ook de vraag van de "supporter")offensiever uit te pakken dit jaar, vanwaar dan al dat geneut om de opstelling van VZ ?

Noem jij de opstelling tegen Lokeren offensiever dan vorig jaar????  Vanzundert heeft een goede voorzet in de benen?  Vanzundert brengt geen aanvallende meerwaarde, hij speelt misschien hoger maar het brengt niets op. De sleutel lag vooral bij onze flanken die veel te weinig inschoven, en vooral aan Vanzundert zijn kant kwam er geen enkel gevaar(slechte passen, onnodige dribbels die het spel vertraagden,slechte voorzetten,slechte positionering bij hoge ballen, enz) en is verdedigend zwak, dus ja geef mij maar Minne(die in de voorbereiding toch ook goed speelde).
Reina was iets offensiever, maar als je 'aanvallender'wil spelen dan kies je toch voor een Buysse op die positie en Reina als centrale verdediger.
Er zijn er ook veel die zeggen dat Neumayer teveel breed en teveel naar achter passt, net hetgene dat ze Lander verwijten, dus...
Meert zijn passing was soms ook niet goed, maar wat een inzet en loopvermogen om alle gaten op te vangen, m.a.w. respect voor zijn werk.

Offline giba

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: augustus 18, 2008, 09:33:38 am »
Logische (saaie) uitslag.

Positief:

Matton (heel knappe voetballer, hebben we het laatste nog niet van gezien...), Colpaert (goeie verdediger die zoveel mogelijk kiest voor de voetballende oplossing) & de nieuwe truitjes (leuk om Zulte Waregem te zien spelen in de clubkleuren).

Haha....dit is de nagel op de kop , ze hebben er idd het laatste nog niet van gezien.

Laat ons maar hopen dat we hem langer dan ??n seizoen kunnen houden.

Ik volgde hem reeds van bij zijn eerste matchen bij OHL,wist toen al wat voor klasse hij had, heb dit dan doorgegeven aan den essevee en ben zeer tevreden dat hij bij ons speelt.

Ik denk dat hij nu al de mensen kan overtuigen die niet in hem geloofden.
« Laatst bewerkt op: augustus 18, 2008, 09:36:20 am door giba »

Offline mutombo

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: augustus 18, 2008, 10:44:01 am »
Teleurstellend resultaat maar vooral een teleurstellende prestatie. Je kijkt er maanden naar uit en dan valt dit toch flink tegen.
Positief was dat het meest heikele punt van de voorbereiding, onze doelman, toch een degelijke prestatie neerzette. Sammy was zeer secuur op enkele uitgooien na. Had duidelijk de opdracht gekregen van Dury om de bal zoveel mogelijk mee te geven met de speler ipv uittrappen. Jeugdig als hij is deed hij dit soms iets te veel alhoewel onze spelers ook stonden te slapen. Ook centraal achterin zat het goed zij het dat ze het niet echt lastig gehad hebben.
Voor de rest heel veel foute passes en misverstanden gezien. De eerste helft draaide alles vierkant, de 2e was beter maar veel te stereotiep.
Zenuwen, jeugdige groep, nieuwe spelers,...Het zijn allemaal factoren die hiertoe bijdragen. Misschien nog een goede zaak dat de match tegen Brugge is uitgesteld. Op die manier hebben we  nog wat extra tijd om wat meer automatismen te kweken.

Offline mister f

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: augustus 18, 2008, 11:26:30 am »
nog veel werk aan de winkel. ;)