Onze journalisten zijn weer goe bezig !
Tot 10 maal toe gehoord vandaag : Cercle en Genk halen hun eerst overwinning van het seizoen.
Daarna wat commentaar over Westerlo-Beerschot. Op het einde 'Mechelen verliest thuis' met 0-2.
Tegen Zulte Waregem. Dat laatste kon er nog net bij. Bij de hoofdpunten weer van dat.
Vanavond op ??n in het verslag : Geen sprake dat we veruit beste ploeg waren! Geen sprake dat het
totaal geen penalty was. Na het verslag een idioot die vertelde dat zulte waregem content was met de 6 op 9! 
Hebben we toch tegen FCB gespeeld dan ? Haalden we dan 2 punten in die match?
En in HNB van vandaag lees ik elders is het ook weer ondermaats gesteld met de objectiviteit!
Jup zo is dat, maar ik begin da al gewoon te worden 
Is idd ergerlijk...
Op terugweg naar Radio 1 geluisterd... Die klojo had waarschijnlijk een andere match gezien.
En het enige interview was met .... bleiter Maes !
Zwak hoor.
wees gerust, ik als die hard malinwa fan kan ook moeilijk naar maes luisteren, je weet al wat hij gaat zeggen en altijd dat gesnuif door zijne neus pfff

ahja de sfeer was goed, veel volk, goe bier, just de voetbal bij ons was beetje minder. efjes de lijntjesman met 10000kelen onder druk gezet, vandaar de onterechte penalty

het was echt een total offday bij ons.dunkovic speelde jullie vorig jaar weg, nu niet gezien, vleminckx was er niet(stond vrolijk pinten in de spionkop te drinken) en ook gorius was gekwetst
in de 2de helft hadden we elk 10 belgen in onze ploeg, klasse
respect voor essevee, nog een goed seizoen
ciao