Auteur Topic: [VB] Westerlo-ESSEVEE  (gelezen 24805 keer)

Offline die hard esseveeƫr

• Leden
Re: [VB] Westerlo-ESSEVEE
« Reactie #60 Gepost op: oktober 03, 2008, 05:19:21 pm »
Ik ben aanwezig op westerlo, ik hoop niet dat we hetzelfde zien van sommige supporters zoals vorig jaar :)
Als dergelijk gedrag het niveau van sommige spelers weer doet omslaan in positieve zin zoals vorig jaar, dan heb ik daar eerlijk gezegd geen enkel probleem mee... Hoe boertig of onnozel het ook moge wezen.

Dat is een huizenhoog understatement! Ze hadden ze levenslangs regenboogstadionverbod moeten geven!

En moesten ze Roelandts dan ook levenslang speelverbod geven voor zijn minstens even boertige en onnozele reactie?

Offline -JoNaThAn-

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: oktober 03, 2008, 05:27:22 pm »
Het gedrag van die 'supporters' vorig jaar in Westerlo was gewoon ronduit zielig. De reactie van Roelandts daarop is niet meer dan normaal, hoe zou je zelf zijn als je de hele wedstrijd beledigingen uit eigen aanhang naar je kop gesmeten krijgt ...

En degenen die vinden dat Van Zundert of Leye (zie enkele posts hierboven) ook zo'n aanpak verdienen, wil ik de volgende wedstrijd gerust naar de uitgang van het stadion begeleiden. Zo'n dingen doe je niet, hoe slecht ze ook spelen.
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2008, 05:30:25 pm door -JoNaThAn- »

Offline gunther

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: oktober 03, 2008, 05:35:04 pm »
het is aan de groep & de staf om te bewijzen dat men punt(en) kan afsnoepen van een ploeg die ook wordt geciteerd bij ploegen van de rechterkolom.
zou al een beetje revanche zijn voor wat x jaren geleden gebeurde!
Men heeft in Mechelen al bewezen dat het kon, dus waarom nu niet. Liever zijn 'colours' daar met hand en tand te verdedigen, dan thuis uit te blinken in een verloren match tegen een G5ploeg....

lol, blijkbaar zijn ze in westerlo vergeten in welke streek ze hun hoofdsponsor moesten gaan zoeken....

(over supportersuitlatingen: sluit mij volledig aan bij jonathan)

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #63 Gepost op: oktober 03, 2008, 05:56:22 pm »
Het gedrag van die 'supporters' vorig jaar in Westerlo was gewoon ronduit zielig. De reactie van Roelandts daarop is niet meer dan normaal, hoe zou je zelf zijn als je de hele wedstrijd beledigingen uit eigen aanhang naar je kop gesmeten krijgt ...

En degenen die vinden dat Van Zundert of Leye (zie enkele posts hierboven) ook zo'n aanpak verdienen, wil ik de volgende wedstrijd gerust naar de uitgang van het stadion begeleiden. Zo'n dingen doe je niet, hoe slecht ze ook spelen.

jah en sowieso, Leye keert net terug uit blessure, waardoor het normaal is dat hij nog niet goed speelt en Van Zundert heeft juist tegen Genk die blunder gemaakt. Ik kan mij niet inbeelden dat iemand het dan ook maar in zijn hoofd zou halen om weer van die onnozeliteiten uit te halen

Crudo

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:30:08 am »
Ja OK, terug over de wedstrijd zeker ?  ::)

Leandrinho volgens HNB in de basis, Matton op rechts, Meert op links

Offline gunther

• Leden
« Reactie #65 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:30:57 am »
even terug naar de westrijd zelf:
blijkbaar plots barrios in de basis. waarom werd dit dat niet uitgetest tegen tubeke vraag ik mij dan af. soit als ze mij maar verrassen met een schoon resultaat

CB06_boy

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:32:53 am »
hoelang gaat ie nog blijven zoeken achter zijn elftal

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:45:06 am »
Westerlo roept bij mezelf nog altijd herinneringen op aan 1997, de goals van Van Loon en de bal van Akwegbu van de lijn gehaald door Ronnie Van Reti. M.a.w.: winnen moeten we doen verdorie vanavond om revanche te pakken. Al wordt het niet makkelijk. We kijken naar Westerlo dat een zwakke aanval heeft... wij dus ook he mensen! We komen o zo moeilijk tot scoren en daar moet snel verandering in komen!
Prono: 1-1

Offline Hartson

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: oktober 04, 2008, 11:42:09 am »
Is er een actietje voorzien om Roelandts te steunen? Zou wel mogen ...

Offline SC Tempo

• Leden
« Reactie #69 Gepost op: oktober 04, 2008, 02:48:20 pm »
Tis te hopen dat er wa meer sfeer is vandaag, want in dender wast gene vetten.

Prono: 1-3 Leye,roelandts,matton

Offline -JoNaThAn-

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: oktober 04, 2008, 03:14:06 pm »
ik gok op 1-1 of 1-2.
Hopelijk slikken we geen vroeg tegendoelpunt, dan valt er zeker iets te rapen in Westerlo.
En hopelijk kunnen we ook het tegendeel bewijzen aan de Westel-fans die denken dat SVZW in een 4-6-0 zal komen spelen, om het op z'n Sollieds te zeggen.

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #71 Gepost op: oktober 04, 2008, 03:37:51 pm »
Vind het een vreemde keuze van Dury om met Leadrinho te starten. Maar het zou wel eens een goede ingeving kunnen zijn,natuurlijk..
Gok op een magere winst: 1-0 (en hopelijk dan ook van Barrios)

C'Mon SV!
« Laatst bewerkt op: oktober 04, 2008, 03:43:16 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline dot

• Leden
« Reactie #72 Gepost op: oktober 04, 2008, 04:04:21 pm »
0-3,
Goed dat dury leandro nog eens kans geeft, het is nu niet dat andere spitsen zoveel brachten.

Offline bloempot

• Leden
  • SFEER is geen misdaad!
« Reactie #73 Gepost op: oktober 04, 2008, 04:06:04 pm »
Voor bepaalde spelers (en dan denk ik aan Berrier, Zerdab, Neumayr en Minne) zou het oneerlijk zijn mocht Leandro starten. Volgens mij moeten deze er toch allemaal niet echt voor onderdoen.

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: oktober 04, 2008, 04:15:40 pm »
Voor bepaalde spelers (en dan denk ik aan Berrier, Zerdab, Neumayr en Minne) zou het oneerlijk zijn mocht Leandro starten. Volgens mij moeten deze er toch allemaal niet echt voor onderdoen.

Zerdab begint zo stilletjes aan wel z'n invalbeurt te verdienen, en ook Berrier zou eens een (lange) invalbeurt moeten krijgen...

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #75 Gepost op: oktober 04, 2008, 04:20:35 pm »
Als het de hele 1ste helft niet loopt dan mag je berrier inbrengen
SV TILL I DIE

Offline EAGLE

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: oktober 04, 2008, 04:40:55 pm »
ticketten zijn daar toch ook nog open he?
Zal wel zeker!

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: oktober 04, 2008, 04:44:16 pm »
Komaan ? gasten , met zoveel mogelijk gaan ?.

Alvast aanwezig.  Het is dan weer 2 weken geen essevee.  En het is een mooi uitvakn, dicht bij het veld, goed zicht enz... we betalen soms 15 euro voor veel slechter zicht.

En anders drinkt er gewoon minder ?.  Tes essevee ?.

En we gaan winnen, en ons spelers kunnen altijd iets meer als we ons keel openzetten.  En dat kunnen we nu zeker, we kunnen bijna de bal er in blazen daar.  Zo dicht zitten we.

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: oktober 04, 2008, 05:00:16 pm »
Als het de hele 1ste helft niet loopt dan mag je berrier inbrengen

Eigenlijk zou ik Berrier willen zien starten..Hij heeft een heuse versnelling in zich en zou best wel eens voor het verschil kunnen zorgen.
-SVZW Forever-

Offline tappi

• Leden
  • South Lane Crew
« Reactie #79 Gepost op: oktober 04, 2008, 05:25:35 pm »
0-1
Gesloten wedstrijd. Wij trekken aan het langste eind.
No pain, no gain.