ik vraag mij af hoeveel van de ongeveer 50
meegereisde foefelare supporters die bus tegengehouden hebben 
inderdaad hopen en winst EN op geen regen (remember vorig jaar ... )
even een vreemde gedachtenkronkel van mij : natuurlijk hoop ik op winst in de "derby" van volgend weekend. maar hoeveel keer hebben we al niet verloren op uitwedstrijden tegen ploegen die later dat seizoen degradeerden ? nu misschien dan beter verliezen (en ons natuurlijk ruimschoots redden dit seizoen) en dat foefelare dan opnieuw in tweede klasse kan gaan "tsjollen" met zijn legandarische supporterskaravaan 
Die 50 supporters was een kwakkel van HNB die graag door andere media werd overgenomen. Er werden 84 tickets verkocht voor die staantribune en de de zitplaatsen waren ongeveer uitverkocht. Geen flauw benul waarom men dan over die 50 supporters begon. Soit, aan de supporters lag het niet op Moeskroen.
Geen idee wat ik over de match van zaterdag moet denken. Voor Roeselare is het van moeten en SVZW kan na de mooie zege tegen Anderlecht de match in een zetel aanvatten. Thuis bracht KSVR vrij goed voetbal tegen Kortrijk, Standard, Lokeren en Club maar liet de efficientie de wensen over. ZW geeft geen 10 kansen per wedstrijd weg, dus op dat gebied zal het bij KSVR een pak beter moeten. In elk geval zonder ??n van d? sterkhouders, Provoost.
Zijn er bij jullie geschorsten/.geblesseerden voor zaterdag?
Wit-zwarte groeten.
PS. De laatste hekkens op Schiervelde -die voor de bezoekers- zijn enkele geleden ook weggehaald. Het zicht vanuit het bezoekersvak is op dit moment dus meer dan ok. Enig nadeel is natuurlijk dat er maar een 150 overdekte zitplaatsen beschikbaar zijn.