Auteur Topic: [VB] Roeselare - SVZW  (gelezen 30389 keer)

Offline Famous Essevee

• Leden
Re: [VB] Roeselare - SVZW
« Reactie #100 Gepost op: oktober 24, 2008, 03:29:03 pm »
zijn de loketten morgen open daar?

Offline Daredevil

• Leden
« Reactie #101 Gepost op: oktober 24, 2008, 04:23:45 pm »
zijn de loketten morgen open daar?

is hier al eens gevraagd

ja dus

Offline Roslar

• Leden
« Reactie #102 Gepost op: oktober 24, 2008, 07:41:52 pm »
..., dus we gaan daar geen wandeling maken zeker niet nu dat de trainer daar op de wip staat. Die mannen gaan er volledig voor gaan.
Of juist niet...
Misschien zijn er wel een aantal spelers die Geeraerd liever zien vertrekken...
En van diene gazetteklap als zouden het de spelers zijn die zijn vel gered hebben afgelopen week-end moet ge volgens mij niet te veel geloven... Ze hebben gewoon geen centen om hem op de keien te zetten en een andere (degelijke) trainer aan te stellen!

Indien KSVR morgen niet wint, zal hij volgens mij toch mogen vertrekken. En ik heb inderdaad vragen bij bepaalde namen van opvolgers... Broos etc. Dat zijn geen mannen die hier voor een appel en een ei tegen de degradatie komen vechten. Voor mij liever dan een extra speler of iets dergelijks.

Soit, tot morgenavond.

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #103 Gepost op: oktober 24, 2008, 07:46:57 pm »
Er lopen daar al genoeg nieuwe namen. Het is daar toch al iedere keer een duiventil geweest? Hoe kun je nu een vaste ploeg hebben als je steeds je oude spelers vervangt door nieuwe. Roeselare is sportief gezien ?rg onstabiel en dit vertaalt zich nu in de resultaten. Maar het is misschien raar om te zeggen, ik ben minder zeker van een zege dan tegen Anderlecht. Ik hoop echt dat Dury zijn mannen kan motiveren. Aan de supporters zal het zeker niet liggen, ik heb zo het gevoel dat we daar (naar goeie gewoonte) het bezoekersvak goed gaan vullen. Tot morgen.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #104 Gepost op: oktober 24, 2008, 09:28:38 pm »
Roeselare kon nog maar 3(!) keer scoren en 13 tegen doelpunten.
SV TILL I DIE

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #105 Gepost op: oktober 24, 2008, 10:11:40 pm »
Jep, maar telkens (all? ja, twee keer) behaalden ze een punt wanneer men scoorde. De onze zijn dus gewaarschuwd!

Offline athos

• Leden
« Reactie #106 Gepost op: oktober 24, 2008, 11:50:04 pm »
Even melden dat we vorig seizoen ook op de 8ste speeldag Roeselare ontmoetten (ook nu is het voor 'ons' de 8ste speeldag). Toen trokken we naar ginder met 2 punten meer (12/21). Ik hoop dat we morgen winnen en met 13/24, kwestie van op schema te zitten van vorig seizoen alvast  :P

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #107 Gepost op: oktober 25, 2008, 12:03:16 am »
Even melden dat we vorig seizoen ook op de 8ste speeldag Roeselare ontmoetten (ook nu is het voor 'ons' de 8ste speeldag). Toen trokken we naar ginder met 2 punten meer (12/21). Ik hoop dat we morgen winnen en met 13/24, kwestie van op schema te zitten van vorig seizoen alvast  :P

Hey athos, je 'SVZW-Anderlecht: 4-0' - avatar van een aantal minuutjes geleden was ook wel best te smaken, hoor ;)
-SVZW Forever-

Offline athos

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: oktober 25, 2008, 12:09:09 am »

Hey athos, je 'SVZW-Anderlecht: 4-0' - avatar van een aantal minuutjes geleden was ook wel best te smaken, hoor ;)
staat het daar ook goed?  :P

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #109 Gepost op: oktober 25, 2008, 12:14:54 am »

staat het daar ook goed?  :P

Daar staat het zelfs nog beter! :)

Iedere keer weer genieten als ik ons scorebordje in het oog krijg. Laat dus maar netjes pronken, onder je berichten!
-SVZW Forever-

Offline Roslar

• Leden
« Reactie #110 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:34:02 am »
Ik heb zopas de eerste 2 ZW-supporters zien passeren aan de ring rond Roeselare...  :o

Offline athos

• Leden
« Reactie #111 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:37:42 am »
Ik heb zopas de eerste 2 ZW-supporters zien passeren aan de ring rond Roeselare...  :o
Ze zijn wel heel vroeg h? ?  ;D

Offline Roslar

• Leden
« Reactie #112 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:40:20 am »

Of ze willen zeker zijn van een mooie plaats en dito parking... :-p

Offline Daredevil

• Leden
« Reactie #113 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:42:04 am »

misschien mannen van dakwerken Naessens die nog vlug  een afdakje gaan installeren boven de tribune ?

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #114 Gepost op: oktober 25, 2008, 11:59:39 am »

Of ze willen zeker zijn van een mooie plaats en dito parking... :-p

er zullen nog HEEL veel supporters volgen, maar de meeste zullen toch pas na 18u30 thuis vertrekken vermoed ik ;)

Offline mister f

• Leden
« Reactie #115 Gepost op: oktober 25, 2008, 12:59:08 pm »
ik vertrek om 16u. kweet nog een goe cafeetje zijn in rumbeke. ;)

Offline Kartouch

• Leden
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
« Reactie #116 Gepost op: oktober 25, 2008, 01:06:39 pm »

Rumbeke. Waar is den tijd. Zijn daar ook nog eens met een aantal Zulte Waregemsupporters gestrand op een optreden van Rumbeke Posse ("Up up en nere").

Soit, wij gaan alvast ook met de auto. Komen samen in Funkafee (Waregem).
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Roslar

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: oktober 25, 2008, 01:56:42 pm »

Op Rumbeke Platse? Geen idee waar je anders in godsnaam een goed cafeetje kunt vinden in Rumbeke... :-p

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #118 Gepost op: oktober 25, 2008, 02:51:09 pm »

Op Rumbeke Platse? Geen idee waar je anders in godsnaam een goed cafeetje kunt vinden in Rumbeke... :-p

Enkele dingen zijn een feit:

1. "Roslar" is een sympathieke gast, zonder meer! Mag eens gezegd worden over een supporter van een tegenstander, vind ik.
2. Ik ben alvast blij dat het NIET regent, vandaag!
3. Op Roeselare is de sfeer bij ons altijd goed! Waar je ook plaatsneemt, de uitsupporters staan sowieso goed samengepakt, daar.
4. Ik zie SVZW een lastige avond meemaken. Roeselare is niet echt de ploeg die de voetballende oplossing altijd zoekt, wij hebben het daar altijd lastig mee (kijk maar naar de match tegen Lokeren, Tubeke,...). Niet toevallig tegen Westerlo, Genk en RSCA speelden wij onze beste matchen.
5. Toch blijf ik optimist: SVZW wint na een thriller met 1-2. Dissa 1-0, Leye 1-1, Matton 1-2.

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #119 Gepost op: oktober 25, 2008, 02:58:40 pm »
Trouwens, wat de keuze tussen Buysse en Reina betreft.
Reina stond in de basis de matchen tegen Lokeren, Tubeke en Westerlo.
Buysse stond in de basis tegen Genk, Dender, Anderlecht en KV Mechelen.

Als we goed voetbal willen zien dan zal het toch Buysse moeten zijn die speelt, waarmee ik niets wil afdoen van de kwaliteiten van Reina maar we hebben aanvallende flanken nodig om het spel te kunnen verleggen en daar zitten we met Bart toch goed.