Ik vind de discussie rond Stijn Minne eigenlijk overbodig; zowat heel het forum hier wou Van Zundert uit de ploeg (terecht als je het mij vraagt, Van Zundert is voor mij geen rechtsback, maar een rechtermiddenvelder) en Stijn Minne in de plaats. Iedereen moet toch toegeven dat Stijn Minne meer dan behoorlijk zijn streng heeft getrokken zowel tegen Anderlecht als tegen Roeselare. Wat is dan het probleem ? Dirar ? Allicht een goeie speler, maar een beetje meer vertrouwen in het kunnen van Stijn Minne is zeker op zijn plaats.
Snap overigens nog altijd niet waarom Minne vorig jaar na de bekermatch op Kortrijk van Dury de zwarte piet toebedeeld kreeg (kwam zowat de rest van het seizoen niet meer in de basis) ... Er waren nog andere esseveespelers slecht die avond.
Trouwens, alle respect voor het vakmanschap van Dury, maar soms worden beslissingen genomen die ongemeen hard zijn ... :
De Brul die geliquideerd werd na zijn "foute" kopbal naar Merlier op Roeselare;
zowat de hele voorbereiding lijkt het erop dat Minne de rechtsback wordt, maar de eerste competitiematch moet hij plots plaatsmaken voor Van Zundert;
en in een ver verleden werd ene Morel van de ene dag op de andere persona nog grata.
Ik wil hier zeker geen polemiek starten ... Ik heb alle vertrouwen in Stijn Minne en de rest van de ploeg ...