Auteur Topic: Finale sjaal-wedstrijd  (gelezen 20858 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #60 Gepost op: december 21, 2008, 12:44:52 am »
7
10
15

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #61 Gepost op: december 21, 2008, 12:57:19 am »
7 wint da spel hier, ge zult zien  ;)
waarschijnlijk, ik vind hem nochtans niet zo

ik ook niet zo, maar 't is nog cava.  ;)

Offline aspect

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #62 Gepost op: december 21, 2008, 11:31:04 am »
7 wint da spel hier, ge zult zien  ;)
waarschijnlijk, ik vind hem nochtans niet zo

ik ook niet zo, maar 't is nog cava.  ;)

sluit me hier bij aan, 15 is toch beter

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #63 Gepost op: december 21, 2008, 11:53:28 am »
hopelijk wint 15!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #64 Gepost op: december 22, 2008, 07:05:26 pm »
Al ruim 250 stemmen, schitterend resultaat! Stemmen op je favoriete sjaal kan nog tot en met woensdag.

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #65 Gepost op: december 24, 2008, 01:51:21 pm »
Kvind het echt belachelijk alsje ziet wat er gaat winnen, ik studeer grafische en het is voor mij direct duidelijk wie hier het meeste talent heeft van die gasten, duidelijk de maker van 15

Het doet mij wel enorm denken aan het truitje van FC Fossombrone gemaakt door Dirkske Bikkembergs.

Jammergenoeg zal er weer geen mooie sjaal van Essevee bijkomen, het zal weer bij de oude bagger blijven. Dit vind ik enorm bedroevend. Het is al erg genoeg dat we in zo'n spuuglelijke rood-groene truitjes spelen, nu zal er nogmaals een kotslelijke sjaal bijkomen. Jammer....

Het lijkt me trouwens erg onmogelijk om nummer 7 als sjaal te maken, hoe ga je die enorm schuine lijn breien?

Stichelz

  • Gast
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #66 Gepost op: december 24, 2008, 01:53:42 pm »
Ik wil me toch even in het gesprek vermengen en mijn bedenkingen over deze creaties met jullie delen.
Tot mijn grote spijt moet ik negatief uit de hoek komen, ik ben redelijk teleurgesteld in de povere ontwerpen van mensen die duidelijk geen inzicht hebben in de grafische kant van het geheel. Als het op scherm nog niet goed overkomt, hoe zien jullie dit dan op een sjaal zelf ... Er zitten wel ideeen tussen die nog door de beugel kunnen maar deze zijn dan weer afkomstig van andere ontwerpen van sjaals of truitjes. Kan dit nu echt niet eens origineel worden, essevee moet stralen, de sfeer moet ervan druipen als we met onze sjaals staat te zwaaien en dan zouden jullie met zoiets het stadion binnentreden? We zullen daar mooi staan in het stadion van de KVK, ze zullen ons gewoon uitlachen...

Bij deze dus een oproep aan ECHTE ontwerpers die WEL grafisch inzicht hebben: " BEGIN OPNIEUW !!! "

Offline kjell08

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #67 Gepost op: december 24, 2008, 02:15:27 pm »
7 is echt subliem!!
ook nr 15 is zeer mooi!

Offline kakature

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #68 Gepost op: december 24, 2008, 04:24:03 pm »
Wazeh 15 en 17 zijn mooist.

Offline Darthy

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #69 Gepost op: december 24, 2008, 04:35:14 pm »
Manneuh, we gaan toch niet bakkeleien op kerstavond? Kerstmis een tijd van vrede, Vrede met licht omringd, Een feest van warmte geven, Gebracht door Gods kind!!!
Maak gewoon van ieder ontwerp 1000 sjalen. Dan help je de Chinese economie er ook nog wat mee. Je wilt toch niet dat al die Chinese kindjes sterven van de honger???? Ze hebben hun dagelijkse ? 0.05 hard nodig!

Groetjes, moge de beste winneuh.

Offline lion

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #70 Gepost op: december 24, 2008, 04:43:05 pm »
Wazeh 15 en 17 zijn mooist.

Ik zou me meteen enen aanschaffen mocht et die nr.15 worden. Ik snap nie goed hoe sommigen nr7 schoon vinden, verzeker gewoon vrienden van de ontwerper?

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #71 Gepost op: december 24, 2008, 06:04:03 pm »
Beste forumleden,

Toen het officie?le forum verdween, was ik de eerste die een nieuw forum heb gestart om de Essevee-community te onderhouden. De reden waarom het vorige forum gesloten werd was omdat er teveel discussies waren die niets bijdroegen tot deze community. Ik besef dat mijn reacties en uitlatingen van vandaag beneden alle peil zijn en ik daarmee een slecht voorbeeld gegeven heb gezien mijn functie als admin. Ik vergat dat deze wedstrijd gaat om het plezier en de spanning en niet zozeer om het maken van gelikte designs. Daarom wil ik mijn oprechte excuses aanbieden ten opzichte van alle deelnemers en alle forumleden. Ik heb een zware fout begaan en daarom zal ik hierbij mijn functie als admin opgeven. Ik wil hiermee bewijzen dat ik het forum geen slechte naam wil geven door mijn kinderachtige reacties.

Ik wens hierbij nogmaals te onderstrepen dat ik totaal niets maar dan ook niets te maken heb met SV5381.  Ik vind het persoonlijk belachelijk dat ik door sommige leden beschuldigd werd van belangenvermenging. Ik had helemaal geen invloed op het resultaat van de vorige wedstrijd. Daarom vind ik het belachelijk dat ik beschuldigd word van belangenvermenging. Ik heb de vorige wedstrijd op een eerlijke manier gewonnen. Dit gezegd zijnde wil ik alle deelnemers van deze wedstrijd nogmaals mijn excuses aanbieden.

Veel succes en proficiat aan de winnaar. Prettige eindejaarsfeesten.

Mvg,

EsseveeForLife (Admin: 05/08/2007 - 24/12/2008)

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #72 Gepost op: december 24, 2008, 06:24:27 pm »
R.I.P.  ;D

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #73 Gepost op: december 24, 2008, 06:42:58 pm »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #74 Gepost op: december 25, 2008, 10:52:29 am »
Crisis? Ik denk dat we dit democratisch hebben opgelost. Er is overal wel eens iets. 'EsseveeForLife' deed wat hij het beste vond en dit apprecieer ik. Voor hetzelfde geld lagen wij nu ook in discussie en was het forum misschien al verleden tijd. 'EsseveeForLife' wil ik bedanken voor het oprichten van het forum, het vertrouwen die hij had in SV5381.be ?n het rechtzetten van scheve situaties toen er iets fout liep. Er is een tijd van komen en gaan, jammer dat het op deze manier moest maar voor mij is het toch langst de grote deur. Als je zelf je fouten inziet en je verantwoordelijkheid opneemt dan heb ik daar appreciatie voor. Bedankt!

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #75 Gepost op: december 25, 2008, 11:07:08 am »
Op 9 november is deze wedstrijd van start gegaan, na de vele inzendingen werden er door de jury 17 ontwerpen gekozen. Daarna was het de beurt aan jullie, de supporters, om de nieuwe SVZW-sjaal te kiezen.
Ruim 250 stemmen leverde de volgende winnaar op:

Ontwerp 7:


Een sjaal ontworpen met rood en groen, met als opschrift 'Essevee', door een supporter gemaakt ?n verkozen door de mede-supporters. Een welgemeende proficiat! Deze sjaal gaat zo spoedig mogelijk in productie ?n de ontwerper krijgt een gesigneerd shirt van SV Zulte Waregem.

-Ik wil alle deelnemers, de mensen van de club die deze wedstrijd ondersteunden, de jury en alle supporters die hun stem hebben uitgebracht bedanken. Al deze factoren waren belangrijk voor een geslaagde wedstrijd.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline aspect

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #76 Gepost op: december 25, 2008, 11:14:59 am »
was het niet tot morgen normaal?

zou toch 2x nadenken vooraleer deze sjaal in productie te brengen... (trekt op niets) m.a.w.
« Laatst bewerkt op: december 25, 2008, 11:17:49 am door aspect »

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #77 Gepost op: december 25, 2008, 11:17:21 am »
Morgen ben ik niet thuis, vandaag is iedereen thuis. Het systeem om de datum in te stellen is nogal uit ver vervlogen tijden, vandaar.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #78 Gepost op: december 25, 2008, 11:21:10 am »
was het niet tot morgen normaal?

zou toch 2x nadenken vooraleer deze sjaal in productie te brengen... (trekt op niets) m.a.w.

Je zal het ook nooit leren. 'De gustibus et coloribus est disputandum'! Respect hebben voor elkaar is blijkbaar heel moeilijk.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Finale sjaal-wedstrijd
« Reactie #79 Gepost op: december 25, 2008, 11:21:59 am »
Wazeh 15 en 17 zijn mooist.

Ik zou me meteen enen aanschaffen mocht et die nr.15 worden. Ik snap nie goed hoe sommigen nr7 schoon vinden, verzeker gewoon vrienden van de ontwerper?

MIsschien omdat ze hem schoon vinden, net zoals ik... ;)