Auteur Topic: [NB] Genk-SVZW  (gelezen 13255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #60 Gepost op: februari 08, 2009, 08:12:41 pm »
Hoe minder aandacht voor ons, hoe minder onze Franck en Sammy in de kijker komen. Je moet blind zijn om niet te zien dat Franck de beste assist-gever van het land is. Maar laat ze maar leuteren over de topclubs.

Het is logisch alsje ziet welke topprestaties Brugge en Anderlecht leveren. Waarom zouden ze ons dan aandacht geven h?. [/sarcasme] Die 2 kakploegen winnen weer met geluk maarja. Ik denk zelfs dat niemand ons dit na doet h?? Alle 4 de toppers verslaan?

1 ding lijkt me zo goed als zeker...

Berrier speelt volgend jaar niet meer voor SVZW!
Tenzij ze hem een megacontract geven om hem tijdelijk te paaien en hem pas volgend seizoen tijdens de winterstop laten vertrekken...

En wat Sammy betreft zullen de andere clubs ook al wel gezien hebben, dat Sammy een topkeeper in wording is!

Bossut zou na dit seizoen nog 1 seizoen moeten blijven en dan doorbreken bij een topploeg.
SV TILL I DIE

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #61 Gepost op: februari 08, 2009, 08:32:30 pm »
Hyland op facebook: Khaleem Hyland really enjoy the game last night good win;;.

 :)

Dit kon je gisterenavond al zien. Hij was de 1e om te komen vieren met de supporters, na de match.
No pain, no gain.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #62 Gepost op: februari 08, 2009, 11:31:42 pm »
Er was veel te doen rond de ticketprijzen...
Maar was er eigenlijk veel volk mee uit waregem?
En goede sfeer?

Forza Essevee

volgens mij was er minstens even veel volk mee als vorig jaar .

sfeer was niet super super, maar wel meer dan ok . 2e helft was natuurlijk heel spannend, wel geregeld gezongen, en vooral ook de laatste minuten veel sfeer toen de buit bijna binnen was (alhoewel toen nog genkse kansen waren ... )
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2009, 11:34:03 pm door svzw81 »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #63 Gepost op: februari 09, 2009, 07:40:56 am »
Doelpunten gemaakt SVZW: 32, Daarmee staan wij de 6de van het klassement.
Doelpunten tegen SVZW    : 28, Daarmee staan wij de 8ste van het klassement.
Doelsaldo            SVZW    : 4  , Daarmee staan wij de 6de van het klassement.

Thuispunten SVZW : 18, Daarmee staan wij de 8ste in het klassement.
Uitpunten SVZW     : 13, Daarmee staan wij de 6de van het klassement.
SV TILL I DIE

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #64 Gepost op: februari 09, 2009, 10:12:24 am »
Knappe overwinning met een half vertimmerde ploeg.
Dat Berrier en Bossut opnieuw de uitblinkers waren is geen verrassing meer.
Sommigen zijn hier nogal hard voor Buysse. Vorige week moest hij Mununga uit de match houden, deze keer De Mul. Twee van de beste wingers van onze competitie dus zeker geen cadeau. Ik zeg niet dat hij goed speelde maar hij verdient nog wat respijt. Trouwens de manier waarop hij Matton in de eerste helft afzonderde was klasse. Het eerste doelpunt begint ook bij een gelijkaardige rush van Buysse. Verdedigend moet hij wat secuurder worden maar dat komt wel met de vorm. Kortom ik geloof wel in die jongen.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #65 Gepost op: februari 09, 2009, 10:25:43 am »
Knappe overwinning met een half vertimmerde ploeg.
Dat Berrier en Bossut opnieuw de uitblinkers waren is geen verrassing meer.
Sommigen zijn hier nogal hard voor Buysse. Vorige week moest hij Mununga uit de match houden, deze keer De Mul. Twee van de beste wingers van onze competitie dus zeker geen cadeau. Ik zeg niet dat hij goed speelde maar hij verdient nog wat respijt. Trouwens de manier waarop hij Matton in de eerste helft afzonderde was klasse. Het eerste doelpunt begint ook bij een gelijkaardige rush van Buysse. Verdedigend moet hij wat secuurder worden maar dat komt wel met de vorm. Kortom ik geloof wel in die jongen.

daar heb je gelijk

weer een pracht prestatie van den essevee :D en doen onze naam gaint killers alle eer aan :D

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #66 Gepost op: februari 09, 2009, 11:10:02 am »
  Stem op Berrier voor speler van de week

fox

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #67 Gepost op: februari 09, 2009, 11:49:11 am »
  Stem op Berrier voor speler van de week

Voor de verandering...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #68 Gepost op: februari 09, 2009, 11:51:38 am »
Hij staat toch (even) op kop. Zou het er eens inzitten?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.775
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #69 Gepost op: februari 09, 2009, 01:00:25 pm »
ja Buysse is gewoon iemand die veel risico's in zijn spel legt. kan geen kwaad... heeft talent en zal nog veel verbeteren. Voor iedereen een pluim. Ook gezegd dat Van Zundert dus wel degelijk het niveau van eerste klasse aan kan..... Huysegems bijna niet gezien!! en we beschikken met Taravel ook over een rappe verdediger.

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #70 Gepost op: februari 09, 2009, 01:04:20 pm »
Spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn in Genk :(. Maar natuurlijk ben ik dolgelukkig dat we de 3 punten haalden!!! Maar ik zei het al tegen mijn broer: de commentaar ga weer zijn dat we betonvoetbal speelden.... en idd de 2de zin van Vangeneugden: ja met 10 man voor de 16-meter......
KWAKZALVER als je dat maar kunt uitgaan, zwijg dan gewoon!!!!!!! Niet te vergeten dat je eigenlijk ook aan de gaverbeek diende te verliezen met ruime cijfers in de heenronde?
Man toch: gewoon zitten en zwijgen!!!!!!!!

Hoe kwam het dat Hylan in de basis stond: 2de middenvelder naast Lutte?

Jah Berrier: Ik ga der nog wa van genieten want in de zomer is hij weg  :-\ (niets is zeker maar toch...)

Nog een woordje over Bossut: in de voorbereiding was ik er niet zo zeker over (kwestie van hoge ballen en zo) maar is uiteindelijk een waardige vervanger gebleken voor Geertje !!
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #71 Gepost op: februari 09, 2009, 01:06:18 pm »
Straks profielfotootje aanpassen zeker :p?
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


fox

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #72 Gepost op: februari 09, 2009, 01:12:12 pm »
Spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn in Genk :(. Maar natuurlijk ben ik dolgelukkig dat we de 3 punten haalden!!! Maar ik zei het al tegen mijn broer: de commentaar ga weer zijn dat we betonvoetbal speelden.... en idd de 2de zin van Vangeneugden: ja met 10 man voor de 16-meter......
KWAKZALVER als je dat maar kunt uitgaan, zwijg dan gewoon!!!!!!! Niet te vergeten dat je eigenlijk ook aan de gaverbeek diende te verliezen met ruime cijfers in de heenronde?
Man toch: gewoon zitten en zwijgen!!!!!!!!

Hoe kwam het dat Hylan in de basis stond: 2de middenvelder naast Lutte?

Jah Berrier: Ik ga der nog wa van genieten want in de zomer is hij weg  :-\ (niets is zeker maar toch...)

Nog een woordje over Bossut: in de voorbereiding was ik er niet zo zeker over (kwestie van hoge ballen en zo) maar is uiteindelijk een waardige vervanger gebleken voor Geertje !!

Hij is beter dan Geert op hoge ballen. Geert bleef altijd op zijn lijn staan, Bossut durft uitkomen en heeft altijd die bal.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #73 Gepost op: februari 09, 2009, 05:40:41 pm »
De Standaard : Genk knielt voor Dury
Het Nieuwsblad : Vakwerk van Francky Dury die zijn team met beperkte middelen knap naar de zevende plaats loodste. Zonder grote namen slaag hij er ieder jaar in een degelijk team te vormen.

We hebben inderdaad de beste van dit land ! 


man man en jullie spreken dan over superjood, maar dit is toch ook dikke zever ze. Den besten van het land komaan... , hij is goed ma om te zeggen de beste van het land.
essevee till i die!!!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #74 Gepost op: februari 09, 2009, 05:44:15 pm »
De Standaard : Genk knielt voor Dury
Het Nieuwsblad : Vakwerk van Francky Dury die zijn team met beperkte middelen knap naar de zevende plaats loodste. Zonder grote namen slaag hij er ieder jaar in een degelijk team te vormen.

We hebben inderdaad de beste van dit land ! 


man man en jullie spreken dan over superjood, maar dit is toch ook dikke zever ze. Den besten van het land komaan... , hij is goed ma om te zeggen de beste van het land.

noem eens betere belgische trainers?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #75 Gepost op: februari 09, 2009, 05:49:18 pm »
De Standaard : Genk knielt voor Dury
Het Nieuwsblad : Vakwerk van Francky Dury die zijn team met beperkte middelen knap naar de zevende plaats loodste. Zonder grote namen slaag hij er ieder jaar in een degelijk team te vormen.

We hebben inderdaad de beste van dit land ! 

man man en jullie spreken dan over superjood, maar dit is toch ook dikke zever ze. Den besten van het land komaan... , hij is goed ma om te zeggen de beste van het land.

Feit is, superjood (en enkele anderen) proberen al lange tijd koste wat het kost Dury de grond in te boren, vaak met redenen die werkelijk op niks slaan. Kijk er de discussies maar eens op na, al is het meestal wel wachten op een nederlaag tot ze nog eens op het forum komen. Deze krantenkoppen zeggen niks dan de waarheid - hij doet het toch maar. Hoe hard en moeilijk hij ook moge zijn bij momenten, ik blijf erbij dat deze man een zegen is voor onze club. Sommigen lijken niet te beseffen wat een en?rm succesverhaal Essevee op sportief vlak onder deze man is gebleken. En blijkt.


fox

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #76 Gepost op: februari 09, 2009, 05:54:22 pm »
De Standaard : Genk knielt voor Dury
Het Nieuwsblad : Vakwerk van Francky Dury die zijn team met beperkte middelen knap naar de zevende plaats loodste. Zonder grote namen slaag hij er ieder jaar in een degelijk team te vormen.

We hebben inderdaad de beste van dit land ! 


man man en jullie spreken dan over superjood, maar dit is toch ook dikke zever ze. Den besten van het land komaan... , hij is goed ma om te zeggen de beste van het land.

Hoe goed een trainer is ten opzichte van een anderen is gewoon speculatie. Maar volgens mij is Dury wel de beste trainer die Zulte Waregem zich maar kan wensen.  Net zoals bv Jan Ceulemans dat is voor Westerlo.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #77 Gepost op: februari 09, 2009, 06:34:16 pm »

Hoe goed een trainer is ten opzichte van een anderen is gewoon speculatie. Maar volgens mij is Dury wel de beste trainer die Zulte Waregem zich maar kan wensen.  Net zoals bv Jan Ceulemans dat is voor Westerlo.
volledig mee akkoord  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #78 Gepost op: februari 09, 2009, 07:37:18 pm »
Het zou raar doen zonder Dury.
SV TILL I DIE

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #79 Gepost op: februari 09, 2009, 07:38:05 pm »
Dury is Zulte Waregem en Zulte Waregem is Dury. En daarmee uit!