Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 441650 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.769
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1840 Gepost op: maart 25, 2015, 08:07:06 pm »
Als je al woorden in mijn mond moet beginnen leggen om uw gelijk te halen, is het natuurlijk helemaal niet meer nodig om hier verder op in te gaan.
Doe ik niet,en ik moet al helemaal mijn gelijk niet halen,ieder zijn geloof.




EDIT: quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: maart 25, 2015, 08:49:51 pm door Frederik »

Vincent

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1841 Gepost op: maart 25, 2015, 10:02:56 pm »
Jullie zijn blijkbaar allemaal tevreden(4 overwinningen thuis),goed voor jullie,het is dankzij nog slechtere ploegen(waartegen we thuis amper 1 puntje haalden) dat we in eerste blijven,maar ik heb de boodschap begrepen, Leve Dury en durf vooral geen kritiek geven op' the almighty'  :).

Wel ja, die waren dus nog slechter h?, mocht dat niet misschien of is het een probleem dat we daar dan van 'profiteren'? We stonden er achter omdat we de rechtstreekse duels verloren en we zijn er toch voorbij gegaan.

En met de spons erover bedoel ik niet dat er geen lessen moeten worden getrokken, wel dat je niet tot in den treure moet blijven zagen over wat er gebeurd is. Ik zou er hier velen op het forum (of op de tribune wat dat betreft) wel eens willen in actie zien als T1 in een vergelijkbare situatie, met pakweg 6.000 man in je nek die het allemaal beter weten ...
« Laatst bewerkt op: maart 25, 2015, 10:08:25 pm door Vincent »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.769
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1842 Gepost op: maart 26, 2015, 12:13:43 am »
Wel ja, die waren dus nog slechter h?, mocht dat niet misschien of is het een probleem dat we daar dan van 'profiteren'? We stonden er achter omdat we de rechtstreekse duels verloren en we zijn er toch voorbij gegaan.

En met de spons erover bedoel ik niet dat er geen lessen moeten worden getrokken, wel dat je niet tot in den treure moet blijven zagen over wat er gebeurd is. Ik zou er hier velen op het forum (of op de tribune wat dat betreft) wel eens willen in actie zien als T1 in een vergelijkbare situatie, met pakweg 6.000 man in je nek die het allemaal beter weten ...
Conclusie; zwijgen moeten we doen,en vooral niet te kritisch want wij(die 6000 man )kennen er toch niks van,daarbij hij heeft zelf voor die job gekozen,het hoort bij de job kunnen omgaan met o.a. kritiek.
Schaf anders dat forum maar af of maak dan een reglement op waarin staat 'geen kritiek op de trainer a.u.b'.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.702
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1843 Gepost op: maart 26, 2015, 12:46:10 am »
Het esseveeforum is 100% onafhankelijk, dus go ahead. ;)

Maar wil niet zeggen dat beledigingen toegestaan zijn, maar kritiek kan zeer zeker maar op op een volwassen, onderbouwde ... manier.

Maar ... besef ook dat niet elk forumlid het met jou eens moet zijn, het is dan ook een discussieforum.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.769
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1844 Gepost op: maart 26, 2015, 03:28:32 pm »
Het esseveeforum is 100% onafhankelijk, dus go ahead. ;)

Maar wil niet zeggen dat beledigingen toegestaan zijn, maar kritiek kan zeer zeker maar op op een volwassen, onderbouwde ... manier.

Maar ... besef ook dat niet elk forumlid het met jou eens moet zijn, het is dan ook een discussieforum.
Ik denk niet dat ik iemand beledig en voor mij moet niemand akkoord zijn met wat ik post, maar ik wil wel die vrijheid hebben of geen verwijt krijgen dat ik sommige ideeen hier zet( het is soms een dunne lijn).   Voor de rest alles niet te serieus opnemen ook ;)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1845 Gepost op: maart 26, 2015, 07:39:07 pm »
Dury heeft het tij gekeerd. Maar aangezien jij dat blijkbaar gemist hebt, is elke discussie met u over dit onderwerp gewoonweg overbodig.
hoe komt het dat we dan na de winterstop, waar we dankzij "versterkingen" beter voor de dag konden komen maar 6 op 27 halen? het tij keren betekend voor mij nog steeds een slechte periode omzetten naar een deftige periode en deze ook aanhouden! we starten desastreus, wanneer het warm onder de voeten werd konden we plots wel winnen, en eens het behoud zo goed als zeker was viel alles gelijk een kaartenhuizeke in mekaar! leg mij dan eens uit hoe het komt dat onzen halfgod na de mindere 6 op 30 (20%)en de betere 19 op 30 (met 63% waren mijn ouders destijds toch niet echt happy!) plots terug door het ijs zakt en terug maar 6 op 27 (22%) behaalt...
leg mij ook eens uit waarom een speler als jesper steevast een basisplaats kreeg ondanks de continue tegenvallende matchen die hij speelde!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.702
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1846 Gepost op: maart 26, 2015, 07:41:56 pm »
hoe komt het dat we dan na de winterstop, waar we dankzij "versterkingen" beter voor de dag konden komen maar 6 op 27 halen? het tij keren betekend voor mij nog steeds een slechte periode omzetten naar een deftige periode en deze ook aanhouden! we starten desastreus, wanneer het warm onder de voeten werd konden we plots wel winnen, en eens het behoud zo goed als zeker was viel alles gelijk een kaartenhuizeke in mekaar! leg mij dan eens uit hoe het komt dat onzen halfgod na de mindere 6 op 30 (20%)en de betere 19 op 30 (met 63% waren mijn ouders destijds toch niet echt happy!) plots terug door het ijs zakt en terug maar 6 op 27 (22%) behaalt...
leg mij ook eens uit waarom een speler als jesper steevast een basisplaats kreeg ondanks de continue tegenvallende matchen die hij speelde!

Akkoord Jeroen, maar we hebben wat volk lopen die met hun gedachten elders zitten.
Troisi, Cisakko ...
Dan mag Dury zo hard roepen, als ze niet willen dan willen ze niet. :(

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1847 Gepost op: maart 26, 2015, 07:53:30 pm »
dan zet je ze op de bank en laat je andere spelers spelen die wel willen!

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1848 Gepost op: maart 27, 2015, 01:14:49 pm »
Ge zou op uw blote knieetjes moeten zitten dat hij hier trainer is....maar ja ieder zijn gelijk h?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1849 Gepost op: maart 27, 2015, 02:13:03 pm »
Ge zou op uw blote knieetjes moeten zitten dat hij hier trainer is....maar ja ieder zijn gelijk h?

Natuurlijk mogen we blij zijn dat hij onze trainer is, maar dat is geen reden om geen kritiek te geven. Het was een slecht seizoen en veel 'voetbalverstand' hebben we dit seizoen niet gezien. Zowel bij de trainer als bij de spelers. Uit fouten moet men leren, hoe sneller hoe liever.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1850 Gepost op: april 01, 2015, 12:39:45 pm »
Dury belooft vol voor PO2 te gaan. 1 april of niet?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.702
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1851 Gepost op: april 01, 2015, 01:35:49 pm »
Citaat
"Alles geven in Play-Off 2"
Beste Essevee-fan,

Was het een slecht seizoen? Op het veld: ja. Na de fenomenale successen van de vorige twee jaar, was dit echt niet goed. Ik kan een hele reeks excuses zoeken en vinden, maar dat verandert niks aan die twaalfde plek. Ik hoop dat je gelooft dat wij ons best hebben gedaan. We hebben hard gewerkt. Maar het is ons niet gelukt.

Wees gerust: ik ben niet van plan hierin te berusten of onze ambities bij te stellen. Soms was ik ontgoocheld in de spelersgroep, soms ook kwaad omdat ze jou als fan opnieuw niet gelukkig maakten. Maar ik blijf fier op mijn team, omdat ze na de slechte start de focus op de redding hebben gehouden en "ons Essevee" veilig parkeerden. Nu zijn we er niet in geslaagd, maar Play-Off 1 is waar we ?lk jaar moeten voor gaan. Dat is niet alleen mijn mening. Het bestuur staat achter ons. Daarom zijn we al hard bezig aan de kern voor volgend seizoen. We hebben veel geleerd. Dat heeft ons sterker gemaakt. Als individu ?n als club. Een grote winnaar is een sterke verliezer die leerde uit zijn fouten.

De belangrijkste reden waarom ik je schrijf, is omdat ik mijn bewondering wil delen. Want dit seizoen heb ik ook fantastische dingen gezien. Ik ben fier op onze nieuwe tribune en de bouw van het trainingscomplex schiet goed op. Met dank aan de medewerking van het stadsbestuur. Maar vooral de rol die jij hebt gespeeld, heeft me persoonlijk geraakt. De voorbije twee seizoenen was het enthousiasme bijna evident. Maar nu blijkt dat we ook in sportief moeilijke periodes op onze twaalfde man kunnen rekenen. De laatste plaats, het verlies van Junior Malanda, de vele tegenslagen,?: het kruipt in je kleren. Maar je bent achter Essevee blijven staan. Oprecht bedankt.

En daarom zullen we het er voor dit seizoen hier ook niet bij laten. We willen van deze Play-Offs nog iets moois maken. We starten met een mooi drieluik: de verplaatsing naar Genk en nadien twee thuismatchen. We willen daarin alles geven. Mocht het resultaat toch tegenvallen en we toch geen rol van betekenis meer kunnen spelen, dan geef ik enkele spelers de kans om zich te bewijzen. Dan is de voorbereiding van seizoen '15 -'16 ook op het veld begonnen.

We gaan eerst nog enkele matchen voluit. Ik zou het tof vinden als we verder op jou kunnen rekenen.
 
Francky Dury

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1852 Gepost op: april 01, 2015, 04:30:27 pm »
Waar stond deze 'brief' van Francky ergens?

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1853 Gepost op: april 01, 2015, 05:11:52 pm »
Waar stond deze 'brief' van Francky ergens?

Werd verstuurd via email...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.274
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1854 Gepost op: april 02, 2015, 10:28:34 am »
Tjah, tligt volledig aan de spelersgroep e...
Het had mooi geweest als Francky zei dat ook hij in de fout is gegaan.

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.779
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1855 Gepost op: april 02, 2015, 12:11:26 pm »
Viel me ook op.wel mooi dat die brief werd verstuurd

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1856 Gepost op: april 02, 2015, 01:57:02 pm »
Tjah, tligt volledig aan de spelersgroep e...
Het had mooi geweest als Francky zei dat ook hij in de fout is gegaan.

Vind het een heel mooie mail maar inderdaad, wat zelfkritiek had er ook mogen instaan.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.702
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1857 Gepost op: april 02, 2015, 05:18:12 pm »
Allez jongens, die tekst is toch wel 'deels' zelfkritiek ... "we/op het veld" dat is ook de trainers h?.
"Ik zal niet berusten" ... ook weer persoonlijk.

Ik vind het een mooi gebaar, maar nu de daden bij de woorden voegen.

POII bij de haren grijpen, indien het niet lukt na 2-3 matchen onmiddellijk bouwen aan volgend seizoen. Is een goed standpunt vind ik zelf.



Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1858 Gepost op: april 02, 2015, 06:56:48 pm »
Veel eerlijker kan je niet zijn zeker als je deze mail leest. Is heel mooi naar de supporters toe trouwens!

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.319
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1859 Gepost op: april 15, 2015, 10:52:57 am »
Voetbalmagazine deze week: "We zijn Flandriens, h? Francky".
Dubbelgesprek met Francky Dury en Eddy Van den Berghe.

Toekomst van beiden: we blijven hier, zelfs als vraagt een topclub in Belgi? of Rijsel ons.
Onze ambitie is Europees voetballen in ons vernieuwd stadion.