Wat moet er nu aangedaan worden? 4 keer PO1 in 7 edities.. Welke trainer zou beter doen met Essevee? En met deze ploeg...
Ge onderschat onze ploeg en ge overschat onze trainer(op dit moment). Wie in eerste klasse heeft als trainer zoveel inspraak in .... alles? Hoe kan ik daar op antwoorden, er zijn nog meer goeie trainers hoor die resultaten halen,er is aan ieder trainer wel iets dat ze verkeerd doen,ik zag de hand van Dury niet meer;tijdens de winterstop zei hij al dat plaats 7 ook goed was,hij smeet spelers onherroepelijk op de bank of nog verder, en andere liet hij dan te lang staan,er zat nog weinig systeem in,geen looplijnen,teveel twijfel in het hoofd van Dury en geen geloof in de ploeg en zijn bank,dat had duidelijk veel invloed op de spelers.
Niet vergeten dat er is geen enkele trainer is die zoveel inspraak heeft, indien Dury weg is, is die alleenheerschappij ook weg,vond dat Dury voor de match weer was geland(gaf toe dat hij fout was ivm zijn uitschuiver tegenover de scheids(de rode kaart van Meit?) en gaf toe dat hij het niet meer wist ,hij was/is de weg kwijt door .... angst??,speelde 'eindelijk' eens met Cordaro,De Ridder,Thiam,Leye en Kaya samen, zette Storm terug op de bank, ik hoop op een Dury 4 nu
.