Ik wil hier iedere lezer (die geen reacties geeft op het forum) geruststellen. -- en dat zijn er heel wat
Er zijn wel nog mensen die het werk van Dury respecteren. En dat respect stijgt boven het negativisme uit. Gedane zaken nemen geen keer: als je vandaag vraagt aan mij wat ik van Dury vind (dan bekijk ik het over zijn volledige trainerscarriere en niet alleen zijn laatste maanden/jaren): dan heb ik maar 1 woord RESPECT.
De 'thuiswedstrijd' in het Ottenstadion tegen Lok. Moskou, de bekerfinale tegen Moeskroen, de vele winsten tegen Club Brugge thuis in onze beginjaren, de eerste uitoverwinning op Gent tijdens ons eerste seizoen eerste klassen, ... Dat zijn de dingen die blijven hangen bij mij, en niet al die negativiteit.
Als er straks een moment komt dat Dury terug in onze Regenboogstadion komt en de tijd rijp is om hem te eren zal ik zal op de banken staan en applaudisseren. Want ik heb respect voor diene mens. En ik vind het bijzonder droef dat ik hier op het forum bijna eenzijdige 'haat'-berichten met lezen.
Spijtig, maar het zullen zulke tijden zijn zeker