Auteur Topic: [VB] GBA - SVZW  (gelezen 8707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #20 Gepost op: april 08, 2009, 03:44:26 pm »
Colpaert is gekomen voor Dury en hij zal vertrekken door Dury.
vb.CHAPI,MUTOMBO,NEUMAYER ETC...

Al?, weer een mooie binnenkomer.

Chapi, Mutombo en Neumayr zijn vertrokken omdat ze hier geen basisplaats wisten te veroveren. Een basisplaats die ze hier niet verdienden omdat we kwalitatief betere spelers hebben dan hen.

Colpaert zal niet vertrekken dit seizoen en zeker niet door Dury.

Offline eddy5

  • Leden
  • Berichten: 99
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #21 Gepost op: april 08, 2009, 04:05:42 pm »
Heeft Steve dan wel een basis plaats !
rechts back , centraal verdediger rechts , links en
centraal midden en op de bank sinds januari 2009 ! ! !
zowat het 5de wiel aan de kar.
En toch zet hij hem altijd 100% in chapeau.

fox

  • Gast
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #22 Gepost op: april 08, 2009, 04:16:51 pm »
Heeft Steve dan wel een basis plaats !
rechts back , centraal verdediger rechts , links en
centraal midden en op de bank sinds januari 2009 ! ! !
zowat het 5de wiel aan de kar.
En toch zet hij hem altijd 100% in chapeau.

Wel vreemd dat jij het de schuld vindt van Dury dat er spelers zijn die beter zijn Colpaert. Ongetwijfeld is het Dury zijn schuld dat D'haene en Taravel beter zijn op de favoriete positie van Colpaert. Ongetwijfeld is het ook Dury zijn schuld dat hij Colpaert wenst om te vormen naar verdedigende middenvelder maar dat ook daar de concurrentie niet min is met Hyland. Het is dus ongetwijfeld Dury zijn schuld dat we een ploeg hebben om mee te draaie in de subtop en dat Colpaert het dus moeilijk heeft om een basisplaats te grijpen.  Jaja, Dury is een slechte trainer omdat hij maar 11 spelers kan opstellen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #23 Gepost op: april 08, 2009, 04:26:10 pm »
Colpaert zal vertrekken als hij op de bank blijft zitten(woorden van zijn vader)

Offline eddy5

  • Leden
  • Berichten: 99
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #24 Gepost op: april 08, 2009, 04:53:50 pm »
Hopelijke wint ZW op het Kiel liefst met Steve
in de basis "si Dieu ...DURY le veut".

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #25 Gepost op: april 08, 2009, 07:23:20 pm »
Hopelijke wint ZW op het Kiel liefst met Steve
in de basis "si Dieu ...DURY le veut".

Randdebiel!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.305
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #26 Gepost op: april 08, 2009, 07:40:51 pm »
Ik zou colpaert naast Hyland zetten en makiese op de bank.
SV TILL I DIE

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #27 Gepost op: april 08, 2009, 07:44:21 pm »
Ik zou colpaert naast Hyland zetten en makiese op de bank.

Idd, zeker op Beerschot wat toch altijd een moeilijke verplaatsing is.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #28 Gepost op: april 09, 2009, 11:21:54 am »
Colpaert is gekomen voor Dury en hij zal vertrekken door Dury.
vb.CHAPI,MUTOMBO,NEUMAYER ETC...

Huh ?  :D  Ze zijn dan toch nog niet allemaal uitgestorven...  Of is er eentje opgestaan uit zijn graf.  't Is tenslotte bijna Pasen...

Serieus nu, lees ik het goed op de site van SVZW dat de loketten niet opengaan in Beerschot ???? Waar is dat nu goed voor?  Dus als we per auto willen gaan mogen we eerst nog vooraf tickets kopen ?  Als dit klopt kunnen ze hun z.k opblazen!

Het is toch altijd combi naar GBA, aangezien dat stadion in een (joden)wijk ligt

fox

  • Gast
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #29 Gepost op: april 09, 2009, 11:29:11 am »
Colpaert is gekomen voor Dury en hij zal vertrekken door Dury.
vb.CHAPI,MUTOMBO,NEUMAYER ETC...

Huh ?  :D  Ze zijn dan toch nog niet allemaal uitgestorven...  Of is er eentje opgestaan uit zijn graf.  't Is tenslotte bijna Pasen...

Serieus nu, lees ik het goed op de site van SVZW dat de loketten niet opengaan in Beerschot ???? Waar is dat nu goed voor?  Dus als we per auto willen gaan mogen we eerst nog vooraf tickets kopen ?  Als dit klopt kunnen ze hun z.k opblazen!

Het is toch altijd combi naar GBA, aangezien dat stadion in een (joden)wijk ligt

Ik heb nog nooit geweten van een combi op GBA, ben daar al altijd met de auto naartoe geweest.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #30 Gepost op: april 09, 2009, 12:52:10 pm »
Normaal gezien is er geen combiregeling van kracht, maar de loketten gaan absoluut zeker niet open zaterdag !
Tickets op voorhand bij de supporterslokalen dus.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #31 Gepost op: april 09, 2009, 01:46:50 pm »
Normaal gezien is er geen combiregeling van kracht, maar de loketten gaan absoluut zeker niet open zaterdag !
Tickets op voorhand bij de supporterslokalen dus.

Is naar aanleiding van de belachelijke overeenkomst tussen GBA en tstad. Er mogen maximaal 10 supportersbussen afzakken naar Antwerpen. Als je met de wagen wil gaan, kan je nog altijd tickets kopen in het onthaal.

Deze ganse regeling is te belachelijk voor woorden, maar wat doe je er aan? Die van KV Mechelen blijven allemaal thuis!! Ge moet et ma doen! Zal wel centje schelen voor GBA... Uiteindelijk snijden ze in hun eigen vingers!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #32 Gepost op: april 09, 2009, 09:50:51 pm »
Colpaert is gekomen voor Dury en hij zal vertrekken door Dury.
vb.CHAPI,MUTOMBO,NEUMAYER ETC...

Huh ?  :D  Ze zijn dan toch nog niet allemaal uitgestorven...  Of is er eentje opgestaan uit zijn graf.  't Is tenslotte bijna Pasen...

Serieus nu, lees ik het goed op de site van SVZW dat de loketten niet opengaan in Beerschot ???? Waar is dat nu goed voor?  Dus als we per auto willen gaan mogen we eerst nog vooraf tickets kopen ?  Als dit klopt kunnen ze hun z.k opblazen!

Is dit de mentaliteit van de nieuwe essevee-supporter?  Moeilijk ? een kaartje op voorhand halen...  ::)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #33 Gepost op: april 10, 2009, 10:09:56 am »
2460, ge moet u niet druk maken in nen hollander h?.. :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #34 Gepost op: april 10, 2009, 10:50:46 am »
Wel idd zever, die kaarten op het voorhand.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #35 Gepost op: april 10, 2009, 11:14:05 am »
Het word morgen toch een belangrijke wedstrijd! Als we kunnen winnen en het weekend erop KVK kunnen verslaan, dan kunnen misschien terug een gouden zaak doen in het klassement, zeker wanneer we het programma van de subtoppers eens vergelijken. Een 6/6 en we zouden volgende week zondag wel eens een h??l spannend seizoenseinde tegemoet kunnen gaan!

Racing Genk: Roeselare,AA Gent, Cercle, Kortrijk, Charleroi, Anderlecht
AA Gent: Westerlo, Racing Genk, Roeselare, Cercle, Kortrijk, Standard
Westerlo:  AA Gent, Anderlecht, Bergen, Roeselare, Cercle, Kortrijk

Wij: G. Beerschot, Kortrijk, Charleroi, Standard, Moeskroen, Bergen

Opvallend is dat Roeselare, Cercle ?n Kotrijk overal opduiken bij de subtoppers!
Hopen dus dat Roeselare zijn goede vorm blijft bewaren en Cercle terug in gang schiet, dan kunnen die 2 nog redelijk wat punten afsnoepen van onze concurrenten!
(Bijkomend voordeel als Roeselare punten blijft pakken: zie klassement  ;))


Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #36 Gepost op: april 10, 2009, 11:27:41 am »
Er moeten eens kaarten op voorhand gekocht worden en het kot is te klein. Als het u een plezier kan doen : ik moet ook een kleine 25 kilometer fietsen om in Waregem te geraken, maar heb nog geen enkele match gemist dit seizoen. Maar goed, natuurlijk kan het zijn dat jouw telefoonkosten per kilometer oplopen natuurlijk.  ;)

PS : het duurt opvallend lang voor een van onze taalzuiveraars de fout opmerken hierboven ???.

Niets dat gezonder is Rafa dan keer uwe v?lo uit te halen... Is goe vo de fysiek  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #37 Gepost op: april 10, 2009, 01:07:15 pm »
Beerschot mist met Malki, Goor en Cruz toch wel 3 heel bepalende spelers in aanvallend opzicht. Akkoord, hun kern is redelijk breed, maar toch denk ik dat er mits een goeie wedstrijd van onze mannen, toch wel een puntje moet inzitten!  Ik heb ook de indruk dat Beerschot ook een beetje over het hoogtepunt heen is, na hun indrukwekkend begin van de terugronde.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #38 Gepost op: april 10, 2009, 08:47:29 pm »
Iemand interesse in 4-VIP-kaarten (business seats achter goal) voor match in GBA m?t bijhorende parkingtickets ?
Wij zouden z?lf gaan maar er is iets tussengekomen.
Zonde om ze te laten liggen, vandaar dit bericht.

Kaarten Gratis te bekomen in Izegem vanaf morgen...
Bij interesse kun je me bellen op 0473585494 vanaf morgenochtend.
« Laatst bewerkt op: april 10, 2009, 08:49:03 pm door geert »

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #39 Gepost op: april 10, 2009, 10:08:48 pm »
Colpaert is gekomen voor Dury en hij zal vertrekken door Dury.
vb.CHAPI,MUTOMBO,NEUMAYER ETC...

Huh ?  :D  Ze zijn dan toch nog niet allemaal uitgestorven...  Of is er eentje opgestaan uit zijn graf.  't Is tenslotte bijna Pasen...

Serieus nu, lees ik het goed op de site van SVZW dat de loketten niet opengaan in Beerschot ???? Waar is dat nu goed voor?  Dus als we per auto willen gaan mogen we eerst nog vooraf tickets kopen ?  Als dit klopt kunnen ze hun z.k opblazen!

Is dit de mentaliteit van de nieuwe essevee-supporter?  Moeilijk ? een kaartje op voorhand halen...  ::)

En als ik meneer vertel dat ik 49km van Waregem woon ?  Denk misschien eerst eens na alvorens domme commentaar te geven!

Kzal eens wa zeggen e mijn beste.  Ik ben absoluut ook geen voorstander van het feit dat er kaarten op voorhand moeten gekocht worden, maar de bobo's beslissen nu eenmaal alles.  Het is vooral JOU commentaar (hun *** opblazen) die nergens op slaat.  Ik heb alle respect voor het feit dat je zo "ver" woont, maar als je jezelf in de categorie van trouwe essevee-supporter wilt plaatsen zal je je ingesteldheid dringend moeten veranderen.  Wie supporter wil zijn van een profclub zal nu eenmaal met al zo een ongemakken rekening moeten leren houden.  Als ik vroeger voor mijn club een ticket voor Beerschot-uit zou moeten gaan halen zijn (bij wijze van spreken e) in Parijs, ik zou het nog gedaan hebben.  Dat was echte clubliefde, altijd en overal in gelijk welke omstandigheden bij je cluppie willen zijn.  Dan deed ik die extra kilometers met heel veel plezier alsof het een bijkomende uitstap was (bij jou lijkt het eerder op een extra last), in de wetenschap dat ik het a.s. weekend terug bij mijn cluppie kon zijn.  Maarja, tijden vergaan...