Auteur Topic: [NB] SVZW - Standard 0-0  (gelezen 14882 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #20 Gepost op: mei 03, 2009, 09:45:42 am »
B?l?ni zou in de tunnel nog aggresief iemand van de SVZW-entourage een klap/stomp verkocht hebben ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #21 Gepost op: mei 03, 2009, 09:49:03 am »
+ die toffe knul in't zwart ontneemt ons een serieuze optie op de 5e stek, die maar liefst 300.000 ? meer oplevert dan de 8e stek !!!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #22 Gepost op: mei 03, 2009, 09:50:36 am »
Beste wedstrijd van het seizoen. Nfor won echt bijna alle duels, zelfs in de lucht. Het feit dat we een b-scheidsrechter krijgen voor de match van het weekend vind ik vrij verdacht, maar zal maar niet beginnen met calimero-complottheori?n :)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #23 Gepost op: mei 03, 2009, 09:53:57 am »
Ondanks den arbiter toch weer een schitterende match en wat was ik onder de indruk van Nforke!
Tegen Onyewu en Sarr won hij bijna alle duels, merci SV!
Schitterend seizoen!!!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #24 Gepost op: mei 03, 2009, 10:31:11 am »
B?l?ni zou in de tunnel nog aggresief iemand van de SVZW-entourage een klap/stomp verkocht hebben ...

Ik kan mi dat precies niet inbeelden van hem. Het is zo'n rustige vent.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.300
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #25 Gepost op: mei 03, 2009, 10:37:45 am »
een reactie van op HLN:

Francis Engelbosch, Heverlee

Als een terecht doelpunt van Jovanovic word afgekeurd voor buitenspel waar zijn we dan mee bezig. . Een zaak is wel heel duidelijk, dat anderlecht MOET kampioen spelen en dat de arbitrage hier in Belgie op een zeer laag pitje staat. Voor de rest geen commentaar.


man man man  ::)
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.179
    • SV Anzegem
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #26 Gepost op: mei 03, 2009, 10:56:12 am »

Omroeper Zulte Waregem haalt uit naar scheidsrechter


Zulte Waregem en stadionomroepers. Het blijft een opvallende combinatie. De huidige omroeper trok na de wedstrijd tegen Standard de aandacht even naar zich toe.

De supporters van Zulte Waregem waren zaterdag niet te spreken over de spelleiding van Laurent Colemonts.  De scheidsrechter nam enkele ongelukkige beslissingen. Zo hield hij Milan Jovanovic tussen de lijnen na een robbertje met Bart Buysse en stuurde hij Jeremy Taravel met een lichte tweede gele kaart naar de kleedkamers.

In de laatste minuut maakte hij een einde aan de wedstrijd net op het moment dat Chris Makiese en Kevin Roelandts een tegenaanval op poten zette. Die beslissing was de druppel voor omroeper Dirk Callens. Hij gooide na het aflfluiten het liedje Fuck you van Lilly Allen  in de cd-speler. Een subtiele verwijzing naar de prestatie van scheidsrecter Colemonts.

Bij Zulte Waregem zijn ze niet aan hun proefstuk toe. De vorige omroeper, Fadi Glor, vergeleek Standard enkele jaren geleden in een reclamespotje met de maffia.

bron: voetbalkrant.com

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #27 Gepost op: mei 03, 2009, 11:01:32 am »
Wij konden er gisteren niet bij zijn.  Was precies weer kolkende match...
Net beelden bekeken.  Djuu, zat meer in.

                                   :oMilan = EPO-BOY
« Laatst bewerkt op: mei 03, 2009, 11:03:41 am door geert »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #28 Gepost op: mei 03, 2009, 11:12:12 am »
de reportage ip den rtb: "De ref fluit af, wat doet het er toe; met 3 punten zou zulte toch niets opschieten in de stand?"
wuk een zever! eens te meer profileren ze zich als omroep standard...

chapeau aan ons team... ?n proficiat bvb voor het klaarstomen van Meertie voor dees match!

Offline K-ESSEVEE

  • Leden
  • Berichten: 70
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #29 Gepost op: mei 03, 2009, 11:21:01 am »
Buiten het feit dat Waregem als een pletwals over Standard ging wil ik nog het volgende toevoegen :

PROFICIAT AAN DE SUPPORTERS !!!
ik vond dat  voor de 2 de keer thuis (tegen Kortrijk en Standard) de 12de man meer en meer te horen was.
zo moet het zijn.
 

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #30 Gepost op: mei 03, 2009, 11:23:07 am »
Man man wat een match, en weer de grote INZET en vechtlust zoals tegen KVK.
Als we deze ploeg kunnen behouden, inclusief onze topkeeper in wording Sammy, een dikke proficiat ook voor hem hoor!!

Jammer van diene walekop arbiter, het lag er dik op dat hij onder druk van de maffia stond.
Aan al die walekoppen en overlooplimbos van Standard die het forum komen lezen, groetjes uit Waregem

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.300
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #31 Gepost op: mei 03, 2009, 11:34:51 am »
Ik zit in vak E en ik hoorde zelfs de supporters neit van Standard  ;D
SV TILL I DIE

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #32 Gepost op: mei 03, 2009, 11:41:26 am »
Buiten het feit dat Waregem als een pletwals over Standard ging wil ik nog het volgende toevoegen :

PROFICIAT AAN DE SUPPORTERS !!!
ik vond dat  voor de 2 de keer thuis (tegen Kortrijk en Standard) de 12de man meer en meer te horen was.
zo moet het zijn.
 

Volmondig YES! :) De sfeer was top. En dit inderdaad pas voor de 2e maal, dit seizoen..
-SVZW Forever-

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #33 Gepost op: mei 03, 2009, 11:47:46 am »
Nog eens de beelden bekeken. Als ze deze 'scheidsrechter' nog een match in eerste klasse laten fluiten een van de komende weken/maanden/jaren, dan heb ik m'n laatste hoop in, en m'n laatste greintje respect voor de voetbalbond volledig verloren. Ongelofelijk. Prachtige prestatie van ons team, spijtig dat we bestolen worden op alle mogelijke manieren zodat Standard in de titelrace blijft.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #34 Gepost op: mei 03, 2009, 11:49:58 am »
Buiten het feit dat Waregem als een pletwals over Standard ging wil ik nog het volgende toevoegen :

PROFICIAT AAN DE SUPPORTERS !!!
ik vond dat  voor de 2 de keer thuis (tegen Kortrijk en Standard) de 12de man meer en meer te horen was.
zo moet het zijn.
 
Volledig gelijk, het was zoals in het 1e seizoen in eerste waar het bijna iedere match ambiance was!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #35 Gepost op: mei 03, 2009, 11:52:39 am »
Buiten het feit dat Waregem als een pletwals over Standard ging wil ik nog het volgende toevoegen :

PROFICIAT AAN DE SUPPORTERS !!!
ik vond dat  voor de 2 de keer thuis (tegen Kortrijk en Standard) de 12de man meer en meer te horen was.
zo moet het zijn.
 
Volledig gelijk, het was zoals in het 1e seizoen in eerste waar het bijna iedere match ambiance was!

Tja, toen zaten er boven die altijd sfeer maakten!

Iemand die ik ken heeft op tv gekeken en de commentator zei , dat dit Premier League niveau was! Mooie reclame lijkt mij...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #36 Gepost op: mei 03, 2009, 11:54:48 am »
Nog eens de beelden bekeken. Als ze deze 'scheidsrechter' nog een match in eerste klasse laten fluiten een van de komende weken/maanden/jaren, dan heb ik m'n laatste hoop in, en m'n laatste greintje respect voor de voetbalbond volledig verloren. Ongelofelijk. Prachtige prestatie van ons team, spijtig dat we bestolen worden op alle mogelijke manieren zodat Standard in de titelrace blijft.

Heel frustrerend, inderdaad. Heb ook nog es gekeken.
Ik erger me enorm aan het affluiten, tijdens onze laatste aanval :( Dit kan gewoonweg niet.
In elk geval, Standard zal er meer mee afzien 2 punten kwijt te spelen, dan wij.

-SVZW Forever-

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #37 Gepost op: mei 03, 2009, 01:02:06 pm »
Nog eens de beelden bekeken. Als ze deze 'scheidsrechter' nog een match in eerste klasse laten fluiten een van de komende weken/maanden/jaren, dan heb ik m'n laatste hoop in, en m'n laatste greintje respect voor de voetbalbond volledig verloren. Ongelofelijk. Prachtige prestatie van ons team, spijtig dat we bestolen worden op alle mogelijke manieren zodat Standard in de titelrace blijft.

Heel frustrerend, inderdaad. Heb ook nog es gekeken.
Ik erger me enorm aan het affluiten, tijdens onze laatste aanval :( Dit kan gewoonweg niet.
In elk geval, Standard zal er meer mee afzien 2 punten kwijt te spelen, dan wij.



Tmoest eens andersom geweest zin, standard ging wel nog mogen aanvallen! Schandalige wedstrijdleiding!! Voor de rest: Goeie sfeer, een nog betere ploeg!! Merci SV


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #38 Gepost op: mei 03, 2009, 01:03:48 pm »
tzal wel frustratie allom zijn bij de standard supps.

ze verliezen 2 punten (en mss meer) tegen MAAR svzw..

Merci SV!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #39 Gepost op: mei 03, 2009, 01:06:11 pm »
Ging de voetbalbond geen 'toprefs' op de wedstrijden voor de titel en de degradatie zetten?
Gisteren heb ik er alvast niet veel van gemerkt.

En ook van mij een welgemeende proficiat aan supporters, spelers en club.
No pain, no gain.